REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alfa Romeo“ savo kataloge turi ne vieną įspūdingą koncepcinį automobilį, kuris dėl įvairiausių priežasčių nesugebėjo patekti į masinę gamybą. Didžioji dauguma griežtų vadovų barjero nepraeidavo dėl to, jog būdavo per daug sudėtingi ir komplikuoti, tačiau „Alfa Romeo Bella“ buvo kitoks projektas.
1996 metais prasidėjusi „Alfa Romeo“ gaivinimo planas įsibėgėjo puikiai. Prieš 21 metus pasirodęs „156“ tapo bestseleriu, iškovojo ne vieną apdovanojimą. Tolimesnis „Alfa Romeo“ plėtros planas buvo aiškus - kurti tokius pačius sėkmingus automobilius kaip ir „156“.
1999 metais pasirodė „Alfa Romeo 166“, 2000 metais - „Alfa Romeo 147“, o 2003 metais - „Alfa Romeo GT“. Pagal pirminį planą, 2002 metais modelių gamą turėjo papildyti dar vienas automobilis, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 1999 metais įvykusioje Ženevos automobilių parodoje.
1999 metų pradžioje „Alfa Romeo“ sukirto rankomis su garsia dizaino studija „Bertone“. Šių dviejų kompanijų specialistai panoro sukurti ištaigingą, 2+2 tipo, aukštesnės klasės kupė modelį. Galima sakyti, jog „Alfa Romeo“ norėjo turėti modelių gamos flagmaną ir galėtų tinkamai reprezentuoti markės vardą visame pasaulyje.
Projekto biudžetas nebuvo itin didelis. Nors klasikiniai „Alfa Romeo“ kupė automobiliai turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą, tačiau po to, kai garsi italų markė pateko į „Fiat Group“ rankas, „Alfa Romeo“ automobiliai iškeitė galinius ratus į priekinius. Ne išimtis buvo ir „Alfa Romeo Bella“, kuri buvo sukurta ant „Alfa Romeo 166“ platformos.
Po išraiškinga, futuristiška automobilio išvaizda slypėjo „Alfa Romeo 166“ sedanas. Net ir interjeras buvo beveik identiškas „Alfa Romeo“ sedanui. Tuo tarpu priekinėje dalyje, po ilgu kapotu slypėjo garsusis 3,0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystė 225 arklio galias.
Ženevos automobilių parodos metu, „Alfa Romeo“ keliems išrinktiesiems siūlė išbandyti naująjį kupė. Daugelis iš tikrųjų tikėjosi, jog „Bella“ netrukus pasieks serijinę gamybą, tačiau... praėjus keliems metams šių planų buvo atsisakyta. Kodėl? Iki šiol niekas nežino.

GALERIJA


„Alfa Romeo“ savo kataloge turi ne vieną įspūdingą koncepcinį automobilį, kuris dėl įvairiausių priežasčių nesugebėjo patekti į masinę gamybą. Didžioji dauguma griežtų vadovų barjero nepraeidavo dėl to, jog būdavo per daug sudėtingi ir komplikuoti, tačiau „Alfa Romeo Bella“ buvo kitoks projektas.
1996 metais prasidėjusi „Alfa Romeo“ gaivinimo planas įsibėgėjo puikiai. Prieš 21 metus pasirodęs „156“ tapo bestseleriu, iškovojo ne vieną apdovanojimą. Tolimesnis „Alfa Romeo“ plėtros planas buvo aiškus - kurti tokius pačius sėkmingus automobilius kaip ir „156“.
1999 metais pasirodė „Alfa Romeo 166“, 2000 metais - „Alfa Romeo 147“, o 2003 metais - „Alfa Romeo GT“. Pagal pirminį planą, 2002 metais modelių gamą turėjo papildyti dar vienas automobilis, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 1999 metais įvykusioje Ženevos automobilių parodoje.
1999 metų pradžioje „Alfa Romeo“ sukirto rankomis su garsia dizaino studija „Bertone“. Šių dviejų kompanijų specialistai panoro sukurti ištaigingą, 2+2 tipo, aukštesnės klasės kupė modelį. Galima sakyti, jog „Alfa Romeo“ norėjo turėti modelių gamos flagmaną ir galėtų tinkamai reprezentuoti markės vardą visame pasaulyje.
Projekto biudžetas nebuvo itin didelis. Nors klasikiniai „Alfa Romeo“ kupė automobiliai turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą, tačiau po to, kai garsi italų markė pateko į „Fiat Group“ rankas, „Alfa Romeo“ automobiliai iškeitė galinius ratus į priekinius. Ne išimtis buvo ir „Alfa Romeo Bella“, kuri buvo sukurta ant „Alfa Romeo 166“ platformos.
Po išraiškinga, futuristiška automobilio išvaizda slypėjo „Alfa Romeo 166“ sedanas. Net ir interjeras buvo beveik identiškas „Alfa Romeo“ sedanui. Tuo tarpu priekinėje dalyje, po ilgu kapotu slypėjo garsusis 3,0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystė 225 arklio galias.
Ženevos automobilių parodos metu, „Alfa Romeo“ keliems išrinktiesiems siūlė išbandyti naująjį kupė. Daugelis iš tikrųjų tikėjosi, jog „Bella“ netrukus pasieks serijinę gamybą, tačiau... praėjus keliems metams šių planų buvo atsisakyta. Kodėl? Iki šiol niekas nežino.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų