REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar traukos lenktynėms tinka bet kuris automobilis? Be abejonės. Puikus to įrodymas – štai šis „Subaru Brat“ pikapas, kuris Jungtinėse Valstijose vykstančiose traukos lenktynėse užfiksuoja įspūdingus ilgos tiesiosios įveikimo laikus.
Kampuotas ir ne itin išvaizdus pikapas buvo sukurtas tam, jog atliktų labai elementarią funkciją – būtų darbiniu arkliu, gebančiu puikiai pasitarnauti ūkyje. Bent jau tokį pirminį tikslą buvo sugalvojusi „Subaru“ bendrovė, kuri šį pikapą pradėjo gaminti prieš keletą dešimtmečių.

Ar traukos lenktynėms tinka bet kuris automobilis? Be abejonės. Puikus to įrodymas – štai šis „Subaru Brat“ pikapas, kuris Jungtinėse Valstijose vykstančiose traukos lenktynėse užfiksuoja įspūdingus ilgos tiesiosios įveikimo laikus.
Kampuotas ir ne itin išvaizdus pikapas buvo sukurtas tam, jog atliktų labai elementarią funkciją – būtų darbiniu arkliu, gebančiu puikiai pasitarnauti ūkyje. Bent jau tokį pirminį tikslą buvo sugalvojusi „Subaru“ bendrovė, kuri šį pikapą pradėjo gaminti prieš keletą dešimtmečių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Įdomu ar „Subaru“ markės vadovai išvydę štai šį „Subaru Brat“ pasipiktintų ar maloniai nustebtų? Juk jis niekada nebuvo nei greitas, nei tiksliai valdomas, tad kam investuoti tiek daug energijos į automobilį, kuris nuo pat pirmų dienų nemėgdavo sportuoti? Daugelis automanų į šį klausimą atsakytų – „O kodėl gi ne?“. Būtent – kodėl gi ne.
Dabar „Subaru Brat“ pikapas džiaugiasi turėdamas 2,5 litro „Subaru EJ25“ variklį, kuriam kompaniją palaiko turbina, o jį maitina ne tradicinis benzinas, o bioetanolis. Ekologiška kuro rūšis padeda galiniais ratais varomam pikapui dominuoti 1/4 arba 1/8 mylios ilgio trasoje.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų