REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penki tūkstančiai kilometrai per vienuolika dienų. Jeigu dar to negana – net trys tūkstančius kilometrų dalyviai turės įveikti važiuodami smėlingais greičio ruožais.
Automobilių sporto „Tour de France“
„Šiemet ralis vyks tik vienoje šalyje. Tai – daugelį nustebino, bet mano nuomone, šis kuklus pokytis gali būti naudingas. Peru gali pasiūlyti viską, ko tik gali panorėti kiekvienas Dakaro ralio gerbėjas: nuostabias dykumas, puikų maistą ir idealų klimatą“, – artėjančias varžybas apibūdina Dakaro ralio organizatorius Xavieras Gavory.
Pagal pirminį organizatorių planą, 2019-ų metų Dakaro ralis turėjo startuoti Peru ir užsibaigti Čilėje, tačiau netipinės Pietų Amerikos vyriausybė nusprendė nebendradarbiauti su Dakaro ralio organizatoriais dėl vienos ir elementarios priežasties: pernelyg didžiulių išlaidų ralio pasiruošimui.
Tuo tarpu Peru valdžios atstovai turi puikų supratimą kokią naudą gali suteikti Dakaro ralis ir jį stebėti atvykstantys turistai.
Peru ministras pirmininkas atskleidė, jog jie Dakaro ralio organizatoriams turėjo sumokėti 6 milijonus dolerių, tačiau tai dar ne viskas. Peru į infrastruktūrą turėjo investuoti dar 25 milijonus dolerių. Nepaisant šių milžiniškų išlaidų, Peru vyriausybė tikisi, jog Dakaro ralio siūloma grąža yra gerokai didesnė.

Penki tūkstančiai kilometrai per vienuolika dienų. Jeigu dar to negana – net trys tūkstančius kilometrų dalyviai turės įveikti važiuodami smėlingais greičio ruožais.
Automobilių sporto „Tour de France“
„Šiemet ralis vyks tik vienoje šalyje. Tai – daugelį nustebino, bet mano nuomone, šis kuklus pokytis gali būti naudingas. Peru gali pasiūlyti viską, ko tik gali panorėti kiekvienas Dakaro ralio gerbėjas: nuostabias dykumas, puikų maistą ir idealų klimatą“, – artėjančias varžybas apibūdina Dakaro ralio organizatorius Xavieras Gavory.
Pagal pirminį organizatorių planą, 2019-ų metų Dakaro ralis turėjo startuoti Peru ir užsibaigti Čilėje, tačiau netipinės Pietų Amerikos vyriausybė nusprendė nebendradarbiauti su Dakaro ralio organizatoriais dėl vienos ir elementarios priežasties: pernelyg didžiulių išlaidų ralio pasiruošimui.
Tuo tarpu Peru valdžios atstovai turi puikų supratimą kokią naudą gali suteikti Dakaro ralis ir jį stebėti atvykstantys turistai.
Peru ministras pirmininkas atskleidė, jog jie Dakaro ralio organizatoriams turėjo sumokėti 6 milijonus dolerių, tačiau tai dar ne viskas. Peru į infrastruktūrą turėjo investuoti dar 25 milijonus dolerių. Nepaisant šių milžiniškų išlaidų, Peru vyriausybė tikisi, jog Dakaro ralio siūloma grąža yra gerokai didesnė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralis (4)


Mažiau yra daugiau?
Dešimt greičio ruožų – tiek greičio ruožų turės įveikti kiekvienas Dakaro ralio dalyvis. 70 procentų sudaro smėliuoti ruožai.
Ilgametę patirtį turintys lenktynininkai organizatorių paruošta turėtų džiaugtis, nes itin gausus smėliuotų ruožų skaičius turėtų suteikti pranašumą aukštu meistriškumu pasižymintiems pilotams.
Organizatoriai pripažįsta, jog 2019-ųjų Dakaro ralis primins senąjį Dakaro ralį, kuris buvo organizuojamas Afrikos žemyne.
„Tai Afrikos Dakaro ralis, kurį surengsime Pietų Amerikoje“, – priduria Dakaro ralio organizatorius.

REKLAMA

Dakaro ralis (2)


Nugalėtojas jau aiškus?
Daugkartinis įvairių autosporto disciplinų nugalėtojas Sebastienas Loebas artėjančiame Dakaro ralyje dalyvaus vairuodamas privačios komandos „Peugeot 3008 DKR“.
Nors garsusis lenktynininkas neturės gamyklinės komandos užnugario, tačiau ar tai sumažina Sebastieno Loebo šansus nugalėti? Žinoma, kad ne.
Daugelis autosporto apžvalgininkų teigia, jog būtent Sebastienas Loebas yra vienas rimčiausių pretendentų į nugalėtojo titulą.

REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralis (1)


Tarp lietuvių – intriga
2019-ųjų metų Dakaras bus įdomus ne tik trumpesnės, bet sudėtingesnės trasos, bet ir dėl Lietuvą atstovausiančių ekipažų.
Šiemet prie starto linijos stos penki lietuviški ekipažai, kurie sudėtingą maratoną bandys įveikti su trimis automobiliais ir dviem motociklais.
Dakaro ralį su dviratėmis transporto priemonėmis išvyksta Balys Bardauskas ir draugų pastūmėtas – Arūnas Gelažninkas.
Tuo tarpu „Toyota“ pikapus vairuosiantys lietuviai taps karštų diskusijų objektu. Ar Benediktas Vanagas su aukščiausios specifikacijos „Toyota“ pikapu pateks į greičiausiųjų dešimtuką? Ar Vaidotas Žala pateiks dar vieną siurprizą? O galbūt stabiliai ir užtikrintai važiuojantis Antanas Juknevičius pranoks ne tik kolegas iš Lietuvos, bet ir gerokai didesnį biudžetą turinčius konkurentus?
Panašu, kad artėjantis Dakaro ralis, žvelgiant iš lietuvių perspektyvos, bus pats įdomiausias.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų