REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių gamintoja „Alfa Romeo“ gali pasigirti būdama viena seniausių markių pasaulyje. „Alfa Romeo“ taip pat yra viena tituluočiausių ir inovatyviausių gamintojų - na, bent jau taip buvo galima sakyti apie „Alfa Romeo“, jeigu būtume gyvenę prieš kelis dešimtmečius. 
Jeigu esate šios markės gerbėjas, net neabejojame, jog didžiuojatės šio gamintojo pasiekimais, tačiau šiuo metu kardinalios transformacijos fazėje esantis gamintojas stengiasi iš visų jėgų nepamiršti savo šaknų. Būtent todėl „Alfa Romeo“ sugrįžo prie galinių varančiųjų ratų, būtent todėl „Alfa Romeo“ nori tapti tokiu gamintoju, kuriuo visas pasaulis džiaugėsi šeštame, septintame ar aštuntame dešimtmečiuose.
Kadangi „Alfa Romeo“ stengiasi laikytis ilgamečių tradicijų, ant sportiškiausių šios markės modelių sparnų esančio keturlapio dobilo paveiksliukas yra vienas išskirtiniausių ir labiausiai atpažįstamų ženklų visoje automobilių pramonėje. Keturlapis dobilas ant „Alfa Romeo“ automobilių reiškia tą patį kaip ir „M“ raidė ant „BMW“, ar „AMG“ ant „Mercedes Benz“ mašinų. Tad šiandien pabandysime atsakyti į klausimą - Kodėl būtent keturlapis dobilas? Ką jis reiškia?
Spalvingos istorijos dalis
Norint sužinoti keturlapio dobilo istoriją, mums reikėtų nusikelti į dienas, kuomet „Alfa Romeo“ lenktynių komandos vardą gynė Enzo Ferrari, o „Ferrari“ - kaip automobilių gamintojas, buvo tik kažkur svajonių lygmenyje. Legenda tapęs Enzo Ferrari buvo tas žmogus, kuris „Alfa Romeo“ markei atnešė milžinišką kiekį pergalių automobilių sporto arenoje, tačiau keturlapio dobilo istorija prasideda truputėlį anksčiau negu fantastiška Enzo Ferrari karjera.

Automobilių gamintoja „Alfa Romeo“ gali pasigirti būdama viena seniausių markių pasaulyje. „Alfa Romeo“ taip pat yra viena tituluočiausių ir inovatyviausių gamintojų - na, bent jau taip buvo galima sakyti apie „Alfa Romeo“, jeigu būtume gyvenę prieš kelis dešimtmečius. 
Jeigu esate šios markės gerbėjas, net neabejojame, jog didžiuojatės šio gamintojo pasiekimais, tačiau šiuo metu kardinalios transformacijos fazėje esantis gamintojas stengiasi iš visų jėgų nepamiršti savo šaknų. Būtent todėl „Alfa Romeo“ sugrįžo prie galinių varančiųjų ratų, būtent todėl „Alfa Romeo“ nori tapti tokiu gamintoju, kuriuo visas pasaulis džiaugėsi šeštame, septintame ar aštuntame dešimtmečiuose.
Kadangi „Alfa Romeo“ stengiasi laikytis ilgamečių tradicijų, ant sportiškiausių šios markės modelių sparnų esančio keturlapio dobilo paveiksliukas yra vienas išskirtiniausių ir labiausiai atpažįstamų ženklų visoje automobilių pramonėje. Keturlapis dobilas ant „Alfa Romeo“ automobilių reiškia tą patį kaip ir „M“ raidė ant „BMW“, ar „AMG“ ant „Mercedes Benz“ mašinų. Tad šiandien pabandysime atsakyti į klausimą - Kodėl būtent keturlapis dobilas? Ką jis reiškia?
Spalvingos istorijos dalis
Norint sužinoti keturlapio dobilo istoriją, mums reikėtų nusikelti į dienas, kuomet „Alfa Romeo“ lenktynių komandos vardą gynė Enzo Ferrari, o „Ferrari“ - kaip automobilių gamintojas, buvo tik kažkur svajonių lygmenyje. Legenda tapęs Enzo Ferrari buvo tas žmogus, kuris „Alfa Romeo“ markei atnešė milžinišką kiekį pergalių automobilių sporto arenoje, tačiau keturlapio dobilo istorija prasideda truputėlį anksčiau negu fantastiška Enzo Ferrari karjera.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Corse 1


1920 metais „Alfa Romeo“ nusprendė suburti talentingų lenktynininkų komandą, kuri atstovautų markės gerbę tarptautinėse varžybose. Tuometiniams „Alfa Romeo“ vadovams atrodė, jog naujai įkurtą „Alfa Corse“ komanda turi sudaryti keturis žmonės - tai Antonio Ascari, Giuseppe Campari, Enzo Ferrari ir Ugo Sivocci. Pastarasis lenktynininkas į „Alfa Romeo“ gretas buvo pakviestas ne tik dėl pavydėtino talento, bet ir dėl labai didžiulio žinių ir patirties bagažo, tačiau Ugo Sivocci turėjo vieną trūkumą - jis visuomet lenktynes baigdavo antroje vietoje.

REKLAMA

Alfa Corse


Ugo Sivocci norėdamas išsklaidyti antros vietos prakeikimą, prieš prasidedant „Targa Florio“ lenktynėms, jis savo „Alfa Romeo“ automobilį papuošė keturlapio dobilo piešiniu. Ironiška, tačiau būtent šiose lenktynėse jis finišavo pirmas, įrodydamas, jog keturlapis dobilas neša sėkmę ir laimę.

Ugo Savicci


Nuo tos dienos „Alfa Romeo“ lenktyniniai automobiliai buvo pradėti žymėti keturlapiais dobilo ženklais su mintimi, jog jie atneš sėkmę ir padės išvengti nelaimingų atsitikimų. Vis dėlto, keturlapio dobilo autorius, Ugo Sivocci, labai greitai įrodė, jog sėkmė nuo jo nusprendė nusisukti. Praėjus vos keliems mėnesiams po sėkmingo pasirodymo „Targa Florio“ varžybose, Ugo Sivocci žuvo Monzos lenktynių trasoje testuodamas naujutėlį „Alfa Romeo“ bolidą - „P1“.
Po Ugo Sivocci žūties 1923 metais, automobilių gamintojas norėdamas pagerbti „Alfa Corse“ narį, pradėjo visus lenktyninius automobilius žymėti keturlapio dobilo ženklais. Vėliau ši tradicija buvo perkelta norint pažymėti sportiškiausius, dinamiškiausius ir greičiausius „Alfa Romeo“ modelius.

REKLAMA
REKLAMA

Giulia QV


Pirmasis 
Bendro naudojimo keliams skirti modeliai žaliąjį keturlapį dobilą gavo pakankamai vėlai - tik 1963 metais. Jis pasirodė ant „Alfa Romeo Giulia TI Super“ - automobilio, kuris buvo labiau panašus į lenktyninį bolidą, o negu tradicinį sedaną. Kodėl? Nes „Alfa Romeo Giulia TI Super“ iš tikrųjų buvo lenktyninis automobilis su kuriuo buvo galima važinėti bendro naudojimo keliais.
„TI Super“ buvo komplektuojama su 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų varikliu, kuris išvystė 112 arklio galių - šis skaičius atrodo juokingai, tačiau tokios jėgainės pilnai užteko, jog „Giulia TI Super“ pasiektų 185 km/val. maksimalų greitį.
„Alfa Romeo“ pagamino tik 501 šio modelio vienetą, tad dabar galima tik įsivaizduoti kiek gali kainuoti toks automobilis.

Giulia TI Super

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų