Mažiau yra daugiau?
Dešimt greičio ruožų – tiek greičio ruožų turės įveikti kiekvienas Dakaro ralio dalyvis. 70 procentų sudaro smėliuoti ruožai.
Ilgametę patirtį turintys lenktynininkai organizatorių paruošta turėtų džiaugtis, nes itin gausus smėliuotų ruožų skaičius turėtų suteikti pranašumą aukštu meistriškumu pasižymintiems pilotams.
Organizatoriai pripažįsta, jog 2019-ųjų Dakaro ralis primins senąjį Dakaro ralį, kuris buvo organizuojamas Afrikos žemyne.
„Tai Afrikos Dakaro ralis, kurį surengsime Pietų Amerikoje“, – priduria Dakaro ralio organizatorius.
Nugalėtojas jau aiškus?
Daugkartinis įvairių autosporto disciplinų nugalėtojas Sebastienas Loebas artėjančiame Dakaro ralyje dalyvaus vairuodamas privačios komandos „Peugeot 3008 DKR“.
Nors garsusis lenktynininkas neturės gamyklinės komandos užnugario, tačiau ar tai sumažina Sebastieno Loebo šansus nugalėti? Žinoma, kad ne.
Daugelis autosporto apžvalgininkų teigia, jog būtent Sebastienas Loebas yra vienas rimčiausių pretendentų į nugalėtojo titulą.
Tarp lietuvių – intriga
2019-ųjų metų Dakaras bus įdomus ne tik trumpesnės, bet sudėtingesnės trasos, bet ir dėl Lietuvą atstovausiančių ekipažų.
Šiemet prie starto linijos stos penki lietuviški ekipažai, kurie sudėtingą maratoną bandys įveikti su trimis automobiliais ir dviem motociklais.
Dakaro ralį su dviratėmis transporto priemonėmis išvyksta Balys Bardauskas ir draugų pastūmėtas – Arūnas Gelažninkas.
Tuo tarpu „Toyota“ pikapus vairuosiantys lietuviai taps karštų diskusijų objektu. Ar Benediktas Vanagas su aukščiausios specifikacijos „Toyota“ pikapu pateks į greičiausiųjų dešimtuką? Ar Vaidotas Žala pateiks dar vieną siurprizą? O galbūt stabiliai ir užtikrintai važiuojantis Antanas Juknevičius pranoks ne tik kolegas iš Lietuvos, bet ir gerokai didesnį biudžetą turinčius konkurentus?
Panašu, kad artėjantis Dakaro ralis, žvelgiant iš lietuvių perspektyvos, bus pats įdomiausias.