REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Balandžio 13-ąją į Kauno technikos kolegiją atkeliavę studentai stebėjosi – prie paradinių mokslo tvirtovės durų stovėjo „BMW“. Ryškiaspalvis dizainas, dideli ratai ir tik viena sėdynė sufleravo, jog tai ne studentų parkavimo akibrokštas, o tikrų tikriausias lenktyninis automobilis. Pakviesti studentams papasakoti kaip reiktų ruošti sportinius automobilius, Palangos 1000 kilometrų lenktynių nugalėtojai „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ ne tik paruošė įdomų pasakojimą, bet ir atvežė gyvą pavyzdį – savo sportinį „BMW E90 edva“ modelį.
Kone sausakimšoje kolegijos salėje susirinkę automobilių inžineriją ir techninį eksploatavimą studijuojantys vaikinai, bei keletas merginų ištempę ausis klausėsi vieno iš komandos inžinierių Sauliaus Stepulio išsamaus pasakojimo apie automobilio paruošimą nuo a iki z. Pradėjęs savo paskaitą nuo kėbulo išskutimo ir lengvinimo, Sauliaus daug dėmesio skyrė saugumo, gamybos ergonomikos, bei darbo kokybės ir kultūros akcentams – „Detalė privalo būti tvirta, padoriai atrodyti ir tuo pačiu būti nesunkiai pakeičiama – keičiant turbūt nenorite susižaloti rankų į aštrius kampus, todėl turite skirti tinkamą dėmesį galutiniam rezultatui“,- pasakojo „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ inžinierius.

Balandžio 13-ąją į Kauno technikos kolegiją atkeliavę studentai stebėjosi – prie paradinių mokslo tvirtovės durų stovėjo „BMW“. Ryškiaspalvis dizainas, dideli ratai ir tik viena sėdynė sufleravo, jog tai ne studentų parkavimo akibrokštas, o tikrų tikriausias lenktyninis automobilis. Pakviesti studentams papasakoti kaip reiktų ruošti sportinius automobilius, Palangos 1000 kilometrų lenktynių nugalėtojai „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ ne tik paruošė įdomų pasakojimą, bet ir atvežė gyvą pavyzdį – savo sportinį „BMW E90 edva“ modelį.
Kone sausakimšoje kolegijos salėje susirinkę automobilių inžineriją ir techninį eksploatavimą studijuojantys vaikinai, bei keletas merginų ištempę ausis klausėsi vieno iš komandos inžinierių Sauliaus Stepulio išsamaus pasakojimo apie automobilio paruošimą nuo a iki z. Pradėjęs savo paskaitą nuo kėbulo išskutimo ir lengvinimo, Sauliaus daug dėmesio skyrė saugumo, gamybos ergonomikos, bei darbo kokybės ir kultūros akcentams – „Detalė privalo būti tvirta, padoriai atrodyti ir tuo pačiu būti nesunkiai pakeičiama – keičiant turbūt nenorite susižaloti rankų į aštrius kampus, todėl turite skirti tinkamą dėmesį galutiniam rezultatui“,- pasakojo „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ inžinierius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pranešimo pasiklausyti susirinko sausakimša salė


Po valandos trukmės paskaitos, studentai buvo pakviesti apžiūrėti komandos bolido. Per šimtą  jaunuolių įdėmiai žvalgė komandos darbo rezultatą, bei pranešėją  užvertė klausimų lavina, dėl kurios renginio organizatoriai paprašė pratęsti pranešimą ir dar kartą grįžus į salę, atsakyti visus besidominčiųjų klausimus. Pakalbintas vienas iš automobilių techninio eksploatavimo mokslus kremtančių ir kolegijos autosporto klubo narių Rokas Zarauskas labai džiaugėsi, jog tokia rimta komanda nepasididžiavo apsilankyti jo „alma mattera“ ir į tą dieną vykusią „Geriausio KTK automobilininko“ renginį įnešė tiek charizmos, tiek ir naudingų žinių.
Savo pasiruošimą vasarą Palangoje vyksiančiose ilgų distancijų varžybose „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ pradėjo dar ankstyvą rudenį ir dabar laukia paskutinių komponentų iki galės pradėti ilgą treniruočių maratoną. 2014-asiais iškovota pirmoji vieta netik suteikia didelę garbę atidaryti lenktynių paradą Palangos mieste, tačiau ir įpareigoja siekti nemažesnių tikslų. Tuo pačiu, komandos nariams rūpi ir jaunųjų lenktynių talentų ugdymas, tad neseniai įsikūrusiam „KTK autoklubui“ jie žada negailėti nei patarimų, nei komandos pagrindinio rėmėjo „Liqui Moly“ alyvos.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų