REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Praėjusį sekmadienį vienintelėje Lietuvoje „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje vyko „Sprinto ir slalomo čempionato“ pirmas etapas, sukvietęs 62 greičio mėgėjus ir nemažą būrį žiūrovų.
Kaip sakė šio renginio organizatoriai - lenktynės yra puiki galimybė kiekvienam Lietuvos vairuotojui tobulinti savo vairavimo įgūdžius vėsiu oru. Ir tikrai, greta virš 300 arklio galių turinčių „Mitsubishi Lancer EVO“, bei „Subaru Impreza STI“ savo vietą rado ir šeimyniniai „minivenai“, ir mažalitražiai miesto automobiliai.
Lenktynės vyko dvejose trasose. Mažojoje, 900 metrų slalomo trasoje, galima buvo pasijausti taip, lyg būtum miesto spūstyje. Ir buvo galima puikiai parodyti savo vairavimo įgūdžius net ir neturint galingo automobilio. Dažniausiai vairuotojai karštakošiai tokiose trasose pridaro klaidų, o laimi išmintingai vairuojantys, laiku stabdantys ir tinkamu metu pasukantys vairuotojai. Pirmąją vietą šiose lenktynėse užėmė Tadas Petronis, trasą įveikęs per 54 sekundes. Pirmas, vairuojantis visais keturiais ratais varomą automobilį, buvo taip pat Tadas Petronis, vairuojantis priekiu varomą automobilį - Tadas Ingelevičius. O greičiausiu vairuotoju, vairuojančiu galine ašimi varomą automobilį tapo Jonas Skrebūnas.


Na, o sprinto trasa buvo skirta labiau patyrusiems vairuotojams. Ji driekėsi tiek miškingais asfaltuotais „Nemuno žiedo“ trasos pakraščiais, tiek pačia trasa. Joje, kaip ir įprastiniuose keliuose, buvo ir šlapio, labai apkloto, slidaus asfalto, ir sausų, automagistralę primenančių trasos ruožų. Keturių kilometrų ilgio trasoje saugiose tiesiosiose maksimalus greitis siekė net iki 160 km/val. Pavojingiausiose vietose buvo įrengtos greičio gesinimo zonos.
Ilgojoje sprinto trasoje buvo galima pamatyti ir retų automobilių. Lietuvoje labai retai sutinkamas, jau ne pirmos jaunystės, Datsun suko ratus su keliomis kartomis jaunesniais automobiliais. Tačiau gera nuotaika ir puikus oras leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista akimirka.


Sprinto lenktynėse ant aukščiausio pakylos laiptelio lipo Rokas Steponavičius, 4 kilometrų vingiuotą trasą įveikęs per 2 minutes ir 22 sekundes. Visais keturiais ratais varomų ratų klasėje geriausią laiką parodė Ugnius Žiedavičius. Gausiausios, priekiniais ratais varomos, klasės nugalėtoju tapo Andrius Lukoševičius. Galiniais ratais varomų automobilių klasėje konkurencijos neturėjo Lukas Švedas su reta Toyota MR2, automobiliu, kuriame variklis įmontuotas už vairuotojo sėdynės.


Be pačių lenktynių,  į renginį atvykę žiūrovai galėjo apžiūrėti „Juta Racing“ komandos Porsche ir Renault sportinius bolidus. Visą vasarą su jais buvo kovojama Europos trasose, kur nuskinta ne viena pergalė.



Kitas „Nemuno žiedo sprinto ir slalomo čempionato“ etapas vyks lapkričio 25 dieną. Renginio organizatoriai slapta tikisi „gamtos pokštų“, kurie dalyviams leistų save išbandyti ir važiuojant esant nekasdienėms vairavimo sąlygoms. „Nemuno žiedas“ taip pat kviečia dalyvauti ir visus norinčius tobulinti savo vairavimo įgūdžius. Kaip sakė jau apsilankę renginio dalyviai - tam pakanka standartinio automobilio ir
kokybiškų padangų.



Praėjusį sekmadienį vienintelėje Lietuvoje „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje vyko „Sprinto ir slalomo čempionato“ pirmas etapas, sukvietęs 62 greičio mėgėjus ir nemažą būrį žiūrovų.
Kaip sakė šio renginio organizatoriai - lenktynės yra puiki galimybė kiekvienam Lietuvos vairuotojui tobulinti savo vairavimo įgūdžius vėsiu oru. Ir tikrai, greta virš 300 arklio galių turinčių „Mitsubishi Lancer EVO“, bei „Subaru Impreza STI“ savo vietą rado ir šeimyniniai „minivenai“, ir mažalitražiai miesto automobiliai.
Lenktynės vyko dvejose trasose. Mažojoje, 900 metrų slalomo trasoje, galima buvo pasijausti taip, lyg būtum miesto spūstyje. Ir buvo galima puikiai parodyti savo vairavimo įgūdžius net ir neturint galingo automobilio. Dažniausiai vairuotojai karštakošiai tokiose trasose pridaro klaidų, o laimi išmintingai vairuojantys, laiku stabdantys ir tinkamu metu pasukantys vairuotojai. Pirmąją vietą šiose lenktynėse užėmė Tadas Petronis, trasą įveikęs per 54 sekundes. Pirmas, vairuojantis visais keturiais ratais varomą automobilį, buvo taip pat Tadas Petronis, vairuojantis priekiu varomą automobilį - Tadas Ingelevičius. O greičiausiu vairuotoju, vairuojančiu galine ašimi varomą automobilį tapo Jonas Skrebūnas.


Na, o sprinto trasa buvo skirta labiau patyrusiems vairuotojams. Ji driekėsi tiek miškingais asfaltuotais „Nemuno žiedo“ trasos pakraščiais, tiek pačia trasa. Joje, kaip ir įprastiniuose keliuose, buvo ir šlapio, labai apkloto, slidaus asfalto, ir sausų, automagistralę primenančių trasos ruožų. Keturių kilometrų ilgio trasoje saugiose tiesiosiose maksimalus greitis siekė net iki 160 km/val. Pavojingiausiose vietose buvo įrengtos greičio gesinimo zonos.
Ilgojoje sprinto trasoje buvo galima pamatyti ir retų automobilių. Lietuvoje labai retai sutinkamas, jau ne pirmos jaunystės, Datsun suko ratus su keliomis kartomis jaunesniais automobiliais. Tačiau gera nuotaika ir puikus oras leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista akimirka.


Sprinto lenktynėse ant aukščiausio pakylos laiptelio lipo Rokas Steponavičius, 4 kilometrų vingiuotą trasą įveikęs per 2 minutes ir 22 sekundes. Visais keturiais ratais varomų ratų klasėje geriausią laiką parodė Ugnius Žiedavičius. Gausiausios, priekiniais ratais varomos, klasės nugalėtoju tapo Andrius Lukoševičius. Galiniais ratais varomų automobilių klasėje konkurencijos neturėjo Lukas Švedas su reta Toyota MR2, automobiliu, kuriame variklis įmontuotas už vairuotojo sėdynės.


Be pačių lenktynių,  į renginį atvykę žiūrovai galėjo apžiūrėti „Juta Racing“ komandos Porsche ir Renault sportinius bolidus. Visą vasarą su jais buvo kovojama Europos trasose, kur nuskinta ne viena pergalė.



Kitas „Nemuno žiedo sprinto ir slalomo čempionato“ etapas vyks lapkričio 25 dieną. Renginio organizatoriai slapta tikisi „gamtos pokštų“, kurie dalyviams leistų save išbandyti ir važiuojant esant nekasdienėms vairavimo sąlygoms. „Nemuno žiedas“ taip pat kviečia dalyvauti ir visus norinčius tobulinti savo vairavimo įgūdžius. Kaip sakė jau apsilankę renginio dalyviai - tam pakanka standartinio automobilio ir
kokybiškų padangų.

REKLAMA


Foto: Linas Šilkaitis

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų