REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Toyota“ komandos lenktynininkai Nicolas Lapierre irAlexanderis Wurzas pradės pirmąjį šių metų FIA ištvermės lenktynių pasaulio čempionato etapą Silverstoune iš pole pozicijos.
Dėl laiko skaičiavimo sistemos gedimo kvalifikacijos metu oficialūs ratų įveikimo laikai buvo paskelbti ne iš karto, tačiau „Toyota“ buvo įsitikinusi, kad septintuoju numeriu pažymėtas bolidas, kurį dalinasi N.Lapierre ir A.Wurzas, pelnė pole poziciją dvidešimties minučių trukmės LMP prototipų kvalifikacijoje, vykusioje permainingomis sąlygomis.
Skaičiavimo problemos kilo dėl naujos kvalifikacijos nugalėtojo nustatymo tvarkos. Dabar startinė rikiuotė yra nustatoma sudėjus geriausius abejų ekipažo pilotų rato įveikimo laikus ir išvedus jų vidurkį.
Patvirtinus kvalifikacijos rezultatus tapo aišku, kad šis „Toyota“ komandos duetas buvo beveik dvejomis sekundėmis greitesnis už kolegas kitame „Toyota TS030 Hybrid“ bolide – Anthony Davidsoną ir Sebastieną Buemi. Nugalėtojų geriausiųjų ratų vidurkis – 1 min. 48.021 sek., o A.Davidsono ir S.Buemi – 1 min. 49.995 sek.
Trečiąją startinę vietą pelnė „Audi Sport Team Joest“ komandos lenktynininkai Loicas Duvalis ir Tomas Kristensenas, nuo antrosios vietos atsilikę dar 1.3 sek.
N.Lapierre aiškino, kad pergalę kvalifikacijoje lėmė teisingai įvertintos oro sąlygos. Jis savo greitąjį ratą įveikė su tarpinėmis padangomis, o A.Wurzas – su slikais. Kitas „Toyota“ ekipažas abejų greitųjų ratų metu naudojo tarpines padangas, o „Audi“ pilotai iš pradžių naudojo lietaus padangas, o vėliau – slikus.
„Team Joest“ komandos technikos direktorius Ralfas Juttneris teigė: „Pradėjome su tarpinėmis padangomis, tačiau abu pilotai (L.Duvalis ir Benoitas Treluyeras) teigė, kad yra per šlapia, todėl užsidėjome lietaus padangas.“
„Mums reikėjo likti su tarpinėmis padangomis, nes lietus nustojo. Po pirmojo greitojo rato jau buvome atsidūrę mėšle.“
Geriausiai tarp privatininkų pasirodė „Rebellion Racing“ komanda, iškovojusi ketvirtąją startinę poziciją ir pranokusi antrąjį „Audi“ ekipažą – B.Treluyerą ir Andre Lottererį.
LMP2 klasėje greičiausi buvo „G-Drive/Delta-ADR“ komandos pilotai Antonio Pizzonia ir Jamesas Walkeris. Jie buvo 2.5 sek. greitesni nei antroje klasės vietoje likę „OAK Racing“ pilotai Olivieris Pla ir Alexas Brundle‘as.
„Aston Martin Racing“ dominavo GTE klasėse, iškovojusi pirmąsias tris pozicijas. Stefanas Muckeir Darrenas Turneris buvo greičiausi, pralenkę Pedro Lamy ir Bruno Sennos tandemą su antruoju GTE-Pro klasės „Vantage GTE“ bolidu.
Jamie Campbellas Walteris ir Stuartas Hallas užfiksavo trečiąjį rezultatą tarp GTE pilotų ir pirmąjį tarp GTE-Am klasės lenktynininkų.

„Toyota“ komandos lenktynininkai Nicolas Lapierre irAlexanderis Wurzas pradės pirmąjį šių metų FIA ištvermės lenktynių pasaulio čempionato etapą Silverstoune iš pole pozicijos.
Dėl laiko skaičiavimo sistemos gedimo kvalifikacijos metu oficialūs ratų įveikimo laikai buvo paskelbti ne iš karto, tačiau „Toyota“ buvo įsitikinusi, kad septintuoju numeriu pažymėtas bolidas, kurį dalinasi N.Lapierre ir A.Wurzas, pelnė pole poziciją dvidešimties minučių trukmės LMP prototipų kvalifikacijoje, vykusioje permainingomis sąlygomis.
Skaičiavimo problemos kilo dėl naujos kvalifikacijos nugalėtojo nustatymo tvarkos. Dabar startinė rikiuotė yra nustatoma sudėjus geriausius abejų ekipažo pilotų rato įveikimo laikus ir išvedus jų vidurkį.
Patvirtinus kvalifikacijos rezultatus tapo aišku, kad šis „Toyota“ komandos duetas buvo beveik dvejomis sekundėmis greitesnis už kolegas kitame „Toyota TS030 Hybrid“ bolide – Anthony Davidsoną ir Sebastieną Buemi. Nugalėtojų geriausiųjų ratų vidurkis – 1 min. 48.021 sek., o A.Davidsono ir S.Buemi – 1 min. 49.995 sek.
Trečiąją startinę vietą pelnė „Audi Sport Team Joest“ komandos lenktynininkai Loicas Duvalis ir Tomas Kristensenas, nuo antrosios vietos atsilikę dar 1.3 sek.
N.Lapierre aiškino, kad pergalę kvalifikacijoje lėmė teisingai įvertintos oro sąlygos. Jis savo greitąjį ratą įveikė su tarpinėmis padangomis, o A.Wurzas – su slikais. Kitas „Toyota“ ekipažas abejų greitųjų ratų metu naudojo tarpines padangas, o „Audi“ pilotai iš pradžių naudojo lietaus padangas, o vėliau – slikus.
„Team Joest“ komandos technikos direktorius Ralfas Juttneris teigė: „Pradėjome su tarpinėmis padangomis, tačiau abu pilotai (L.Duvalis ir Benoitas Treluyeras) teigė, kad yra per šlapia, todėl užsidėjome lietaus padangas.“
„Mums reikėjo likti su tarpinėmis padangomis, nes lietus nustojo. Po pirmojo greitojo rato jau buvome atsidūrę mėšle.“
Geriausiai tarp privatininkų pasirodė „Rebellion Racing“ komanda, iškovojusi ketvirtąją startinę poziciją ir pranokusi antrąjį „Audi“ ekipažą – B.Treluyerą ir Andre Lottererį.
LMP2 klasėje greičiausi buvo „G-Drive/Delta-ADR“ komandos pilotai Antonio Pizzonia ir Jamesas Walkeris. Jie buvo 2.5 sek. greitesni nei antroje klasės vietoje likę „OAK Racing“ pilotai Olivieris Pla ir Alexas Brundle‘as.
„Aston Martin Racing“ dominavo GTE klasėse, iškovojusi pirmąsias tris pozicijas. Stefanas Muckeir Darrenas Turneris buvo greičiausi, pralenkę Pedro Lamy ir Bruno Sennos tandemą su antruoju GTE-Pro klasės „Vantage GTE“ bolidu.
Jamie Campbellas Walteris ir Stuartas Hallas užfiksavo trečiąjį rezultatą tarp GTE pilotų ir pirmąjį tarp GTE-Am klasės lenktynininkų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų