REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įvaizdis yra viskas. Tą galėtų patvirtinti „Audi“, „BMW“, „Mercedes Benz“ ar net „Volkswagen“. Nenuostabu, jog visi Vokietijos automobilių pramonės milžinai investuoja kartais protu nesuvokiamas sumas į įvaizdžio gerinimą. Reklamos, pasaulinio lygio žvaigždžių rekomendacijos, realybės šou ir pan. 
Kad ir kokias milžiniškas sumas į įvaizdžio gerinimą investuoja didieji gamintojai, ne visiems šis modelis patrauklus. Ypač tiems, kurie neturi milžiniškų biudžetų, geros reputacijos ar tiesiog sugebėjimų sukurti įdomią, visą pasaulį sugebančią užkariauti istoriją.
Šiandien pažvelgsime į dešimt automobilių, kurie buvo sukurti tam, jog pagerintų gamintojo įvaizdį. Kiekvienas šiame dešimtuke esantis modelis turėjo padėti atverti vartus į visų taip trokštamą „Premium“ klubą, tačiau visų modelių bandymai buvo nesėkmingi.
1 ) Austin Allegro Vanden Plas
Britai šventai tikėjo, jog puošnesnės radiatoriaus grotelės, ratlankių gaubtai ir keletas komforto įrangos privalumų padės tokiam automobiliui kaip „Austin Allegro“ tapti aukštesnės lygos žaidėju. „Allegro“ buvo biudžetinės klasės automobilis. Iki šiol ne vienam gamintojui nepavyko „Dacia Logan“ tipo automobilio parduoti už „Volkswagen Golf“ kainą.

Įvaizdis yra viskas. Tą galėtų patvirtinti „Audi“, „BMW“, „Mercedes Benz“ ar net „Volkswagen“. Nenuostabu, jog visi Vokietijos automobilių pramonės milžinai investuoja kartais protu nesuvokiamas sumas į įvaizdžio gerinimą. Reklamos, pasaulinio lygio žvaigždžių rekomendacijos, realybės šou ir pan. 
Kad ir kokias milžiniškas sumas į įvaizdžio gerinimą investuoja didieji gamintojai, ne visiems šis modelis patrauklus. Ypač tiems, kurie neturi milžiniškų biudžetų, geros reputacijos ar tiesiog sugebėjimų sukurti įdomią, visą pasaulį sugebančią užkariauti istoriją.
Šiandien pažvelgsime į dešimt automobilių, kurie buvo sukurti tam, jog pagerintų gamintojo įvaizdį. Kiekvienas šiame dešimtuke esantis modelis turėjo padėti atverti vartus į visų taip trokštamą „Premium“ klubą, tačiau visų modelių bandymai buvo nesėkmingi.
1 ) Austin Allegro Vanden Plas
Britai šventai tikėjo, jog puošnesnės radiatoriaus grotelės, ratlankių gaubtai ir keletas komforto įrangos privalumų padės tokiam automobiliui kaip „Austin Allegro“ tapti aukštesnės lygos žaidėju. „Allegro“ buvo biudžetinės klasės automobilis. Iki šiol ne vienam gamintojui nepavyko „Dacia Logan“ tipo automobilio parduoti už „Volkswagen Golf“ kainą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

01allegrovanden


2 ) Ford Orion 1600E
Atsimenate „Ford Cortina 1600E“? Legendinį, klasikinės komponuotės „Ford“ modelį? Štai šis, būtent šis modelis turėjo tapti moderniu „Cortina 1600E“ įpėdiniu, tačiau kaip matote patys, „Orion“ sedanas ne iš tolo neprimena klasika tapusio modelio. Net ir medžio intarpai interjere nepadėjo.

REKLAMA

orionh85


3 ) MINI Clubman
Modernūs „MINI“ automobiliai tapo stiliaus ir išskirtinumo simboliu. Tuo tarpu klasikiniai „MINI“ ne iš tolo nepriminė prabangių automobilių. „Clubman“ nebuvo visiškai naujas modelis. Britai nusprendė pakeisti priekinę hečbeko dalį, pakelti kainą ir įvairiose reklamose automobilį vadinti „Clubman“ vardu. O dar sakote, jog „Porsche“ dizaineriai tinginiai.

mini-clubmnan_2


4 ) Chrysler TC by Maserati
Vargu ar bent vienas gamintojas didžiuojasi šiuo modeliu. Tiek „Chrysler“, tiek „Maserati“ tuo metu buvo po vienu stogu, tad dėl visiems puikiai suprantamų priežasčių italai ir amerikiečiai  nusprendė pasinaudoti šia proga ir pristatyti štai šį kabrioletą, kuris nepriminė nei „Maserati“, nei „Chrysler“ markės modelių.

REKLAMA
REKLAMA

chrysler-tc-maserati


5 ) Cadillac Cimarron
Šis modelis visiems europiečiams tik dar kartą parodė amerikiečių supratimą apie „Premium“ segmentą. „General Motors“ vadovai norėdami įžengti į „Premium“ segmentą, sukūrė štai šį sedaną, kuris turėjo  „Opel Ascona“ platformą, keturių cilindrų variklius ir Cadillakišką kainą. Kaip manote, ką apie šį automobilį tuomet kalbėjo europiečiai?

cadillac-cimarron_2


 
6) Jaguar X-type
„Jaguar“ mažylis turėjo padėti britiškai markei padidinti automobilių pardavimus, tačiau planas neišdegė. Nors „X-Type“ buvo sukurtas ant „Ford Mondeo“ platformos, tačiau tai buvo ne privalumas, o trūkumas, nes niekas nenorėjo pirkti „Ford Mondeo“ už „Jaguar“ kainą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

jaguar-x-type


7) Mercedes Musso
Ar mes nesuklydome? Juk tai „Ssangyong“ markės automobilis. Taip jūs esate visiškai teisūs, tačiau kai kuriose pasaulio šalyse „Musso“ buvo pardavinėjamas kaip „Mercedes Benz“. Jis netgi buvo parduodamas „Mercedes Benz“ atstovybėse, tačiau kaip matote patys, šis eksperimentas nebuvo sėkmingas.

mercedes-musso


8) Lexus LS400
Įsivaizduokite, jog gyvenate 1990 metais Vakarų Europoje. Jums 55 metai ir jūs ruošiatės įsigyti naują prabangų sedaną. „Audi V8“, 7 serijos „BMW“, „Jaguar XJ“ ir S klasės „Mercedes Benz“ yra vieninteliai pasirinkimai. Bet ar tikrai vieninteliai pasirinkimai? „Lexus“ į senąjį žemyną žengė taip pat užtikrintai kaip ir į Jungtines Valstijas, tačiau niekas japonų neparuošė šaltam dušui, nes „LS“ modelio paklausa Europoje buvo niekinė. Tokia ji yra ir dabar, tačiau dėl to reikėtų kaltinti ne automobilį, nes tai vienas iš tų retų atveju, kai automobilis nėra kaltas dėl savo nesėkmes.

REKLAMA

lexus-ls400


9) Renault Vel Satis
„Renault“ praėjusiame dešimtmetyje greičiausiai vartojo labai skanų vyną ir labai stiprius narkotikus, nes iki šiol neatsirado ne vienas gamintojas, kuris būtų pasiryžęs investuoti į tokius nišinius projektus.
„Renault Vel Satis“ tapo Prancūzijos automobilių gamintojo flagmanu, tačiau išpopuliarėti jam nebuvo lemta. Galbūt jis pasirodė per anksti? Galbūt jam buvo lemta pasirodyti 2015 metais?

renault-vel-satis


10) Lancia Flavia
Didžiausias nusivylimas per visą itališkų automobilių pramonės istoriją. Atsimenate nuostabaus grožio „Lancia Fulvia“, „Aurelia“ ir „Delta“? Automobilius, kurie laimėdavo pasaulio ralio čempionatus? Ši moderni interpretacija neturi nieko bendro  nei su „Lancia“, nei su raliu, nei su itališkais automobiliais.
Atvežtas iš Jungtinių Valstijų, papuoštas itališkais papuošalais ir įkainotas kaip „Audi“ ar „BMW“. Sergio Marchionne tuo metu tikrai neturėjo žalio supratimo ką daryti su „Lancia“.

lanica-flavia_1


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų