REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Kompaktiškasis „BMW 2002" buvo vienas iš tų modelių, kurie padėjo „BMW" išlipti iš duobės ir taip apsisaugoti nuo bankroto. Tai buvo pirmasis kompanijos modelis, kuris padėjo pamatus tolimesnei „BMW" automobilių radai, o ir dėl neįtikėtino automobilio populiarumo Jungtinėse Amerikos Valstijose, pelnas buvo milžiniškas.
Po antrojo pasaulinio karo, štilių ir stagnaciją išgyveno daugelis automobilių gamintojų, tačiau „BMW" atrodo bandė siūlyti produktus, kurie jų galva yra tinkami, o ne kurių reikalauja pirkėjai. Po kelių nesėkmingų produktų, prasidedant 1960 metams, „BMW buvo per plauką nuo bankroto.


Kompanijos valdybai susigrubus spręsti padėtį į pagalbą atėjo du vieni turtingiausių tuometinių Vokietijos piliečių, Haraldas ir Herbertas Quandtas. Jie palaipsniui padėjo „BMW" atsistoti ant kojų ir 1962 metais pristatė „New Class" arba dar kitaip „1500" serijos modelius. Vėliau, po dviejų metų buvo pristatytas ir sportiškesnis modelis vardu „1600", kuris padėjo išpopuliarėti „BMW" markės automobiliams Jungtinėse Amerikos Valstijose.


„BMW 2002"  buvo „1600" modelio evoliucija. 1966 metais pristatytas modelis buvo pristatomas, kaip sportiškiausias ir geriausiai valdomas tokio tipo automobilis, tačiau dėl griežtų Jungtinių Amerikos Valstijų įstatymų, „BMW" negalėjo iškart automobilio aprūpinti galingų motoru, todėl ankstyvieji „BMW 2002" modeliai turėjo silpnokus variklius. Praėjus kuriam laikui, „BMW" pradėjo į šį modelį montuoti 2 litrų benzininį agregatą, kuris suteikė tam tikrą pranašumą prieš konkurentus. Iš dalies galima sakyti, jog šis variklis padėjo „BMW 2002" laimėti Europos kėbulinių automobilių čempionatą.


„BMW 2002" sportinis potencialas visu gražumu buvo atskleistas 1971 metais, kai kompanija pristatė „2002tii" modifikaciją. Keturių cilindrų variklis sugebėdavo pasiekti 5800 sūkių ribą, leisdavo automobiliui pasiekti maksimalų 190 km/h greitį. 2 litrų motoras išvystydavo 130 arklio galių ir automobiliui leisdavo iki 100 km/h įsibėgėti per 9,8 sekundės.


Variklis buvo aprūpintas „Kugelfischer" firmos tiesioginio įpurškimo sistema, taip pat leido pasiekti didesnį suspaudimo laipsnį. Vėlesnės modifikacijos buvo aprūpintos turbinomis, kurios tik įtvirtino „New Class" tipo automobilių dominavimą pasaulyje ir lenktynių trasose iki pat 1975 metų, kai buvo pristatyta pirmos kartos 3 serija.


Iki 1976 metų, „BMW" pardavė daugiau  negu 860,000 „2002" modelio vienetų. Daugiau negu 60 procentų „2002" modelių buvo parduota Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šį automobilį beprotiškai mėgo automobilių entuziastai, kurie „2002" gyrė dėl puikių valdymo savybių ir neblogo galios ir svorio santykio. Reikėtų pridurti, jog nieko panašaus konkurentai savo modelių gamoje neturėjo.
Tad visi „BMW" markės gerbėjai gali dėkoti vienam modeliui, kuris ne tik padėjo pamatus dabartinei „BMW" kompanijai, bet ir ją išgelbėjo nuo išnykimo.



Kompaktiškasis „BMW 2002" buvo vienas iš tų modelių, kurie padėjo „BMW" išlipti iš duobės ir taip apsisaugoti nuo bankroto. Tai buvo pirmasis kompanijos modelis, kuris padėjo pamatus tolimesnei „BMW" automobilių radai, o ir dėl neįtikėtino automobilio populiarumo Jungtinėse Amerikos Valstijose, pelnas buvo milžiniškas.
Po antrojo pasaulinio karo, štilių ir stagnaciją išgyveno daugelis automobilių gamintojų, tačiau „BMW" atrodo bandė siūlyti produktus, kurie jų galva yra tinkami, o ne kurių reikalauja pirkėjai. Po kelių nesėkmingų produktų, prasidedant 1960 metams, „BMW buvo per plauką nuo bankroto.


Kompanijos valdybai susigrubus spręsti padėtį į pagalbą atėjo du vieni turtingiausių tuometinių Vokietijos piliečių, Haraldas ir Herbertas Quandtas. Jie palaipsniui padėjo „BMW" atsistoti ant kojų ir 1962 metais pristatė „New Class" arba dar kitaip „1500" serijos modelius. Vėliau, po dviejų metų buvo pristatytas ir sportiškesnis modelis vardu „1600", kuris padėjo išpopuliarėti „BMW" markės automobiliams Jungtinėse Amerikos Valstijose.


„BMW 2002"  buvo „1600" modelio evoliucija. 1966 metais pristatytas modelis buvo pristatomas, kaip sportiškiausias ir geriausiai valdomas tokio tipo automobilis, tačiau dėl griežtų Jungtinių Amerikos Valstijų įstatymų, „BMW" negalėjo iškart automobilio aprūpinti galingų motoru, todėl ankstyvieji „BMW 2002" modeliai turėjo silpnokus variklius. Praėjus kuriam laikui, „BMW" pradėjo į šį modelį montuoti 2 litrų benzininį agregatą, kuris suteikė tam tikrą pranašumą prieš konkurentus. Iš dalies galima sakyti, jog šis variklis padėjo „BMW 2002" laimėti Europos kėbulinių automobilių čempionatą.


„BMW 2002" sportinis potencialas visu gražumu buvo atskleistas 1971 metais, kai kompanija pristatė „2002tii" modifikaciją. Keturių cilindrų variklis sugebėdavo pasiekti 5800 sūkių ribą, leisdavo automobiliui pasiekti maksimalų 190 km/h greitį. 2 litrų motoras išvystydavo 130 arklio galių ir automobiliui leisdavo iki 100 km/h įsibėgėti per 9,8 sekundės.


Variklis buvo aprūpintas „Kugelfischer" firmos tiesioginio įpurškimo sistema, taip pat leido pasiekti didesnį suspaudimo laipsnį. Vėlesnės modifikacijos buvo aprūpintos turbinomis, kurios tik įtvirtino „New Class" tipo automobilių dominavimą pasaulyje ir lenktynių trasose iki pat 1975 metų, kai buvo pristatyta pirmos kartos 3 serija.


Iki 1976 metų, „BMW" pardavė daugiau  negu 860,000 „2002" modelio vienetų. Daugiau negu 60 procentų „2002" modelių buvo parduota Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šį automobilį beprotiškai mėgo automobilių entuziastai, kurie „2002" gyrė dėl puikių valdymo savybių ir neblogo galios ir svorio santykio. Reikėtų pridurti, jog nieko panašaus konkurentai savo modelių gamoje neturėjo.
Tad visi „BMW" markės gerbėjai gali dėkoti vienam modeliui, kuris ne tik padėjo pamatus dabartinei „BMW" kompanijai, bet ir ją išgelbėjo nuo išnykimo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų