REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš daugiau nei dešimt metų prasidėjusi „SUV“ automobilių liga užkrečia vis daugiau gamintojų, kurie savo modelių gamoje niekuomet neturėję „SUV“ tipo automobilio, labai greitai atsisako savo principų ir ,dėl galimybės labai stipriai papildyti savo banko sąskaitą, pristato daugelio geidžiamą kėbulo tipą. 
Daugeliui toks gamintojų požiūris gali pasirodyti neteisingas, tačiau keletas pavyzdžių visiems parodė, jog tokie automobilių gamintojai kaip „Porsche“ ar „Maserati“ bei negalėtų džiaugtis rekordiniais pardavimais, jeigu jų modelių gamoje nebūtų „SUV“ modelių.
Neseniai pirmąjį „SUV“ tipo automobilį pristatė ir „Alfa Romeo“, kuri pasinaudojusi naujutėle platforma, technologijomis, varikliais bei pavarų dėžėmis sukūrė didesnį „Giulia“ brolį - „Stelvio“. Šį automobilį jau keletą savaičių galima įsigyti ir Lietuvoje, tačiau pažvelgę į istorijos vadovėlius, juose pamatytume labai įdomų faktą. Itališkų automobilių gamintoja pirmąjį „SUV“ modelį norėjo pristatyti ne 2016 ir ne 2004 metais. Pirmasis šios markės „SUV“ turėjo pasirodyti 1997 metais - prieš dvidešimt metų!

Prieš daugiau nei dešimt metų prasidėjusi „SUV“ automobilių liga užkrečia vis daugiau gamintojų, kurie savo modelių gamoje niekuomet neturėję „SUV“ tipo automobilio, labai greitai atsisako savo principų ir ,dėl galimybės labai stipriai papildyti savo banko sąskaitą, pristato daugelio geidžiamą kėbulo tipą. 
Daugeliui toks gamintojų požiūris gali pasirodyti neteisingas, tačiau keletas pavyzdžių visiems parodė, jog tokie automobilių gamintojai kaip „Porsche“ ar „Maserati“ bei negalėtų džiaugtis rekordiniais pardavimais, jeigu jų modelių gamoje nebūtų „SUV“ modelių.
Neseniai pirmąjį „SUV“ tipo automobilį pristatė ir „Alfa Romeo“, kuri pasinaudojusi naujutėle platforma, technologijomis, varikliais bei pavarų dėžėmis sukūrė didesnį „Giulia“ brolį - „Stelvio“. Šį automobilį jau keletą savaičių galima įsigyti ir Lietuvoje, tačiau pažvelgę į istorijos vadovėlius, juose pamatytume labai įdomų faktą. Itališkų automobilių gamintoja pirmąjį „SUV“ modelį norėjo pristatyti ne 2016 ir ne 2004 metais. Pirmasis šios markės „SUV“ turėjo pasirodyti 1997 metais - prieš dvidešimt metų!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Sportut (1)


1997 metais tuometiniai „Fiat Group“ koncerno vadovai džiaugėsi puikiu „Alfa Romeo 156“ startu ir planavo kokie modeliai galėtų papildyti šios markės modelių gamą artimiausioje ateityje. Vienas iš jų buvo „Alfa Romeo Sportut“, už kurio sukūrimą buvo atsakingi ne „Alfa Romeo“, o „Bertone“ dizaino studijos specialistai.

REKLAMA

Alfa Romeo Sportut (2)


„Bertone“ darbuotojai pasitarę su kolegomis iš „Alfa Romeo“, suprato kokio tipo tai turi būti automobilis, kaip jis turi atrodyti ir ką turėtų reprezentuoti.
„Alfa Romeo“ norėjo, jog modelių gamoje atsirastų kompaktiškas, stilingas ir praktiškas „SUV“ tipo modelis, kuris galėtų užimti nišą tarp kompaktiškų „145/146“ hečbekų ir didesnio „156“ sedano bei universalo. Tai turėjo būti tarpinis variantas tarp hečbeko, sedano ir universalo.

REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Sportut (2)


Kol „Bertone“ skyrė daugiau dėmesio eksterjero dizainui, „Alfa Romeo“ specialistai padėjo darbuotis ties technine „SUV“ puse. Naujos ar kvapą gniaužiančios formulės jie neišrado, „Alfa Romeo“ specialistai tiesiog pasiskolino „156“ platformą, ją truputėlį prailgino ir pritaikė ją aukštesniam bei ilgesniam kėbului. Be to, priekyje buvo sumontuotas 4 cilindrų, 150 arklio galių išvystantis variklis. Jis turėjo sukti ne priekinius, bet visus keturis ratus!
Jeigu „Alfa Romeo“ ir „Bertone“ specialistai bendromis jėgomis techninę automobilio pusę sugebėjo įgyvendinti 100%, tai „Bertone“ dizaineriai šiek tiek perlenkė lazdą. Vietoj dailaus, elegantiško ir daugybę „156“ sedano bei universalo bruožų turėjusio modelio „Bertone“ pristatė bjaurųjį ančiuką, kuris sulaukė milžiniškos kritikos bangos ne tik iš „Fiat Group“ koncerno vadovų, bet ir iš Ženevos automobilių parodos lankytojų. Taip vienu smūgiu „Bertone“ naująjį „Alfa Romeo“ projektą išmetė į šiukšlių dėžę, o jo vietą užėmė naujos kartos „147“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų