REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas automobilis turi būtent jam skirta vardą. Kai kuriems modeliams duotas vardas sugeba išgarsinti automobilių gamintoją, kitų modelių vardai retkarčiais užtraukia gėda visai kompanijai. 
Kai kurie automobilių gamintojai žavėdamasi tam tikro modelio paliktu pėdsaku, nusprendžia surizikuoti ir sugrąžinti visame pasaulyje vertinamo automobilio raidžių junginį. Deja, bet ne visus prisikėlimus iš pelenų būtų galima vertinti teigiamai, nes jie neturi nieko bendro su senojo modelio istorija ir nuveiktais darbais.
Šiandien apžvelgsime dešimt modelių, kurie buvo pavadinti legendomis tapusių automobilių garbei. Deja, bet naujieji modeliai neturi nieko bendro su senaisiais, kurie tarp gausybės automanų užsitarnavo pagarbą.

ASTON MARTIN V8 VANTAGE


„Aston Martin“ yra viena iš tų kompanijų, kuri nemėgsta naujovių. Tai gamintojas, kuris ryžtingai laikosi tradicijų. Todėl nenuostabu, jog jie naujiems modeliams naudoja senus vardus, kurie vyresnio amžiaus automanams primena visiškai kitus ratuočius. Puikus pavyzdys – „Aston Martin V8 Vantage“.
Naujos kartos entuziastai išgirdę šį vardą, iškart pagalvoja apie kompaktišką, britišką „Porsche 911“ analogą. Tuo tarpu vyresnio amžiaus automanai turėtų prisiminti ištaigingą ir ekstravagantišką 2+2 tipo kupė su 550 arklio galių išvystančiu 5,3 litro darbinio tūrio 8 cilindrų benzininiu varikliu.
Visapusiškai skirtingi automobiliai, bet tai – tikrai nėra vienas gėdingiausių automobilių industrijos pavyzdžių. Kodėl? Suprasite pažvelgę į sekantį pavyzdį.

Kiekvienas automobilis turi būtent jam skirta vardą. Kai kuriems modeliams duotas vardas sugeba išgarsinti automobilių gamintoją, kitų modelių vardai retkarčiais užtraukia gėda visai kompanijai. 
Kai kurie automobilių gamintojai žavėdamasi tam tikro modelio paliktu pėdsaku, nusprendžia surizikuoti ir sugrąžinti visame pasaulyje vertinamo automobilio raidžių junginį. Deja, bet ne visus prisikėlimus iš pelenų būtų galima vertinti teigiamai, nes jie neturi nieko bendro su senojo modelio istorija ir nuveiktais darbais.
Šiandien apžvelgsime dešimt modelių, kurie buvo pavadinti legendomis tapusių automobilių garbei. Deja, bet naujieji modeliai neturi nieko bendro su senaisiais, kurie tarp gausybės automanų užsitarnavo pagarbą.

ASTON MARTIN V8 VANTAGE


„Aston Martin“ yra viena iš tų kompanijų, kuri nemėgsta naujovių. Tai gamintojas, kuris ryžtingai laikosi tradicijų. Todėl nenuostabu, jog jie naujiems modeliams naudoja senus vardus, kurie vyresnio amžiaus automanams primena visiškai kitus ratuočius. Puikus pavyzdys – „Aston Martin V8 Vantage“.
Naujos kartos entuziastai išgirdę šį vardą, iškart pagalvoja apie kompaktišką, britišką „Porsche 911“ analogą. Tuo tarpu vyresnio amžiaus automanai turėtų prisiminti ištaigingą ir ekstravagantišką 2+2 tipo kupė su 550 arklio galių išvystančiu 5,3 litro darbinio tūrio 8 cilindrų benzininiu varikliu.
Visapusiškai skirtingi automobiliai, bet tai – tikrai nėra vienas gėdingiausių automobilių industrijos pavyzdžių. Kodėl? Suprasite pažvelgę į sekantį pavyzdį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aston Martin V8 Vantage


Aston Martin V8 Vantage


AUDI S1


Kiekvienas, tikrai kiekvienas, išgirdęs „Audi S1“, iškart pasakytų, jog tai ugnimi besispjaudantis ralio automobilis, ir jūs bus visiškai teisūs.
„Audi S1“ vardu buvo pavadintas automobilis, kuris neįtikėtinu greičiu skriejo pasaulio ralio čempionato greičio ruožais. Tuo tarpu naujasis „Audi S1“ neturi nieko bendro su ralio bolidu. Tai kompaktiškas, keturių durų hečbekas su minimaliomis pretenzijomis į sportiškumą. Marketingo skyriaus produktas visu gražumu.

REKLAMA

Audi S1


Audi Quattro S1


BMW 328


Atsivertę BMW kompanijos istorijos vadovėlį, jame pamatytume labai įdomų sutapimą.
„BMW 328“ vardą kadaise dėvėjo aerodinamiškas, elegantiškas kabrioletas. Tuomet jis buvo laikomas grynaveisliu sportišku automobiliu.
Laiką pasukę keliais dešimtmečiais į priekį, ten jau pamatytume, jog kiekviena 3 serijos BMW karta turėjo „328“ žymėjimą, neturinti absoliučiai nieko su modeliu, kuriuo kadaise mėgavosi aukštuomenė.

REKLAMA
REKLAMA

BMW 328i kupė


BMW 328i


DODGE CHARGER


„Dodge“, kaip ir daugelis amerikietiškų markių, buvo mylimi darbininkų klasės vairuotojų. Jie buvo prieinami, galingi ir išvaizdūs, tad kai 1966 metais „Dodge“ savo modelių gamą papildė patraukliu, šiek tiek „Ford Mustang“ bruožų turinčiu kupė, šios markės gerbėjai nuščiuvo.
Šis dviejų durų kupė, deja, liko kitų, gerokai populiaresnių analogų šešėlyje. Iš tiesų, praktiškai visi itin galingi amerikietiški kupė liko „Ford Mustang“ šešėlyje, užtat „Dodge“ visuomet buvo laikomas blogiukų transporto priemone.
Tuo tarpu modernus „Dodge Charger“ turi tik vieną bendrą bruožą su savo protėviu – siaubingai galingą 8 cilindrų variklį, kuris, ko gero, yra vienintelė savybė, dėl kurios moderni „Charger“ versija gali būti įdomi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dodge Charger


Dodge Charger SXT AWD


ALFA ROMEO 159


Lenktyninis bolidas = gražiausias pasaulyje pilkas dyzelis. Matote skirtumą? Originalus „159“ modelis buvo skirtas užkariauti Formulės-1 trasas, ir jūsų nuostabai – jis būtent tai ir darė. Užtikrintai, ypač su Juanu Manueliu Fangio priešakyje.
Praėjus keliems dešimtmečiams, 2004 metais, daugelio mylimas gamintojas pristatė ilgai lauktą „Alfa Romeo 156“ pamainą – „Alfa Romeo 159“. Priekiniais ratais varomą, sunkų, bet labai dailų ratuotį, kuriam, deja, nebuvo suteiktas šansas pademonstruoti savo galimybių lenktynių trasoje.

REKLAMA

Alfa Romeo 159


Alfa Romeo Tipo 159


HONDA JAZZ


Kompaktiškas hečbekas ar keturių varančiųjų ratų pavarą turintis visureigis? Du, ypatingai skirtingos automobilių formulės. Ir nei viena iš jų neturi nieko bendro su muzikos žanru.
Šiomis dienomis daugelis „Jazz“ vardą asocijuoja su neypatingai įdomiu hečbeku, bet taip buvo ne visada.
Prieš kelis dešimtmečius „Honda“ modelių gamos arsenale atsirado mažytis, labai mažytis, bet mielas hečbekas. Užtat sekanti „Jazz“ interpretacija buvo absoliučiai priešinga.
„Honda“ nusprendė sukursti rankomis su „General Motors“, kuri savo arsenale turėjo „Opel Frontera“. Ar jau nujaučiate link kur einame?
„Honda Jazz“ arba tiesiog japoniška „Opel Frontera“, buvo gaminama nuo 1993 iki 1996 metų.

REKLAMA

Honda Jazz hečbekas


Honda Jazz


MASERATI GHIBLI


„Maserati“, kaip ir daugelis kitų itališkų markių, labai retai patekdavo į savo darbą išmanančių vadovų rankas. Ir tai puikiai matyti „Maserati“ markės raidoje.
Štai, kad ir įžymusis „Maserati Ghibli“, kuris kiekvieną kartą gimdavo vis kitame pavidale. Vis skirtingu laikotarpiu.
Pirmoji „Ghibli“ modelio karta buvo dviejų durų, patogus ir komfortiškas „GT“ tipo kupė. Tuo tarpu naujausia „Ghibli“ interpretacija bando visus įtikinti, jog ji yra geresnė už 5 serijos BMW.

Maserati Ghibli



Maserati Ghibli S GranSport sedanas


MERCEDES BENZ 190


Ikona. Legenda. Pavyzdinis ratuotis. Būtent toks buvo originalus „Mercedes-Benz 190“. Tai buvo elegantiškas, įstabaus grožio kabrioletas, kurio vertė per kelis dešimtmečius išaugo keliasdešimt kartų, tad mums labai sunku suprasti, kodėl „Mercedes-Benz“ projektuodama pigiausią, kompaktiškiausią bendrovės sedaną nusprendė pasinaudoti dviviečio kabrioleto vardu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mercedes Benz 190 kabrioletas

 

Mercedes-Benz 190


FORD FUSION


Kartais, bet tik kartais, mes nesuprantame kai kurių automobilių gamintojų. Jie puikiai žino europiečių skonį ir norus, tačiau jie vis tiek nusprendžia mums įbrukti tokius modelius kaip štai šis „Ford Fusion“. Brangesnis už „Fiesta“, baisesnis už kai kurių televizijų laidas.
Tuo tarpu anapus Atlanto „Ford“ šį vardą lipdydavo ant pakankamai išvaizdaus vidutinės klasės sedano, kuris vienu metu netgi buvo siūlomas V6 tipo varikliu.

Ford Fusion


Ford Fusion


MITSUBISHI SPACE STAR


„Mitsubishi Space Star“ – palūkėkite, dar nežiovaukite. Puikiai suprantame kokias emocijas jis jums kelia, bet būtent šis modelis turėtų parodyti kokiais klystkeliais nuėjo „Mitsubishi“.
Kadaise „Space Star“ vardą dėvėjęs automobilis bandė tapti japoniška „Renault Scenic“ alternatyva. Ir tai yra labai kilnus tikslas, nes mes neįsivaizduojame pasaulio be patikimų japoniškų automobilių.
Tuo tarpu moderni „Mitsubishi“ modelių gama kelia tik didžiulį liūdesį. Pamirškite griausmingą „EVO“ sedaną, dailų „Eclipse“ ar netgi patogų „Galant“ universalą. Velniai rautų, ant vienatūrio lipdytos „Space Star“ raidės dabar priklauso biudžetiniam hečbekui. Kodėl? Pasirodo, šis hečbekas „Space Star“ vardu buvo pavadintas todėl, jog pasižymi erdviausiu interjeru klasėje. Vau!

Mitsubishi Space Star hečbekas


Mitsubishi Space Star

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų