REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Aurum 1006km“ lenktynės šiemet švenčia išskirtinį jubiliejų - automobiliai Palangoje lenktyniauja jau 20 metų. Tokį patį jubiliejų šiose lenktynėse mini ir Ramūnas Čapkauskas – vienintelis sportininkas, nepraleidęs nei vienų lenktynių.
Jubiliejinėse, 20-osiose „Aurum 1006km“ lenktynėse šiemet prie starto stos 137 lenktynininkai. Per tą penktadalį amžiaus Palangos trasoje prie vairo sėdo daugiau nei tūkstantis skirtingų sportininkų. Ne vienas jų lenktyniavo kelis metus iš eilės. Ir dabar dalyvių sąraše nemažai žmonių, kurie skaičiuoja daugiau nei 10 startų šiose lenktynėse. Tačiau vienintelis Ramūnas Čapkauskas nepraleido nei vienų.

„Aurum 1006km“ lenktynės šiemet švenčia išskirtinį jubiliejų - automobiliai Palangoje lenktyniauja jau 20 metų. Tokį patį jubiliejų šiose lenktynėse mini ir Ramūnas Čapkauskas – vienintelis sportininkas, nepraleidęs nei vienų lenktynių.
Jubiliejinėse, 20-osiose „Aurum 1006km“ lenktynėse šiemet prie starto stos 137 lenktynininkai. Per tą penktadalį amžiaus Palangos trasoje prie vairo sėdo daugiau nei tūkstantis skirtingų sportininkų. Ne vienas jų lenktyniavo kelis metus iš eilės. Ir dabar dalyvių sąraše nemažai žmonių, kurie skaičiuoja daugiau nei 10 startų šiose lenktynėse. Tačiau vienintelis Ramūnas Čapkauskas nepraleido nei vienų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ramūnas Čapkauskas


„Mačiau, kaip atrodė pirmosios lenktynės, matau ir dabartines. Stipriais pasikeitė ir automobilių parkas, ir organizatorių veiksmai. Kelis kartus keitėsi trasa. Atsirado daug inovacijų, sportinė renginio pusė visada tik stiprėjo. Teko važiuoti greičiausiu automobiliu, ilgą laiką turėjau ir trasos įveikimo rekordą, laimėjau 5 kvalifikacijas, 2007-aisiais su „Adampolio“ komanda ir lenktynes laimėjome. Daug kartų teko lipti ant nugalėtojų pakylos.“, - kukliai pasakojo Ramūnas Čapkauskas.
Ir šiais metais bene ilgiausiai Lietuvoje, jau daugiau nei 30 sezonų aktyvus lenktynininkas šiemet lenktyniaus savo „DHL Racing“ komanda, saviškiu geltonuoju „Cupra TCR“ automobiliu. Su šia technika kovoti dėl pergalės absoliučioje įskaitoje naivu – 350 AG turinčiu priekine ašimi varomu hečbeku „Porsche“ ir „Lamborghini“ modelių nepavysi. Vis tik Ramūną labiau žavi lygiavertė kova TCR įskaitoje.

REKLAMA

Seat Leon Cupra TCR


„Aš visą gyvenimą svajojau apie tokią klasę, kuri lėktų su vienoda technika ir rezultatui didžiausią įtaką darytų ne automobilis, o vairuotojai, strategija ir bendras komandos darbas“, - sako jau antrus metus dėl „TCR Baltic“ taurės besivaržysiantis „DHL Racing“ atstovas.
Pernai jie pergalę savo įskaitoje paleido iš rankų paskutinę valandą. Ilgą laiką jie pirmavo, bet jau horizonte matant finišo vėliavą „Cuprai“ sudilo stabdžių kaladėlės. Problema smulki, reikalaujanti vos poros minučių remonto, tačiau kova šioje įskaitoje tokia artima, kad dėl to jiems į priekį teko praleisti „ALM Motorsport“ komandą identišku automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA

Seat Leon Cupra TCR


Šiemet „DHL Racing“ į trasą žengia dar stipriau pasiruošusi: prie jau ne vienerius metus važiuojančio Ramūno Čapkausko ir Audriaus Stasiulevičiaus ekipažo prisijungė tituluotas lenktynininkas Mindaugas Boguševičus ir prieš eilę metų klasikinio ralio trasose žibėjęs Darius Janušas. Komandai vadovaus Ilgametis Ramūno bendražygis automobilių sporte Žilvinas Juršys.
„Mane šis renginys labiausiai žavėjo savo švente. Tai didžiausia automobilių sporto šventė metuose tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Juk čia tiek daug greitų ir dalingų automobilių, tiek pramogų. Širdis džiaugiasi čia lenktyniaujant“, - apie tai, kodėl nepraleidžia šių lenktynių komentavo Ramūnas Čapkauskas, kuris iš karto patikino, kad bent jau artimiausiais metais jį bus galima išvysti jų starte. O Čapkauskų dinastija savo pasirodymą numato tęsti dar ilgiau, nes į pirmąsias savo „Aurum 1006km“ lenktynes šiemet išvažiuos ir septyniolikmetis Ramūno sūnus Titas Čapkauskas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų