REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Prieš trejus metus „Omnitel 1000 km lenktynėse“ debiutavo istoriniai automobiliai. Ne bendrame maratoninių lenktynių sraute, o atskirose, tik tokiems daug šilto ir šalto mačiusiems automobiliams skirtose varžybose, kurias po savo sparnu svetingai priglaudė „Omnitel 1000 km lenktynės“.
Naujovė patiko į Palangą susirinkusiems žiūrovams. Dauguma jų be abejo buvo girdėję apie panašias varžybas, savaitgaliais vykstančias garsiausiose Europos trasose. Jos ten labiau žinomos „youngtimer“ pavadinimu ir sutraukia pulkus garsenybių, besipuikuojančių įstabiais  pasiekimais pačiose įvairiausiose gyvenimo srityse.
„Tikiuosi, kad šiemet „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje esančios trečiosios istorinių automobilių lenktynės bus dar atkaklesnės ir įdomesnės, nei ankstesnės, - teigia vienas lenktynių organizatorių, „Promo events“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Nors didžiausių netikėtumų lenktynėse gali kelti jose dalyvaujančių automobilių garbus amžius, tačiau tas rūpestis ir atida, su kuriuo prieš atsakingą startą savo išpuoselėtus numylėtinius apgaubia jų savininkai, leidžia tikėtis atkaklių ir permainingų batalijų.“
Viskas čia bus tikra, kaip ir pagrindinėse „Omnitel 1000 km lenktynėse“. Ir treniruotės, ir  kvalifikacinės varžybos, prasidėsiančios liepos 20 d. 14.55 val., ir pagaliau pagrindinis istorinių automobilių pasirodymas, kuriam startas bus duotas tos pačios dienos vakarą, 20.15 val., ir nugalėtojų bei prizininkų apdovanojimas, iškart po lenktynių rengiamas didžiojoje scenoje.
Pagal varžybų nuostatus, istorinių automobilių lenktynėse gali dalyvauti visi automobiliai, tačiau ne „jaunesni“, nei 25 metų, t. y. konkretaus modelio gamyba negalėjo prasidėti vėliau nei 1987 m. gruodžio 31 d.


Jau pakeliui į Palangą ir pirmasis istorinių automobilių varžytuvių nugalėtojas, svečias iš Didžiosios Britanijos Andrew Holandas, tada iškovojęs pergalę su „Ford Cosworth“ ir įrašęs pirmąją eilutę į šių lenktynių laimėtojų galeriją.
Kaip jau įprasta, atvyksta ne vienas, o su visa savo šeima – sūnumis Dave ir Micku.
Istorinių automobilių lenktynėse varžysis ir vienas pirmųjų paraišką pateikęs „WinArt autoserviso“ ekipos narys Artūras Podbareckis, pirmosiose tokiose lenktynėse finišavęs antras.
Kaip ir dera nugalėtojui, pernai istorinių automobilių lenktynėse iškovotą titulą gins nenuilstantis, po visas trasas suspėjantis Dovilas Čiutelė, išvairuosiantis šalies automobilių sporto gerbėjams lengvai atpažįstamą „Lada 2105 VFTS“. Dovilo „Auto ABC-SGR“ komandos draugas Tomas Šutinis vairuos BMWe30 320, tačiau kuris jų anksčiau kirs finišo liniją – nedrįsta prognozuoti net labiausiai patyrę automobilių sporto žinovai.
Šiemet bent laipteliu aukščiau pakilti viltis puoselėja ir „MB Sport Club“ narys Paulius Giniūnas, pernai finišo liniją kirtęs trečias ir šiemet vairuosiantis tą patį  „Mercedes Benz 190“.
Tačiau bene didžiausią intrigą kelia labai greito „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyvio Tomo Plaščynsko paraiška dalyvauti ir istorinių automobilių lenktynėse, kuriose jis vairuos BMW 325.
Retą „SAAB 900 OG“ į trąsą išvairuos „TurboX“ komandos narys Andrius Kucinas.
Paraiškos į šias lenktynes dar priimamos, todėl tikimasi, jog istorinių lenktynėse pareikš norą varžytis ir daugiau atvykusių svečių iš užsienio.
Užsieniečiai, artimiausi mūsų kaimynai latviai ryškiai dominuos „Dzintara Volga“ lenktynėse, kurių šiemet bus net dvejos ir kurios rengiamos taip pat penktadienį, liepos 20 d. Pirmosioms jų startas bus duotas 18.30, o antrosioms – 20.45 val.
„Dzintara Volga“ („Gintarinė Volga“) – labai populiari Latvijoje lenktynių serija, kuriai gyvybę įkvėpė senų automobilių entuziastas latvis Maris Ozolinis, subūręs šių lenktynių mėgėjus į to paties pavadinimo klubą.
„Dzintara Volga“ parką pagrinde sudaro praeityje labai garsaus Rygos taksi parko senosios rusiškos „Volgos“. Su kai kuriomis iš jų latviai yra pelnę aukščiausius buvusios TSRS sporto titulus.
Paskutiniais metais ne tik Latvijoje itin didelio populiarumo susilaukė „Dzintara Volga“ serijos lenktynės, kuriose besivaržantys sportininkai šešių etapų varžybose kovoja dėl šios taurės. Pirmojo etapo lenktynės vyko Rygoje, antrojo – Nižnij Novgorode (Rusija), trečiojo – prieš dvi savaites vėl Rygoje, o ketvirtojo etapo batalijos vyks būtent Palangoje. Po to „Dzintara Volga“ dar užsuks į Piarnu (Estija), o finišuos Rygoje.
„Planuojame, jog Palangoje prie starto linijos išsirikiuos ne mažiau 15-18 latvių automobilių, kuriuos vairuojantys kaunasi dėl pagrindinio šių varžybų trofėjaus – „Dzintara Volga“ taurės, - „Omnitel 1000 km lenktynių“ spaudos centrą, viešųjų ryšių agentūrą „Visus Bonus“ informavo M. Ozolinis. –  Į Palangą atvyksta šių varžybų lyderis Andrejis Paupersas (start. Nr.8), jį aršiai persekiojantis Antonas Dolgopolovas (start. Nr. 78), trečioje vietoje esantis Italo Alsinis (start. Nr. 11) ir daugelis kitų, dar nesudėjusių ginklų šios taurės įskaitoje.“



Prieš trejus metus „Omnitel 1000 km lenktynėse“ debiutavo istoriniai automobiliai. Ne bendrame maratoninių lenktynių sraute, o atskirose, tik tokiems daug šilto ir šalto mačiusiems automobiliams skirtose varžybose, kurias po savo sparnu svetingai priglaudė „Omnitel 1000 km lenktynės“.
Naujovė patiko į Palangą susirinkusiems žiūrovams. Dauguma jų be abejo buvo girdėję apie panašias varžybas, savaitgaliais vykstančias garsiausiose Europos trasose. Jos ten labiau žinomos „youngtimer“ pavadinimu ir sutraukia pulkus garsenybių, besipuikuojančių įstabiais  pasiekimais pačiose įvairiausiose gyvenimo srityse.
„Tikiuosi, kad šiemet „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje esančios trečiosios istorinių automobilių lenktynės bus dar atkaklesnės ir įdomesnės, nei ankstesnės, - teigia vienas lenktynių organizatorių, „Promo events“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – Nors didžiausių netikėtumų lenktynėse gali kelti jose dalyvaujančių automobilių garbus amžius, tačiau tas rūpestis ir atida, su kuriuo prieš atsakingą startą savo išpuoselėtus numylėtinius apgaubia jų savininkai, leidžia tikėtis atkaklių ir permainingų batalijų.“
Viskas čia bus tikra, kaip ir pagrindinėse „Omnitel 1000 km lenktynėse“. Ir treniruotės, ir  kvalifikacinės varžybos, prasidėsiančios liepos 20 d. 14.55 val., ir pagaliau pagrindinis istorinių automobilių pasirodymas, kuriam startas bus duotas tos pačios dienos vakarą, 20.15 val., ir nugalėtojų bei prizininkų apdovanojimas, iškart po lenktynių rengiamas didžiojoje scenoje.
Pagal varžybų nuostatus, istorinių automobilių lenktynėse gali dalyvauti visi automobiliai, tačiau ne „jaunesni“, nei 25 metų, t. y. konkretaus modelio gamyba negalėjo prasidėti vėliau nei 1987 m. gruodžio 31 d.


Jau pakeliui į Palangą ir pirmasis istorinių automobilių varžytuvių nugalėtojas, svečias iš Didžiosios Britanijos Andrew Holandas, tada iškovojęs pergalę su „Ford Cosworth“ ir įrašęs pirmąją eilutę į šių lenktynių laimėtojų galeriją.
Kaip jau įprasta, atvyksta ne vienas, o su visa savo šeima – sūnumis Dave ir Micku.
Istorinių automobilių lenktynėse varžysis ir vienas pirmųjų paraišką pateikęs „WinArt autoserviso“ ekipos narys Artūras Podbareckis, pirmosiose tokiose lenktynėse finišavęs antras.
Kaip ir dera nugalėtojui, pernai istorinių automobilių lenktynėse iškovotą titulą gins nenuilstantis, po visas trasas suspėjantis Dovilas Čiutelė, išvairuosiantis šalies automobilių sporto gerbėjams lengvai atpažįstamą „Lada 2105 VFTS“. Dovilo „Auto ABC-SGR“ komandos draugas Tomas Šutinis vairuos BMWe30 320, tačiau kuris jų anksčiau kirs finišo liniją – nedrįsta prognozuoti net labiausiai patyrę automobilių sporto žinovai.
Šiemet bent laipteliu aukščiau pakilti viltis puoselėja ir „MB Sport Club“ narys Paulius Giniūnas, pernai finišo liniją kirtęs trečias ir šiemet vairuosiantis tą patį  „Mercedes Benz 190“.
Tačiau bene didžiausią intrigą kelia labai greito „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyvio Tomo Plaščynsko paraiška dalyvauti ir istorinių automobilių lenktynėse, kuriose jis vairuos BMW 325.
Retą „SAAB 900 OG“ į trąsą išvairuos „TurboX“ komandos narys Andrius Kucinas.
Paraiškos į šias lenktynes dar priimamos, todėl tikimasi, jog istorinių lenktynėse pareikš norą varžytis ir daugiau atvykusių svečių iš užsienio.
Užsieniečiai, artimiausi mūsų kaimynai latviai ryškiai dominuos „Dzintara Volga“ lenktynėse, kurių šiemet bus net dvejos ir kurios rengiamos taip pat penktadienį, liepos 20 d. Pirmosioms jų startas bus duotas 18.30, o antrosioms – 20.45 val.
„Dzintara Volga“ („Gintarinė Volga“) – labai populiari Latvijoje lenktynių serija, kuriai gyvybę įkvėpė senų automobilių entuziastas latvis Maris Ozolinis, subūręs šių lenktynių mėgėjus į to paties pavadinimo klubą.
„Dzintara Volga“ parką pagrinde sudaro praeityje labai garsaus Rygos taksi parko senosios rusiškos „Volgos“. Su kai kuriomis iš jų latviai yra pelnę aukščiausius buvusios TSRS sporto titulus.
Paskutiniais metais ne tik Latvijoje itin didelio populiarumo susilaukė „Dzintara Volga“ serijos lenktynės, kuriose besivaržantys sportininkai šešių etapų varžybose kovoja dėl šios taurės. Pirmojo etapo lenktynės vyko Rygoje, antrojo – Nižnij Novgorode (Rusija), trečiojo – prieš dvi savaites vėl Rygoje, o ketvirtojo etapo batalijos vyks būtent Palangoje. Po to „Dzintara Volga“ dar užsuks į Piarnu (Estija), o finišuos Rygoje.
„Planuojame, jog Palangoje prie starto linijos išsirikiuos ne mažiau 15-18 latvių automobilių, kuriuos vairuojantys kaunasi dėl pagrindinio šių varžybų trofėjaus – „Dzintara Volga“ taurės, - „Omnitel 1000 km lenktynių“ spaudos centrą, viešųjų ryšių agentūrą „Visus Bonus“ informavo M. Ozolinis. –  Į Palangą atvyksta šių varžybų lyderis Andrejis Paupersas (start. Nr.8), jį aršiai persekiojantis Antonas Dolgopolovas (start. Nr. 78), trečioje vietoje esantis Italo Alsinis (start. Nr. 11) ir daugelis kitų, dar nesudėjusių ginklų šios taurės įskaitoje.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų