REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu vykstančiame „BMW Innovation Days“ renginyje, automobilių gamintojas „BMW“ pristatė koncepcinį automobilį, kuriame yra sumontuota naujos kartos hibridinė jėgainė.
5 serijos „GT“ modelyje sumontuota jėgainė nėra įprasta hibridinė jėgainė. Automobilis turi specialų lizdą, kurio pagalba galima krauti bagažinėje esančius akumuliatorius. Tačiau pati geriausia dalis - jėgainės galingumas.
Bendras šios jėgainės galingumas siekia net 680 arklio galių ir 1015 Nm. Pasak kompanijos atstovų, automobilis turi 20 kWh galingumo baterijas, kurios tiekia energiją dviems elektriniams motorams. Pirmasis motoras yra sumontuotas ant priekinės ašies, o antrasis ant galinės ašies.
Gamintojo atstovų teigimu, automobilis naudodamas tik baterijų energiją gali nuvažiuoti maždaug 100 kilometrų, o atsiradus reikalui, išsikrovusias baterijas galės pakrauti vidaus degimo variklis. Naudojant tiek vidaus degimo variklį, tiek baterijų teikiamą energiją, automobilis galės nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų.
Nors tikslesnių techninių charakteristikų gamintojas neatskleidė, tačiau beveik 2 tonas sveriantis koncepcinis automobilis iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.
Galerija

Šiuo metu vykstančiame „BMW Innovation Days“ renginyje, automobilių gamintojas „BMW“ pristatė koncepcinį automobilį, kuriame yra sumontuota naujos kartos hibridinė jėgainė.
5 serijos „GT“ modelyje sumontuota jėgainė nėra įprasta hibridinė jėgainė. Automobilis turi specialų lizdą, kurio pagalba galima krauti bagažinėje esančius akumuliatorius. Tačiau pati geriausia dalis - jėgainės galingumas.
Bendras šios jėgainės galingumas siekia net 680 arklio galių ir 1015 Nm. Pasak kompanijos atstovų, automobilis turi 20 kWh galingumo baterijas, kurios tiekia energiją dviems elektriniams motorams. Pirmasis motoras yra sumontuotas ant priekinės ašies, o antrasis ant galinės ašies.
Gamintojo atstovų teigimu, automobilis naudodamas tik baterijų energiją gali nuvažiuoti maždaug 100 kilometrų, o atsiradus reikalui, išsikrovusias baterijas galės pakrauti vidaus degimo variklis. Naudojant tiek vidaus degimo variklį, tiek baterijų teikiamą energiją, automobilis galės nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų.
Nors tikslesnių techninių charakteristikų gamintojas neatskleidė, tačiau beveik 2 tonas sveriantis koncepcinis automobilis iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.
Galerija

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų