REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis turbūt žinote, jog pirmasis „Lamborghini“ automobilis buvo sukurtas po gestais ir keiksmažodžiais palydėto konflikto su Enzo Ferrari.
Kuomet 1964 metais „Lamborghini“ pristatė savo pirmąjį automobilį – „350 GT“, Enzo Ferrari tikrai nesitikėjo, jog traktorių gamintojas turės užtektinai motyvacijos ir noro viešai pažeminti itin žinomą automobilių gamintoją ir gerbiamą verslininką.
Netrukus „Lamborghini“ tapo gerbiamu automobilių gamintoju, kuris prioritetą skyrė gąsdinančiai akceleracijai, šiurpinančiam valdymui ir klasiškam eksterjero dizainui.
Ir žinoma, Ferruccio Lamborghini skyrė didžiulį dėmesį dar vienai sričiai – modelių vardams. Jų reikšmei ir istorijai, tad šiandien norime jums parodyti 8-is pavyzdžius, kurie puikiai pademonstruos, jog „Lamborghini“ automobilių vardai nėra tik bereikšmių raidžių kratinys.

MIURA


Ikona tapęs superautomobilis, kuris iki šių dienų laikomas modernių superautomobilių pradininku, mat „Lamborghini Miura“ turėjo tiems laikams nebūdingą konfigūraciją, kuomet variklis buvo montuojamas ne priekyje ar gale, o per vidurį.
Vis dėlto, automobilio konfigūracija nebuvo vienintelė išskirtinė savybė. Už nuostabaus grožio „Lamborghini“ šeimos nario slypi pakankamai įdomi istorija, kuri vėliau paskatino Ferruccio Lamborghini naujam superautomobiliui suteikti „Miura“ vardą.
Ši istorija prasidėjo 1962 metais, kai Ferruccio Lamborghini apsilankė fermoje, kuri kadaise priklausė Eduardui Miura Fernandezui. Matote, jis Italijoje ir Ispanijoje buvo žinomas kaip ispaniškų kovinių bulių augintojas, bet tai dar ne viskas. Matote, ši bulių rūšis yra vadinama – „Miura“.
Ferruccio Lamborghini atsižvelgdamas į glaudžias sąsajas su automobilių gamintoja ir bulių rūšimi, bendrovės įkūrėjas nusprendė, jog būsimas modelis turi būti pavadintas „Miura“ vardu.

Daugelis turbūt žinote, jog pirmasis „Lamborghini“ automobilis buvo sukurtas po gestais ir keiksmažodžiais palydėto konflikto su Enzo Ferrari.
Kuomet 1964 metais „Lamborghini“ pristatė savo pirmąjį automobilį – „350 GT“, Enzo Ferrari tikrai nesitikėjo, jog traktorių gamintojas turės užtektinai motyvacijos ir noro viešai pažeminti itin žinomą automobilių gamintoją ir gerbiamą verslininką.
Netrukus „Lamborghini“ tapo gerbiamu automobilių gamintoju, kuris prioritetą skyrė gąsdinančiai akceleracijai, šiurpinančiam valdymui ir klasiškam eksterjero dizainui.
Ir žinoma, Ferruccio Lamborghini skyrė didžiulį dėmesį dar vienai sričiai – modelių vardams. Jų reikšmei ir istorijai, tad šiandien norime jums parodyti 8-is pavyzdžius, kurie puikiai pademonstruos, jog „Lamborghini“ automobilių vardai nėra tik bereikšmių raidžių kratinys.

MIURA


Ikona tapęs superautomobilis, kuris iki šių dienų laikomas modernių superautomobilių pradininku, mat „Lamborghini Miura“ turėjo tiems laikams nebūdingą konfigūraciją, kuomet variklis buvo montuojamas ne priekyje ar gale, o per vidurį.
Vis dėlto, automobilio konfigūracija nebuvo vienintelė išskirtinė savybė. Už nuostabaus grožio „Lamborghini“ šeimos nario slypi pakankamai įdomi istorija, kuri vėliau paskatino Ferruccio Lamborghini naujam superautomobiliui suteikti „Miura“ vardą.
Ši istorija prasidėjo 1962 metais, kai Ferruccio Lamborghini apsilankė fermoje, kuri kadaise priklausė Eduardui Miura Fernandezui. Matote, jis Italijoje ir Ispanijoje buvo žinomas kaip ispaniškų kovinių bulių augintojas, bet tai dar ne viskas. Matote, ši bulių rūšis yra vadinama – „Miura“.
Ferruccio Lamborghini atsižvelgdamas į glaudžias sąsajas su automobilių gamintoja ir bulių rūšimi, bendrovės įkūrėjas nusprendė, jog būsimas modelis turi būti pavadintas „Miura“ vardu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Miura P400 SV


ISLERO


Nuo pat pirmųjų „Lamborghini Miura“ kūrimo akimirkų, šiam modeliui buvo skirta ypatinga užduotis. Jis turėjo nušluostyti visiems to meto sportiškiems automobiliams. Tuo tarpu „Islero“, turėjęs pakeisti „350 GT“ ir „400 GT“ modelius, turėjo būti prašmatnus, patogus ir stilingas įrankis, leidžiantis su vėjeliu nusigauti iš Milano į Nicą.
Kadangi Ferruccio Lamborghini nuolatos ieškojo glaudžių sąsajų su gyvūnais, kurie nuolatos kėsindavosi į žmonių gyvybes, atėjus metui nuspręsti kokiu vardu pakrikštyti būsimą modelį, „Lamborghini“ įkūrėjas atsivertė istorijos vadovėlius ir surado itin reikšmingą datą.
Šį kartą „Lamborghini“ vadovas nusprendė naująjį modelį pavadinti „Islero“ vardu. Šiuo vardu buvo pavadintas bulius, kuris 1947 metais užmušė įžymų, ispanų kilmės matadorą – Manuelį Rodriguezą.

REKLAMA

Lamborghini Islero 400 GT


ESPADA


Ištaigingas, erdvus ir greitas „GT“ klasės automobilis, kuris buvo sukurtas aukštuomenei ar kino industrijos žvaigždėms. Nepavojingas ir komfortiškas, tačiau tai neatbaidė „Lamborghini“ vadovo nuo jam patinkančios veiklos – surasti vardą už kurio slypėti tam tikra reikšmė ir įdomi istorija.
Šį kartą Ferruccio Lamborghini nusprendė, jog patogus, keturivietis „Lamborghini Espada“ turi būti pavadintas žmonių kova su buliumi garbei.

REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Espada 400 GT


JARAMA


1970-aisiais „Lamborghini“ modelių gamą papildė dar vienas 2+2 tipo, stilingas kupė, kuris pratęsė komfortiškų „Lamborghini“ markės automobilių sagą.
„Bertone“ dizaino studijos virtuozo, Marcello Gandini, suprojektuotos kėbulo linijos slėpė 3,9 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų variklį, kurį bendrovės vadovai vėliau nuspręs išbandyti automobilių sporto arenoje.
Kol „Bertone“ dizaino studijoje buvo dirbama ties „Jarama“ dizainu, „Lamborghini“ bendrovės valdymu užsiėmęs Ferruccio Lamborghini sumanė, jog naujasis modelis turi būti pavadintas Ispanijoje veisiamų bulių rūšies garbei. Verta paminėti, jog Ispanijoje tokiu pačiu vardu buvo pavadinta ir lenktynių trasa, kurioje kadaise vyko Formulės 1 varžybos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lamborghini Jarama 400 GT


URRACO


Prabangūs, greiti ir egzotiški modeliai buvo išskirtinis „Lamborghini“ bruožas, tačiau nuolatos augantis apetitas paskatino „Lamborghini“ apsvarstyti dar vieno modelio kandidatūrą.
Pagal pirminį sumanymą tai turėjo būti „Lamborghini“ šeimos pagrandukas. Pigiausias, turintis mažiausiai cilindrų ir gebantis nušluostyti nosį „Ferrari Dino“ ir „Maserati Merak“. Kaip pasakė, taip ir padarė.
Kadangi „Urraco“ buvo pats mažiausias ir pigiausias „Lamborghini“ modelis, nereikėtų stebėtis, jog „Urraco“ išvertus iš italų kalbos reiškia „mažasis bulius“.

REKLAMA

Lamborghini Urraco P250


COUNTACH


Apie vieną žinomiausių „Lamborghini“ markės modelių sklando įvairiausios legendos. Tiek apie pačio automobilio kūrimą, tiek apie vardo kilmę.
Vis dėlto, prie automobilio kūrimo prisidėjęs Marcello Gandini prieš keletą metų atskleidė, jog „Countach“ vardas kilo tiesiog dirbtuvėse. Tarpusavyje pradėję naudoti „Countach“ vardą, ilgainiui šis pasiūlymas buvo pasiūlytas tuometiniams „Lamborghini“ vadovams ir jis jų nuostabai – šis vardas labai greitai prilipo. Be to, verta paminėti, jog Pjemonto kalboje „Countach“ terminas naudojamas siekiant išreikšti nuostabą.

REKLAMA

Lamborghini Countach LP400 S


AVENTADOR


„Lamborghini Aventador“ šiai dienai yra laikomas italų markės flagmanu. Nuo 2011 metų išvydome ne vieną įspūdingą „Aventador“ modelio versiją, kuri kuo puikiausiai pateisino didžiausio ir agresyviausio buliaus vardą.
Svarbią užduotį atliekančiam modeliui „Lamborghini“ sugebėjo suteikti taip pat labai svarbų vardą. Automobilis buvo pavadintas buliaus vardo garbei, kuris 1993 metais buvo apdovanotas „Trofeo de la Peña La Madroñera“ trofėjumi.

Lamborghini Aventador LP 700-4


URUS


Nemažai diskusijų sukėlęs „Lamborghini“ modelis dabar laikomas pačiu populiariausiu bendrovės šeimos nariu.
„Lamborghini“ norėdama suteikti naujausiam modeliui daugiau išskirtinumo, jį pavadino išskirtinės stumbrų rūšies garbei, kurie pasižymi itin didžiuliais ragais, kurių ilgis gali siekti iki 80 centimetrų.

Lamborghini Urus

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų