REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį vakarą jums papasakosime labai įdomią istoriją apie vieną nuostabiausių automobilių pasaulyje. Papasakosime ne apie tai kaip jis buvo sukurtas, tačiau kaip buvo išgelbėtas! Tikrai nenorėjome praleisti progos ir nepasidalinti šia istorija su jumis.
Viršuje esančioje nuotraukoje išvydo labai seną, 1962 metais pagamintą Ferrari 250 GTO. Greičiausiai daugelis automobilių kolekcionierių tik išvydę šią nuotrauką, pradėtų ieškoti šeimininko ir bandytų iš visų jėgų jį nusipirkti. Tačiau apie tai vėliau...
Pasirodo, būtent šis Ferrari 250 GTO ant savo važiuoklės turi iškaltą labai įdomų numerį - #3589. Pasižiūrėjus Ferrari duomenų bazėje, automobilį atradę žmonės sužinojo, jog būtent šis automobilis kadaise iškovojo keletą įspūdingų pergalių. Tai buvo tikras lenktyninis automobilis, tačiau dėl nežinomų priežasčių, milijonus dolerių vertas Ferrari buvo paliktas likimo valiai. Apleistas jis stovėjo net 15 metų!

Šį vakarą jums papasakosime labai įdomią istoriją apie vieną nuostabiausių automobilių pasaulyje. Papasakosime ne apie tai kaip jis buvo sukurtas, tačiau kaip buvo išgelbėtas! Tikrai nenorėjome praleisti progos ir nepasidalinti šia istorija su jumis.
Viršuje esančioje nuotraukoje išvydo labai seną, 1962 metais pagamintą Ferrari 250 GTO. Greičiausiai daugelis automobilių kolekcionierių tik išvydę šią nuotrauką, pradėtų ieškoti šeimininko ir bandytų iš visų jėgų jį nusipirkti. Tačiau apie tai vėliau...
Pasirodo, būtent šis Ferrari 250 GTO ant savo važiuoklės turi iškaltą labai įdomų numerį - #3589. Pasižiūrėjus Ferrari duomenų bazėje, automobilį atradę žmonės sužinojo, jog būtent šis automobilis kadaise iškovojo keletą įspūdingų pergalių. Tai buvo tikras lenktyninis automobilis, tačiau dėl nežinomų priežasčių, milijonus dolerių vertas Ferrari buvo paliktas likimo valiai. Apleistas jis stovėjo net 15 metų!

REKLAMA
REKLAMA

360


Kaip  matote patys, automobilis buvo pagamintas pagal užsakymą, turtingam ponui iš D.Britanijos. Vos tik pasirodęs „Goodwood“ lenktynių trasoje, 1962 metais šis automobilis iškovojo pirmąją vietą. Nuo balandžio iki rugsėjo mėnesio vykusiose lenktynėse, automobilis nuolatos užimdavo pirmąją arba antrąją vietą.

REKLAMA

1131


1962 metų rudenį, automobilio savininkai nusprendė savo jėgas išbandyti 24 valandų lenktynėse Daytona lenktynių trasoje. Automobilis buvo išsiųstas pas kelis Ferrari specialistus, kurie 250 GTO paruošė ilgųjų nuotolių varžyboms.
Tačiau debiutas „24 hours of Daytona“ buvo nesėkmingas. 250 GTO sugebėjo iškovoti šeštą vietą apskritai ir trečią vietą savo klasėje. Panašius rezultatus šis 250 GTO pademonstravo ir 12 valandų lenktynėse Sebringe.

REKLAMA
REKLAMA

540


Kitaip negu šiais laikais, anuomet, nereikalingi lenktyniniai automobiliai buvo tiesiog išmetami. Kadangi tuometinis šeimininkas neturėjo kur dėti šio Ferrari, jis jį atidavė vidurinio lavinimo mokyklai!
Mokyklos vadovybė keletą metų automobilį naudojo įvairiuose paraduose ir renginiuose, tačiau juk tai Ferrari. Išlaikymo kaštai buvo du kartus didesni negu visas mokyklos biudžetas. O tada ir atėjo velnio neštas ir pamestas Joe Kortonas, kuris už 6500 dolerių, 1972 metais įsigijo šį Ferrari 250 GTO.

445


Būtent šį žmogų galime kaltinti dėl apsileidimo. Nusipirkęs mašiną, jis tiesiog ją paliko rūdyti. Per penkiolika metų automobilio savininkas net nebuvo užvedęs variklio ar atidaręs durų.
Nors išpuikusį poną daugelis bandė įkalbinti dėl Ferrari 250 GTO pardavimo, tačiau pastangos buvo bergždžios. Tačiau iš daugybės norinčių, išliko tik vienas, kuris 1986 metais legendinį Ferrari 250 GTO galėjo išsivežti į savo garažą.
Joe Kortonas susidūręs su finansinėmis problemomis tiesiog neturėjo kito pasirinkimo tik parduoti Ferrari 250 GTO automobilių kolekcionieriui Frankui Gallogly.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2220


2615


2714


2815


Vargais negalais, tačiau automobilio restauracija užtruko net keturis metus. Kodėl taip ilgai? Didžiausia problema buvo Ferrari kėbulas. Kadangi kiekviena kėbulo detalė buvo pagaminta, o tiksliau - išmušta, rankomis, reikėjo surasti specialistą, kuris pagamintų identiško dydžio sparną ar kapotą.
(P.S atleiskite už prastos kokybės nuotraukas, tačiau juk tada žmonės fotografavo ne su skaitmeniniais aparatais)

3214


3013


2913


Automobilis buvo galutinai užbaigtas 1990 metų rudenį. Norite pamatyti kaip atrodė galutinis projektas? Žiūrime nuotraukas žemiau.

929


1228


1328

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų