REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant kompaktiško „Fiat 500X" visureigio debiutui, „Fiat" vis dažniau mėgsta prabilti apie būsimą modelį. Šiandien sulaukėme žinių, jog kompaktiškasis miesto visureigis turės sportišką „Abarth" modifikaciją.
„Sedici"  modelį pakeisiantis automobilis neturės nieko bendro su „Sedici" ir „Suzuki SX4". Iš kitos pusės pažiūrėjus, naujasis visureigis turės techniškai identišką dvynį iš „Jeep" stovyklos.
„Abarth" vadovas Antonio Labate teigia, jog sukurti sportišką modelio versiją yra pakankamai pigu. Nunešus projektą koncerno vadovybei jis buvo patvirtintas.
Mūsų žiniomis, jog 4,2 metro ilgio automobilis bus varomas 1,4 litro benzininiu agregatu, kuris išvystys apie 180 arklio galių. Antonio Labate neslėpė, jog galvoja ir apie dar galingesnę versiją, kuri galėtų konkuruoti su „Countryman JCW". Šiam darbui puikiai tiktų 1,75 litro benzininis agregatas, kuris montuojamas į „Alfa Romeo Giulietta".

Artėjant kompaktiško „Fiat 500X" visureigio debiutui, „Fiat" vis dažniau mėgsta prabilti apie būsimą modelį. Šiandien sulaukėme žinių, jog kompaktiškasis miesto visureigis turės sportišką „Abarth" modifikaciją.
„Sedici"  modelį pakeisiantis automobilis neturės nieko bendro su „Sedici" ir „Suzuki SX4". Iš kitos pusės pažiūrėjus, naujasis visureigis turės techniškai identišką dvynį iš „Jeep" stovyklos.
„Abarth" vadovas Antonio Labate teigia, jog sukurti sportišką modelio versiją yra pakankamai pigu. Nunešus projektą koncerno vadovybei jis buvo patvirtintas.
Mūsų žiniomis, jog 4,2 metro ilgio automobilis bus varomas 1,4 litro benzininiu agregatu, kuris išvystys apie 180 arklio galių. Antonio Labate neslėpė, jog galvoja ir apie dar galingesnę versiją, kuri galėtų konkuruoti su „Countryman JCW". Šiam darbui puikiai tiktų 1,75 litro benzininis agregatas, kuris montuojamas į „Alfa Romeo Giulietta".

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų