REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar kada nors buvote sutikę žmogų, kuris pasakytų, jog jo svajonių automobilis - didžiulis ir praktiškas vienatūris. 9 dešimtmetyje išpopulrėjęs kėbulo tipas buvo mėgstamas tik dėl vienos priežasties - jis buvo praktiškas. Tačiau per maždaug 70 metų vienatūrio egzistenciją, įvairių kompanijų inžinieriai ne vieną kartą bandė šiam kėbulo tipui suteikti daugiau spalvų ir pakeisti nusistovėjusį šių automobilių įvaizdį.
Šiandien pažvelgsime į dešimt beprotiškiausių ir įdomiausių bandymų pakeisti erdvių ir praktiškų vienatūrių formulę. Nors dauguma iš jų išliko koncepcijomis, tačiau šiame sąraše išvysite ne vieną įdomų projektą, kuris pateko į ribotą serijinę gamybą.

Citroen Tubik



Ar kada nors buvote sutikę žmogų, kuris pasakytų, jog jo svajonių automobilis - didžiulis ir praktiškas vienatūris. 9 dešimtmetyje išpopulrėjęs kėbulo tipas buvo mėgstamas tik dėl vienos priežasties - jis buvo praktiškas. Tačiau per maždaug 70 metų vienatūrio egzistenciją, įvairių kompanijų inžinieriai ne vieną kartą bandė šiam kėbulo tipui suteikti daugiau spalvų ir pakeisti nusistovėjusį šių automobilių įvaizdį.
Šiandien pažvelgsime į dešimt beprotiškiausių ir įdomiausių bandymų pakeisti erdvių ir praktiškų vienatūrių formulę. Nors dauguma iš jų išliko koncepcijomis, tačiau šiame sąraše išvysite ne vieną įdomų projektą, kuris pateko į ribotą serijinę gamybą.

Citroen Tubik



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

65172cit-4274


„Citroen“ automobilių dizainas labai dažna būna šios markės vizitine kortele. 2011 metais pristatyta koncepcija turėjo tapti modernia „Type H“ mikroautobuso interpretacija.
Prancūzijos automobilių gamintojo dizaineriai kurdami naująjį modelį bandė išlipti iš rėmų. Pasižiūrėjus į galutinį rezultatą, galima pasakyti, jog jiems tai pavyko padaryti su kaupu.
Vis dėlto, už ekstravagantiškos išvaizdos slypėjo erdvus ir praktiškas interjeras galintis sutalpinti net devynis keleivius.

Ford Airstream



REKLAMA

Ford Airstream Concept


„Ford“ niekada nebijojo eksperimentų. Puikiu pavyzdžiu galėtų būti 2007 metais Detroito automobilių parodoje pristatytas „Ford Airstream“.
Maždaug „Ford Explorer“ dydžio koncepcinis automobilis buvo aprūpintas vandeniliu varoma jėgaine.

GMC L’Universelle



gmc-luniverselle-concept


Nenustebtume, jeigu apie šį automobilį girdite pirmą kartą. „GMC“ inžinierių sukurtas vienatūris buvo pristatytas 1955 metais, „Motorama“ automobilių parodoje.
„L'Universelle“ nuo kitų panašaus tipo automobilių skyrėsi tuo, jog turėjo pakankamai galingą 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 180 arklio galių. 1955 metais tai buvo pakankamai daug.

Ford Transit



REKLAMA
REKLAMA

01ford-supervan-3


Tai yra vienas beprotiškiausių projektų visame pasaulyje. „Ford“ nusprendė sukurti ne ekologišką, gamtai draugišką hečbeką, o beprotiškai greitą ir didžiulį apetitą benzinui pasižyminti „Ford Transit“.
Šis mikroautobusas turėjo per vidurį sumontuotą 3.5 litro benzininį variklį, kuris išvystė net 650 arklio galių.
Beveik tobulas automobilis įmonėms pristatančioms maistą į namus.

Volkswagen Bulli



vw-bulli-concept


„Volkswagen“ iki šiol neapsisprendžia ar pradėti šio automobilio serijinę gamybą. 2011 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas koncepcinis modelis tapo modernia „Volkswagen T1“ interpretacija, kuri sulaukė išskirtinio dėmesio visame pasaulyje.
Nors koncepcinis automobilis turėjo 40kWh galingumo baterijas, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, serijinei gamybai paruoštas modelis būtų komplektuojamas su tradicinėmis jėgainėmis.

GM HX3 Hybrid



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1991_GM_HX-3


1990 metais pademonstruotas „HX3“ turėjo tapti alternatyva automobiliams su sedano kėbulu. „General Motors“ inžinieriai norėdami sudominti potencialius pirkėjus, erdvųjį vienatūrį aprūpino hibridine jėgaine ir netgi teigė, jog tai yra pats aerodinamiškiausias automobilis pasaulyje, tačiau...
Į serijinę gamybą nepateko nei „HX3“, nei jame naudota hibridinė jėgainė.

Renault Espace F1



a88c4951c06916fa7248c933c9d56392


„Ford“ mėgsta eksperimentuoti dažnai. Tuo tarpu „Renault“ į įvairiausias avantiūras leidžiasi labai retai, tačiau kai taip atsitinka, galima tikėtis išvysti patį beprotiškiausią automobilį pasaulyje. „Renault Espace F1“ galėtų būti puikiu pavyzdžiu.
„Renault“ norėdama paminėti 10 metų jubiliejų Formulės-1 lenktynėse, į pagalbą pasikvietė „Matra“ inžinierius ir sukūrė „Espace F1“.
Iš esmės, tai Formulės-1 bolidas su „Renault Espace“ kėbulu. Iš anglies pluošto pagaminta važiuoklė, 800 arklio galių išvystantis motoras leido šiam vienatūriui iki 100 km/val. įsibėgėti per 2.8 sekundės.

Nissan NV2500



Nissan-NV2500-8


„Nissan“ inžinieriai norėdami pakeisti vienatūrių įvaizdį, nusprendė pakeisti šių automobilių paskirtį. „NV2500“ galėjo būti Jūsų biuru, vieta, kurioje galėtų būti rengiamos konferencijos.
Deja, ši radikali idėja nepatiko „Nissan“ kompanijos vadovams, kurie nepritarė serijinei šio modelio gamybai.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų