Pradėkime ne nuo automobilio išvaizdos ar pakabos pakeitimus, bet apie variklį. Vyrukas M50B28 šešių cilindrų motorą suporavo su visiška nauja šešių bėgių mechanine pavarų dėže, kuri Vokietijoje buvo komplektuojama su BMW 330i(dyzeliu). Kartu su nauja pavarų dėžę atkeliavo PPF vožtuvai bei kaltiniai stūmokliai.
Automobilio savininkas teigia, kad variklio modifikacijų sąrašas yra maždaug dviejų A4 lapų ilgio, todėl gal pereikime iškart prie galutinio rezultato. Kaip manote, kiek pasiutlige sergančių arklio galių išvysto šis motoras? 400? 500? Amm... 750! Prie to dar pridėkime 880 NM sukimo momentą.
Pereikime prie šio eriuko išvaizdos. Kaip matote patys, automobilis atrodo pakankamai santūriai. Juk niekada nepagalvotumėte, jog šio automobilio variklis išvysto daugiau kaip 700 arklio galių?
Vis dėlto, kas jus domina labiausiai? Ratlankių modelis? Padangų išmatavimai? O galbūt, tai kad mašina turi 345 mm skersmens priekinius ir 328 mm galinius stabdžių diskus?
O kaip gi važiuoklė? Žinoma, nepamirškime šio labai svarbaus komponento. Standartinius amortizatorius pakeitė XYZ firmos produktai, vaikinas taip pat sustiprino priekinę ir galinę važiuoklę, sumontavo naujus guolius ir Noridc Motorsport firmos pagamintas rastafkes.
Planai ateičiai? Priversti šį variklį draugauti su bioetanioliu ir žinoma išspausti dar daugiau arklio galių iš šešių cilindrų motoro. Įdomu kaip jam seksis susidoroti su dar galingesne jėgaine, kuri savo neapykantą siunčia į galinius ratus.