REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1993-ieji metai „Volkswagen“ markei ir „
Volkswagen“ grupei buvo ypatingai svarbūs. Už šio didžiulio koncerno vairo stojo Ferdinandas Piechas – užsispyręs inžinierius, kuris paaukos viską, jog tik galėtų pasiekti savo tikslą. 

Pagrindinis Ferdinando Piecho tikslas buvo pakelti automobilių kokybinę kartelę ir tuo pačiu sumažinti išlaidas. Pakankamai sudėtingas uždavinys, ar ne? Tik ne Ferdinandui Piechui ir jam paklususiems kolegoms.
Iš pagrindų atsinaujinęs koncernas labai greitai pristatė savo pirmąjį projektą – iki šiol populiarų „B5“ kartos „Passat“, o po vienerių metų (1997) ir ketvirtos kartos „Golfą“.
„Volkswagen“ inžinieriai siekė, jog „
Golf
“ būtų visomis įmanomomis prasmėmis geresnis už bet kurį kitą konkurentą. Tad kaip jiems pavyko tai padaryti? Žemiau pateikiame penkias pagrindines priežastis, dėl kurių ketvirtos kartos „Golf“ buvo pats svarbiausias iš visų „Golfų“, nes nei viena vokiško hečbeko karta neturėjo tiek daug pirmųjų kartų kaip ketvirtos kartos „Golf“.
Kokybinė kartelė
Kokybė – tai buvo vienas svarbiausių kriterijų kuriant ketvirtąją „Golfo“ interpretaciją. Kokybę vairuotojai turėjo pajusti kiekviename žingsnyje: nuo to kaip priekiniai žibintai apšviečia kelią iki to kaip automobilis yra surinktas.
Pagal tuometinius automobilių standartus „Golfas“ buvo visa galva aukščiau už „Opel Astra“, „Ford Escort“, „Honda Civic“ ar „Renault Megane“. Vėliau ketvirtuką pakeitęs penktukas aukštai iškeltą kartelę nuleido iki nelabai priimtino lygio.

1993-ieji metai „Volkswagen“ markei ir „
Volkswagen“ grupei buvo ypatingai svarbūs. Už šio didžiulio koncerno vairo stojo Ferdinandas Piechas – užsispyręs inžinierius, kuris paaukos viską, jog tik galėtų pasiekti savo tikslą. 

Pagrindinis Ferdinando Piecho tikslas buvo pakelti automobilių kokybinę kartelę ir tuo pačiu sumažinti išlaidas. Pakankamai sudėtingas uždavinys, ar ne? Tik ne Ferdinandui Piechui ir jam paklususiems kolegoms.
Iš pagrindų atsinaujinęs koncernas labai greitai pristatė savo pirmąjį projektą – iki šiol populiarų „B5“ kartos „Passat“, o po vienerių metų (1997) ir ketvirtos kartos „Golfą“.
„Volkswagen“ inžinieriai siekė, jog „
Golf
“ būtų visomis įmanomomis prasmėmis geresnis už bet kurį kitą konkurentą. Tad kaip jiems pavyko tai padaryti? Žemiau pateikiame penkias pagrindines priežastis, dėl kurių ketvirtos kartos „Golf“ buvo pats svarbiausias iš visų „Golfų“, nes nei viena vokiško hečbeko karta neturėjo tiek daug pirmųjų kartų kaip ketvirtos kartos „Golf“.
Kokybinė kartelė
Kokybė – tai buvo vienas svarbiausių kriterijų kuriant ketvirtąją „Golfo“ interpretaciją. Kokybę vairuotojai turėjo pajusti kiekviename žingsnyje: nuo to kaip priekiniai žibintai apšviečia kelią iki to kaip automobilis yra surinktas.
Pagal tuometinius automobilių standartus „Golfas“ buvo visa galva aukščiau už „Opel Astra“, „Ford Escort“, „Honda Civic“ ar „Renault Megane“. Vėliau ketvirtuką pakeitęs penktukas aukštai iškeltą kartelę nuleido iki nelabai priimtino lygio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ketvirtos kartos Volkswagen Golf


Navigacijos įranga
Šiandien, ko gero, neatrastume naujo kompaktinės klasės automobilio, kuriame nebūtų galimybės įdiegti navigacinę įrangą. Retkarčiais šis priedas atkeliauja į bazinę įrangą, retkarčiais reikia sumokėti papildomai, tačiau 1997-aisiais situacija buvo kitokia.
„Volkswagen“ siekdama suteikti pakankamai rimtą priežastį įsigyti ketvirtos „Golf“, į papildomos įrangos sąrašą įtraukė ir „Blaupunkt“ navigacijos įrangą su pakankamai dideliu, spalvotu ekranu. Taip, tai skamba keistai, bet anuomet šis priedas kompaktinės klasės automobilyje atrodė kaip sulankstomas išmanusis telefonas šiandien.

REKLAMA

Ketvirtos kartos Volkswagen Golf


ESP
Elektroninė stabilumo kontrolė – ypatingai naudingas įrankis be kurio neišsiverstų nei vienas modernus automobilis.
Ši sistema yra ypatingai naudingas pagalbininkas vairuotojui, esant itin prastoms oro sąlygoms ar slidžiai kelio dangai.
„Mercedes-Benz“ buvo pirmasis automobilių gamintojas, kuris šią technologiją pradėjo diegti į savo modelius, tačiau „Volkswagen Golf“ buvo pirmasis kompaktinės klasės automobilis, kuris elektroninę stabilumo kontrolę turėjo bazinėje komforto įrangoje. Vis dėlto, tai įvyko ne iškart. Ši priedas bazinėje įrangoje atsirado 1999 metais.

REKLAMA
REKLAMA

Ketvirtos kartos Volkswagen Golf universalas


FSI
Automobilių gamintojai siekdami padidinti vidaus degimo variklių efektyvumą, pamažu atsisakė atmosferinių variklių ir vietoje jų pradėjo naudoti mažesnio tūrio, mažiau cilindrų, tiesioginį įpurškimą ir turbiną turinčius analogus.
„Volkswagen“ nebuvo pirmasis gamintojas kuris pradėjo naudoti variklius su tiesioginiu įpurškimu, tačiau šios bendrovės sukurti motorai su tiesioginiu įpurškimu labai greitai tapo mielesne alternatyva.
Būtent „FSI“ raidžių kombinacija pažymėti varikliai reiškė, jog jie turi tiesioginio įpurškimo sistemą. Tuo tarpu „TFSI“ motorai buvo komplektuojami ne tik su tiesioginiu įpurškimu, bet ir su turbina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ketvirtos kartos Volkswagen Golf


DSG
Šio raidžių darinio pristatinėti tikrai nereikia. Sukurta „BorgWarner“ inžinierių ir panaudota beprotiškai plačioje „Volkswagen“ grupės gamoje. Serijinėje gamyboje iki tol nenaudota pavarų dėžės konstrukcija leido atsisakyti tradicinių, hidraulinių automatinių pavarų dėžių ir tuo pačiu sukėlė didžiulį galvos skausmą konkurentams, kurie iki šiol nesugeba sukurti taip preciziškai ir taip greitai veikiančių analogų.
„Volkswagen“ siekdama tinkamai išnaudoti naujos pavarų dėžės koncepciją, 2003-aisiais metais ją pirmą kartą sumontavo į sportiškiausią „Golf“ versiją – „Golf R32“, o vėliau ir į „Audi TT“.
Verta paminėti, jog „Porsche“ yra vienintelis gamintojas „Volkswagen“ grupėje, kuri naudoja ne tik „BorgWarner“, bet „ZF“ specialistų sukurtą analogą, kuris daugeliui yra žinomas „PDK“ arba „Porsche Doppelkupplungsgetriebe“ vardu.

REKLAMA

Ketvirtos kartos Volkswagen Golf


Nepaisant visų šių inovacijų, būtent ketvirtoji „Volkswagen Golf“ modelio karta padėjo perlipti itin svarbų slenkstį.
2002 metų, birželio 25-ą dieną, „Volkswagen Golf“ oficialiai tapo perkamiausiu „Volkswagen“ modeliu per visą bendrovės istoriją. Saulėtą vasaros dieną „Volkswagen“ peržengė 21,517,415 pagamintų vienetų ribą.
Apskritai, „Volkswagen“ į bendro naudojimo kelius išleido beveik 5 mln. ketvirtos kartos „Volkswagen Golf“ vienetų. Vien Europoje „Volkswagen“ pardavė daugiau nei 700 tūkst. ketvirtos kartos „Golf“ vienetų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų