REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visi automobilių gamintojai pažvelgę į praeitį, galėtų pamatyti itin storą modelių katalogą, kurie vadovams bei kitiems kompanijų darbuotojams leidžia jais didžiuotis arba raudonuoti iš gėdos. Šie automobiliai patenka į labai keistą zoną, kurioje daugelis išgirdę jų vardą - tiesiog gūžčioja pečiais. Kodėl? Nes niekas iki šiol negali paaiškinti kodėl jie nesulaukė didesnio susidomėjimo. 

BMW Z3


„Truputėlį daugiau smarvės turinti Miata“ - tokį apibūdinimą vieną kartą išgirdome iš „Mazda MX-5“ vairuotojo. Iš dalies, tai yra tiesa, nes „Z3“ ir „MX-5“ turi nemažai panašumų. Abudu automobiliai varomi galiniais ratais, abudu yra panašaus dydžio, tačiau „Z3“ buvo gaminamas su galingesniais 6 cilindrų benzininiais varikliais bei kabrioleto ir kupė kėbulo tipais.
Kuomet „BMW“ pristatė „Z3“ kabrioletą ir „Z3“ kupė, o dar vėliau - „Z3 M“ kupė, automanų pasaulis į šį modelį žiūrėjo absoliučiai šaltu veidu. Kodėl? Klausimas į kurį vieno atsakymo nėra. Galbūt daugelį atbaido automobilio išvaizda? ribotas praktiškumas?

Visi automobilių gamintojai pažvelgę į praeitį, galėtų pamatyti itin storą modelių katalogą, kurie vadovams bei kitiems kompanijų darbuotojams leidžia jais didžiuotis arba raudonuoti iš gėdos. Šie automobiliai patenka į labai keistą zoną, kurioje daugelis išgirdę jų vardą - tiesiog gūžčioja pečiais. Kodėl? Nes niekas iki šiol negali paaiškinti kodėl jie nesulaukė didesnio susidomėjimo. 

BMW Z3


„Truputėlį daugiau smarvės turinti Miata“ - tokį apibūdinimą vieną kartą išgirdome iš „Mazda MX-5“ vairuotojo. Iš dalies, tai yra tiesa, nes „Z3“ ir „MX-5“ turi nemažai panašumų. Abudu automobiliai varomi galiniais ratais, abudu yra panašaus dydžio, tačiau „Z3“ buvo gaminamas su galingesniais 6 cilindrų benzininiais varikliais bei kabrioleto ir kupė kėbulo tipais.
Kuomet „BMW“ pristatė „Z3“ kabrioletą ir „Z3“ kupė, o dar vėliau - „Z3 M“ kupė, automanų pasaulis į šį modelį žiūrėjo absoliučiai šaltu veidu. Kodėl? Klausimas į kurį vieno atsakymo nėra. Galbūt daugelį atbaido automobilio išvaizda? ribotas praktiškumas?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Z3


BUGATTI EB110


„Bugatti Veyron“ ir „Bugatti Chiron“ džiaugiasi greičiausių automobilių statusais, tačiau daugelis užmiršta, jog „EB110“ buvo vienas pirmųjų, kuris pakėlė superautomobilių maksimalaus greičio kartelę.
„Bugatti“ turėjo iš anglies pluošto pagamintą monokoką (pirmasis superautomobilis turėjęs tokią konstrukciją), iš aliuminio pagamintą kėbulą, keturių varančiųjų ratų pavarą, 3,5 litro benzininį variklį su net keturiais turbokompresoriais. Ir visa tai buvo pagaminta žmonių, kurie turėjo vieną tikslą - sukurti geriausią automobilį pasaulyje.
Anuomet šis automobilis buvo įdomus tik keliems išrinktiesiems. Nenuostabu, jog dabar norintys įsigyti šią mašiną privalo pakloti bent 1 milijoną eurų.

REKLAMA

EB110


CHEVROLET CORVETTE


„Chevrolet Corvette“ - amerikietiškų automobilių ikona, kuri Europoje turi pakankamai didžiulį gerbėjų ratą. Vis dėlto, europiečiai dievina senuosius „Corvette“ modelius, kurie simbolizuoja Detroito automobilių pramonės auksinį laikotarpį. Tuo tarpu naujesni modeliai Europoje sutinkami itin retai.
Naujausioji modelio karta laimėjo ne vieną palyginamąjį testą, tačiau jie nesugeba pakeisti europiečių nuomonės apie „Corvette“. Praėjusiais metais Europoje buvo parduoti vos 762 naujausios „Corvette“ kartos modelio vienetų.

REKLAMA
REKLAMA

Corvette


HYUNDAI GENESIS


Skaitant šio modelio brošiūrą, daugelis gali susidaryti įspūdį, jog tai yra idealus automaniškas kupė. Klasikinė komponuotė, kompaktiški išmatavimai, prieinama kaina bei patraukli išvaizda - ko dar gali norėti automanas? „Hyundai“ norėdama sudominti jaunesnius pirkėjus stengėsi iš visų jėgų sukurti patrauklų sportišką kupė - jiems tai pavyko padaryti, tačiau atrodo, jog „Hyundai“ markės logotipas ant radiatoriaus grotelių padarė savo. Galbūt po keletos metų situacija pasikeis, kuomet „Genesis“ kainos nukris ir prekiniam ženklui nepavaldūs automanai parodys, jog ir „Genesis“ gali kalti į klyną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Genesis


OPEL OMEGA


„Opel Omega“ buvo vienas populiariausių šios markės modelių. Europiečiai dievino santūrų eksterjero dizainą, erdvų interjerą, patikimumus benzininius variklius bei puikų kainos ir kokybės santykį. Ši sėkmės istorija tęsėsi iki tol, kol „Premium“ segmento gamintojai neužgožė „Omegos“.
„Opel“ bandė taisyti situaciją pristatydama atnaujintą „Omega B“ modelių šeimą 1999 metais. Deja, atnaujinimai šį automobilį padarė geresniu, bet sparčiai mažėjantys pardavimai privertė „Opel“ vadovus nutraukti „Omega“ gamybą 2003 metais.
Palyginimui. 1997 metais „Opel“ parduodavo po ~ 75 000 „Omega“ modelių. 2001 metais - vos 38 000.

REKLAMA

Omega


PORSCHE CAYMAN


„Opel Calibra“ buvo vadinamas ūbagų „Ferrari“, tai „Porsche Cayman“ automobiliui buvo labai dažnai klijuojama kita etiketė. Kokia? Neva „Cayman“ buvo skirtas tiems, kas neturi pakankamai pinigų įsigyti „Porsche 911“. Ech, tie stereotipai ir kandūs liežuviai...
Nepaisant mažesnės kainos, štai šis modelis buvo visiškai kitoks negu „911“. Jo variklis buvo sumontuotas per vidurį, jis buvo varomas kompaktiškesniais motorais. Trumpai tariant - tai buvo kompaktiškas superautomobilis. Visiškai kitoks „Porsche“, bet tikrai dėl to jis nėra blogesnis už „911“.

REKLAMA

Cayman


SUZUKI KIZASHI


„Suzuki“ senajame žemyne asocijuojamas su mažais miesto automobiliais ir motociklais. Ar dėl to reikėtų pykti? Tikrai ne, nes „Suzuki“ gamina puikius miesto automobilius. Tuo tarpu „Kizashi“ buvo aukštesnės lygos žaidėjas, kurioje konkurencija yra milžiniška.
Apskritai, automobilis nebuvo blogas. Jis buvo išvaizdus, praktiškas, lengvai valdomas, pagamintas Japonijoje, dinamiškas bei komfortiškas. Tačiau daugeliui Europiečių tai nerūpėjo, nes jis neturėjo dyzelinio variklio ir mechaninės pavarų dėžės kombinacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Suzuki


VOLKSWAGEN GOLF R32


Modelis, kurį automobilių entuziastų pasaulis atranda tik dabar. Šešių cilindrų variklis visuomet skleidžia malonesnį ausiai garsą, pasižymi geresnėmis dinaminėmis savybėmis. Be to, kompaktinė dėžutė su didžiuliu varikliu suteikia visiškai kitokią džiaugsmo ir laimės dozę.
Paskutinės sportiškos „Golf“ versijos komplektuojamos su itin efektyviais ir galingais keturių cilindrų motorais, tačiau vargu ar jie gali pasigirti tokia pačia charizma ir charakteriu, kuriuos spinduliavo „Golf R32“. Gaila, jog tuomet „Golf R32“ debiutą užgožė „BMW 130i“.

Golf


Automanai, kaip manote, kokį automobilį būtų galima įtraukti į šį sąrašą?
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų