REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilis – sudėtingas inžinerinis kūrinys, kuris kantriai savo šeimininkui tarnaus tik su viena sąlyga – tinkama priežiūra.
Interneto platybėse yra begalės patarimų kada reikia keisti variklio alyvą, žvakes, padangas, kada naudoti oro kondicionierių ir pan. Mes šį kartą norime su Jumis pasidalinti keliais patarimais, kurie vairuotojams dalinami pakankamai retai.
Start/Stop sistema – išjunkite ją
Teoriškai, bet tik teoriškai, į modernius automobilius montuojama „Start/Stop“ sistema padeda sumažinti taršą, kuro sąnaudas ir išlaidas degalams.
Uždarose laboratorijose „Start/Stop“ sistemos, iš tiesų, padeda sumažinti nuodingas „NOx“ emisijas ir vidutines kuro sąnaudas. Realybėje – nuolatos užgesinamas ir užvedamas variklis turi įtakos milžiniškai įvairių komponentų grandinei: starteriui, generatoriui, paskirstymo sistemai, žvakėms ir turbinai. Be to, kiekvienas užvedimas
Jeigu turite galimybę, įlipę į automobilį išjunkite „Start/Stop“ sistemą, kurios „užtildymas“ ilgalaikėje perspektyvoje Jums padės rečiau lankytis automobilių dirbtuvėse.

Automobilis – sudėtingas inžinerinis kūrinys, kuris kantriai savo šeimininkui tarnaus tik su viena sąlyga – tinkama priežiūra.
Interneto platybėse yra begalės patarimų kada reikia keisti variklio alyvą, žvakes, padangas, kada naudoti oro kondicionierių ir pan. Mes šį kartą norime su Jumis pasidalinti keliais patarimais, kurie vairuotojams dalinami pakankamai retai.
Start/Stop sistema – išjunkite ją
Teoriškai, bet tik teoriškai, į modernius automobilius montuojama „Start/Stop“ sistema padeda sumažinti taršą, kuro sąnaudas ir išlaidas degalams.
Uždarose laboratorijose „Start/Stop“ sistemos, iš tiesų, padeda sumažinti nuodingas „NOx“ emisijas ir vidutines kuro sąnaudas. Realybėje – nuolatos užgesinamas ir užvedamas variklis turi įtakos milžiniškai įvairių komponentų grandinei: starteriui, generatoriui, paskirstymo sistemai, žvakėms ir turbinai. Be to, kiekvienas užvedimas
Jeigu turite galimybę, įlipę į automobilį išjunkite „Start/Stop“ sistemą, kurios „užtildymas“ ilgalaikėje perspektyvoje Jums padės rečiau lankytis automobilių dirbtuvėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Start Stop


Rankinis stabdis – privalomas
Daugelis modernių automobilių atkeliauja turėdami ne rankinį, bet automatizuotą stabdį. Jo valdymą galima patikėti pačiam automobiliui arba tai padaryti pačiam – tiesiog paspausti reikiamą mygtuką.
Ar rankinį stabdį naudoti privaloma? Jeigu savo automobilį paliekate įkalnėje arba nuokalnėje – visada, kiekvieną kartą. Taip rekomenduojama daryti, nes daugelis modernių automobilių variklių turi ne trapecinį diržą, o paskirstymo grandinę, kuri gali peršokti per vieną skirstomojo veleno krumpliaračio dantuką.

REKLAMA

Parkavimo stabdis


Neignoruokite prietaisų skydelyje rodomos informacijos
Modernus automobilis turi daugybę įvairiausių sistemų ir prietaisų, kurie anksčiau ar vėliau gali sugesti. Gamintojai norėdami vairuotoją įspėti apie galimą sistemos gedimą, prietaisų skydelyje sumontavo ne vieną, bet kelis simbolius, kurie informuoja apie variklio, stabdžių ar kitų agregatų darbo sutrikimą.
Puikus to pavyzdys – užsikimšęs suodžių filtras. Daugelis vairuotojų net neieško šios problemos atsiradimo priežasčių, nes šią problemą dažniausia iššaukia jie patys: važinėja per trumpais atstumais, neleidžia atlikti suodžių filtro regeneracijos.
Jeigu prietaisų skydelyje pradėjo degti iki tol nematytas simbolis – perskaitykite vartotojo vadovą arba keliaukite į dirbtuves, kurios specializuojasi būtent Jūsų vairuojamos markės automobiliais.

REKLAMA
REKLAMA

Audi prietaisų skydelis


Saugokite sankabos pedalą
Daugelis šiuolaikinių automobilių iš gamyklos išrieda turėdami automatinę pavarų dėžę. Jos trokšta vis daugiau ir daugiau vairuotojų. Nepaisant augant automatinės pavarų dėžės paklausos, pasaulyje egzistuoja nemažai vairuotojų, kurie kiekvieną dieną pasirinks tradicinę, mechaninę pavarų dėžę, kuri teikia didesnį vairavimo malonumą.
Kiekvienas vairuotojas puikiai žino ką daro jam po kojomis esantys trys pedalai. Kairėje pusėje – sankabos pedalas, per vidurį – stabdžių pedalas, o dešinėje pusėje – akceleratoriaus pedalas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sankaba


Jeigu vairuojate automobilį su mechanine pavarų dėže, norime Jums užduoti klausimą – „Kur laikote kairę koją? Ar ją laikote ant pedalo?“ Jeigu atsakymas į šį klausimą yra teigiamas – rekomenduojame keisti savo vairavimo įpročius. Leiskite paaiškinti kodėl.
Laikant koją ant sankabos pedalo, jos diskai gali būti ne pilnai susilietę, o bet koks tarpelis šiame sudėtingame mazge reiškia nereikalingą trintį ir trumpėjantį eksploatacijos laikotarpį. Išmynimo guoliui taip pat gali tekti atlikti nereikalingą darbą, todėl trumpės ir jo resursas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų