REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintojai labai dažnai mėgsta paerzinti. Beveik kiekvienoje tarptautinėje automobilių parodoje pristatoma aibė įvairiausių modelių, vieni būna tinkami naudoti bendro naudojimo keliais, kiti - gali būti eksponuojami tik automobilių muziejuose. 
Didžioji dauguma gamintojų stengiasi įtikti ne konkrečiam pirkėjų ratui, bet visiems, todėl nenuostabu, jog atvykus į automobilių parodą išvystame futuristiškai atrodantį vienatūrį, sedaną, hečbeką ar padidinto pravažumo automobilį. Tik keletos gamintojų mėgsta pamaloninti automobilių entuziastus.
Jeigu esate vienas iš tų, kuris vertina vairavimo malonumą, norint įsigyti automobilį, kuris teikia vairavimo malonumą - pasirinkimų yra ne tiek jau ir daug.
Pažvelgus į naujų automobilių rinką ir pradėjus ieškoti klasikinės komponuotės kupė ar kabrioleto, galėtume išsirinkti tik iš : „Subaru BRZ“, 2 serijos „BMW“ arba „Mazda MX-5“. Kiti panašaus tipo automobiliai yra beprotiškai brangūs.
Automobilių koncepcijos, kurias Jums parodysime, nuo pat pirmos dienos buvo kuriamos, jog galėtų suteikti vairavimo malonumą ir būtų prieinami daugeliui žmonių. Tai turėjo būti pigūs, smagūs, išvaizdūs, dinamiški automobiliai, tačiau dėl įvairiausių priežasčių jiems buvo uždegta raudona šviesa.

1 ) Renault Wind


„Renault“ automobilių dizaineriai ne visada turėjo visišką kūrybinę laisvę. Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, taip ir „Renault“ dizaino departamentas vienu metu buvo įspraustas į labai siaurus rėmus. Kompanijos vadovai norėdami įveikti didžiausią automobilių gamintoją Europoje - „Volkswagen“, automobilių kėbulo linijas paišė pagal tą pačią formulę kaip ir vokiečiai.
„Renault Wind“ konceptas buvo sukurtas būtent tuo laikotarpiu, kai „Renault“ stengėsi neišsiskirti ir būti pilka pelyte. Vis dėlto, dizaineriams suteikus visišką laisvę, dienos šviesą išvydo štai šis nuostabus „Renault Wind“ kabrioletas.
„Renault Wind“ buvo sukurtas galvojant apie „Mazda MX-5“. Tai buvo lengvas (svoris siekė vos 860 kg), ne patį galingiausią variklį turintis kabrioletas, į vairavimo malonumą orientuotas modelis.

Automobilių gamintojai labai dažnai mėgsta paerzinti. Beveik kiekvienoje tarptautinėje automobilių parodoje pristatoma aibė įvairiausių modelių, vieni būna tinkami naudoti bendro naudojimo keliais, kiti - gali būti eksponuojami tik automobilių muziejuose. 
Didžioji dauguma gamintojų stengiasi įtikti ne konkrečiam pirkėjų ratui, bet visiems, todėl nenuostabu, jog atvykus į automobilių parodą išvystame futuristiškai atrodantį vienatūrį, sedaną, hečbeką ar padidinto pravažumo automobilį. Tik keletos gamintojų mėgsta pamaloninti automobilių entuziastus.
Jeigu esate vienas iš tų, kuris vertina vairavimo malonumą, norint įsigyti automobilį, kuris teikia vairavimo malonumą - pasirinkimų yra ne tiek jau ir daug.
Pažvelgus į naujų automobilių rinką ir pradėjus ieškoti klasikinės komponuotės kupė ar kabrioleto, galėtume išsirinkti tik iš : „Subaru BRZ“, 2 serijos „BMW“ arba „Mazda MX-5“. Kiti panašaus tipo automobiliai yra beprotiškai brangūs.
Automobilių koncepcijos, kurias Jums parodysime, nuo pat pirmos dienos buvo kuriamos, jog galėtų suteikti vairavimo malonumą ir būtų prieinami daugeliui žmonių. Tai turėjo būti pigūs, smagūs, išvaizdūs, dinamiški automobiliai, tačiau dėl įvairiausių priežasčių jiems buvo uždegta raudona šviesa.

1 ) Renault Wind


„Renault“ automobilių dizaineriai ne visada turėjo visišką kūrybinę laisvę. Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, taip ir „Renault“ dizaino departamentas vienu metu buvo įspraustas į labai siaurus rėmus. Kompanijos vadovai norėdami įveikti didžiausią automobilių gamintoją Europoje - „Volkswagen“, automobilių kėbulo linijas paišė pagal tą pačią formulę kaip ir vokiečiai.
„Renault Wind“ konceptas buvo sukurtas būtent tuo laikotarpiu, kai „Renault“ stengėsi neišsiskirti ir būti pilka pelyte. Vis dėlto, dizaineriams suteikus visišką laisvę, dienos šviesą išvydo štai šis nuostabus „Renault Wind“ kabrioletas.
„Renault Wind“ buvo sukurtas galvojant apie „Mazda MX-5“. Tai buvo lengvas (svoris siekė vos 860 kg), ne patį galingiausią variklį turintis kabrioletas, į vairavimo malonumą orientuotas modelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

renault-wind-concept-550


2 ) Volkswagen Ecoracer


Dar vienas puikus sportiško automobilio pavyzdys, kuris dėl mums nesuprantamų priežasčių nepateko į serijinę gamybą.
Kompaktiškas „Ecoracer“ kupė turėjo per vidurį sumontuotą 1.5 litro dyzelinį variklį, kuris išvystė 136 arklio galias ir 100 kilometrų suvartodavo mažiau nei 4 litrus dyzelino.
Vos 850 kilogramų svėręs „Ecoracer“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.3 sekundės ir pasiekdavo 230 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA

Volkswagen-eco-racer-550


3 ) Lancia Fulvia


Moderni įžymaus automobilio interpretacija, kuri pirmą kartą buvo pristatyta 2003 metais.
Automobilis buvo sukurtas iš įvairiausių „Fiat Group“ koncerno detalių, kurios leido sumažinti projekto kūrimo kaštus ir jeigu italų koncerno vadovai būtų nusprendę pradėti „Fulvia“ kupė gamybą, automobilis būtų kainavęs mažiau nei „Mazda MX-5“.
„Fulvia“ prototipas turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą, 140 arklio galių išvystantį „Alfa Romeo“ variklį, kuris buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže. Be to, automobilis svėrė tik 990 kilogramų.

REKLAMA
REKLAMA

lancia-fulvia-coupe-550-02


4 ) Volkswagen EcoSport


Dar vienas daugybę potencialo turėjęs „Volkswagen“ projektas, kuris tik per plauką nepateko į serijinę gamybą.
„EcoSport“ turėjo būti lengvas, dinamiškas, pigus ir svarbiausia - ekonomiškas sportiškas automobilis.
Prototipas turėjo 2.0 litrų, 4 cilindrų dyzelinį variklį, kuris išvystė 180 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Jis buvo suporuotas su DSG pavarų dėže ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.2 sekundės ir pasiekdavo 230 km/val. greitį.

Volskwagen-bluesport-550-2


5 ) Alfa Romeo 2uettottanta


Automobilių dizaino studija „Pininfarina“, norėdama tinkamai paminėti 80-ąjį „Alfa Romeo“ markės jubiliejų, 2010 metais pristatė štai šią „2uettottanta“ koncepciją.
Automobiliui net ir sulaukus milžiniško susidomėjimo, nei „Pininfarina“, nei „Alfa Romeo“ nekalbėjo apie serijinę „2uettottanta“ gamybą. Visų pirma - „Pininfarina“ neturėjo resursų savo jėgomis pradėti tokio tipo automobilio gamybą ir visų antra - „Alfa Romeo“ taip pat buvo ne pačioje geriausioje finansinėje padėtyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

alfaromeo-2uettottanta


6 ) Kia GT4 Stinger


Šio automobilio pasirodymo laukėme labiausiai. Kodėl? Nes „Kia“ inžinieriai buvo sukūrę automobilį, kuris turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą, pakankamai galingą benzininį variklį, mechaninę pavarų dėžę ir nuostabiai atrodantį kėbulą. Trumpai tariant - „Kia“ paėmė geriausius ingredientus ir juos sukrovė į vieną dubenį. Šio eksperimento rezultatas - „Kia GT4 Stinger“.

Kia-gt4-stinger-550

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų