REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skandinavija yra kaip kokia nors europietiška Japonija. Kitaip negu likusi Europa, Skandinavai mėgsta įvairius dalykus daryti savaip ir retkarčiais eiti prieš srovę.  Nors visose Skandinavijos šalyse turėti galingą automobilį yra prabanga, tačiau atrodo, kad įspūdingų projektų  kiekvienais metais ne mažėja, bet daugėja.
Šis šeštos serijos BMW yra labai geras pavyzdys, kai klasikinis vokiškas kupė patenka į šiek tiek pakvaišusio(gerąja prasme) rankas. Jeigu panašų projektą konstruotų kitos šalies atstovas, jis greičiausiai jį apkarstytų nežinomos firmos bodykit'u, galbūt paruoštų automobilių sportui arba sumontuotų orinės pakabos komplektą ir tuo didžiuotųsi. Vis dėlto, šis vaikinas panoro savo garaže turėti tikrą sleeper'į( mašinos tipas, kuris į skudurus duotų net ir galingiausiam pasaulio troleibusui).

Skandinavija yra kaip kokia nors europietiška Japonija. Kitaip negu likusi Europa, Skandinavai mėgsta įvairius dalykus daryti savaip ir retkarčiais eiti prieš srovę.  Nors visose Skandinavijos šalyse turėti galingą automobilį yra prabanga, tačiau atrodo, kad įspūdingų projektų  kiekvienais metais ne mažėja, bet daugėja.
Šis šeštos serijos BMW yra labai geras pavyzdys, kai klasikinis vokiškas kupė patenka į šiek tiek pakvaišusio(gerąja prasme) rankas. Jeigu panašų projektą konstruotų kitos šalies atstovas, jis greičiausiai jį apkarstytų nežinomos firmos bodykit'u, galbūt paruoštų automobilių sportui arba sumontuotų orinės pakabos komplektą ir tuo didžiuotųsi. Vis dėlto, šis vaikinas panoro savo garaže turėti tikrą sleeper'į( mašinos tipas, kuris į skudurus duotų net ir galingiausiam pasaulio troleibusui).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

large_310600-3119552


Pradėkime ne nuo automobilio išvaizdos ar pakabos pakeitimus, bet apie variklį. Vyrukas M50B28 šešių cilindrų motorą suporavo su visiška nauja šešių bėgių mechanine pavarų dėže, kuri Vokietijoje buvo komplektuojama su BMW 330i(dyzeliu). Kartu su nauja pavarų dėžę atkeliavo PPF vožtuvai bei kaltiniai stūmokliai.
Automobilio savininkas teigia, kad variklio modifikacijų sąrašas yra maždaug dviejų A4 lapų ilgio, todėl gal pereikime iškart prie galutinio rezultato. Kaip manote, kiek pasiutlige sergančių arklio galių išvysto šis motoras? 400?  500? Amm... 750! Prie to dar pridėkime 880 NM sukimo momentą.

REKLAMA

large_310600-3192765


Pereikime prie šio eriuko išvaizdos. Kaip matote patys, automobilis atrodo pakankamai santūriai. Juk niekada nepagalvotumėte, jog šio automobilio variklis išvysto daugiau kaip 700 arklio galių?
Vis dėlto, kas jus domina labiausiai? Ratlankių modelis? Padangų išmatavimai? O galbūt, tai kad mašina turi 345 mm skersmens priekinius ir 328 mm galinius stabdžių diskus?

large_310600-3192763


O kaip gi važiuoklė? Žinoma, nepamirškime šio labai svarbaus komponento. Standartinius amortizatorius pakeitė XYZ firmos produktai, vaikinas taip pat sustiprino priekinę ir galinę važiuoklę, sumontavo naujus guolius ir Noridc Motorsport firmos pagamintas rastafkes.

large_310600-3192764


Planai ateičiai? Priversti šį variklį draugauti su bioetanioliu ir žinoma išspausti dar daugiau arklio galių iš šešių cilindrų motoro. Įdomu kaip jam seksis susidoroti su dar galingesne jėgaine, kuri savo neapykantą siunčia į galinius ratus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų