REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nevyniokime žodžių į vatą - susipažinkite su greičiausiu pasaulyje universalu. Universalu, kuris gali važinėti bendro naudojimo keliais ir turi valstybinį numerį. Sukurtas ant naujos kartos 5 serijos „BMW“ platformos, naujasis „Alpina“ kūrinys gali pasiekti 322 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 sekundės!
Alpina B5 Bi-Turbo Touring“ nėra tik dar vienas naujas „Alpina“ modelis. Jis puikiai užpildo tuščią vietą, kurią yra palikęs „BMW“ koncernas - tai „BMW M5“ universalo vietą, kuri liko tuščia po to, kai buvo nutraukta „E61“ kartos universalo gamyba.
Pasak „Alpina“ kompanijos atstovo, šis modelis iš kitų išsiskiria tuo, jog nesiūlo keletos skirtingų modifikacijų. Automobilis gaminamas tik su vienu varikliu, vienintele pakabos konfigūracija - jokių papildomų interpretacijų ar galimybių pakeisti „Alpina“ inžinierių receptą. Tai gali nepatikti tiems, kurie jau galvoja apie „B5 Bi-Turbo“ universalo tobulinimą, tačiau tai patiks tiems, kas ieško nepriekaištingai sukurto ir ištobulinto produkto.

Nevyniokime žodžių į vatą - susipažinkite su greičiausiu pasaulyje universalu. Universalu, kuris gali važinėti bendro naudojimo keliais ir turi valstybinį numerį. Sukurtas ant naujos kartos 5 serijos „BMW“ platformos, naujasis „Alpina“ kūrinys gali pasiekti 322 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 sekundės!
Alpina B5 Bi-Turbo Touring“ nėra tik dar vienas naujas „Alpina“ modelis. Jis puikiai užpildo tuščią vietą, kurią yra palikęs „BMW“ koncernas - tai „BMW M5“ universalo vietą, kuri liko tuščia po to, kai buvo nutraukta „E61“ kartos universalo gamyba.
Pasak „Alpina“ kompanijos atstovo, šis modelis iš kitų išsiskiria tuo, jog nesiūlo keletos skirtingų modifikacijų. Automobilis gaminamas tik su vienu varikliu, vienintele pakabos konfigūracija - jokių papildomų interpretacijų ar galimybių pakeisti „Alpina“ inžinierių receptą. Tai gali nepatikti tiems, kurie jau galvoja apie „B5 Bi-Turbo“ universalo tobulinimą, tačiau tai patiks tiems, kas ieško nepriekaištingai sukurto ir ištobulinto produkto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alpina B5 Bi-Turbo Touring (1)


Praktiškiausias „BMW“ kompanijos universalas „Alpina“ dirbtuvėse gavo 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininį variklį - tokį patį jėgos agregatą, kurį naudoja ir naujos kartos „BMW M550i““. Tačiau „Alpina“ automobilyje montuojamas motoras su „M550i“ širdimi beveik neturi nieko bendro, išskyrus variklio bloką.
Greičiausio universalo titulą turinčio automobilio variklis išvysto 608 arklio galių esant 5750 - 6250 aps/min. ir 800 Nm sukimo momentą, kuris vairuotojui bus pasiekiamas nuo 3000 aps/min.
Kaip ir minėjome anksčiau, universalas iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,7 sekundės (sedanas per 3,5 sekundės) ir gali pasiekti 322 km/val. maksimalų greitį (sedanas gali pasiekti 330 km/val.). „Alpina“ neslepia, jog tai pats pajėgiausias ir greičiausiai akceleruojantis modelis, kuris kada nors buvo išriedėjęs iš šios kompanijos gamyklos.

REKLAMA

Alpina B5 Bi-Turbo Touring (4)


Kadangi daugiausiai dėmesio buvo skirta varikliui, pakalbėkime apie modifikacijas, kurios buvo atliktos „Alpina“ dirbtuvėse. 4,4 litro darbinio tūrio motoras buvo aprūpintas nauja oro paėmimo sistema, efektyviau veikiančiu tarpiniu suslėgto oro aušintuvu ir specialiai šiam modeliui pagamintomis turbinomis, kurios užtikrina žaibišką akceleraciją paspaudus dešinį pedalą.
Reikėtų paminėti, jog variklio skyriuje surasite ne vieną, bet keletą tarpinių suslėgto oro aušintuvų ( intercoolerių ). Pagrindinis aušintuvas dirba kartu su dar dviem papildomais aušintuvais, kurie siekia užtikrinti, jog variklis neperkaistų ir visuomet palaikytų optimalią darbinę temperatūrą.

REKLAMA
REKLAMA

Variklio kreivės


 Automobilio specifikacijos:































Cilindrų skaičius V8 90°
Darbinis tūris (cc) 4395
Suspaudimo laipsnis (:1) 10,0
Maks.galia (kW (AG) / aps) 447 (608) / 5750 - 6250
Sukimo momentas (Nm / 1/min) 800 / 3000 - 5000
Variklio valdymo sistema BOSCH DME 8.8.0





















Kuro sąnaudos mieste  (l/100km) 15,2
Kuro sąnaudos užmiestyje (l/100km) 8,3
Vidurkis (l/100km) 10,8















Tranmisija 8 laipsnių ZF 8HP75









































Ilgis (mm) 4956
Plotis (mm) 1868
Aukštis (mm) 1466
Ratų bazė (mm) 2975
Priekinė tarpvėžė (mm) 1611
Galinė tarpvėžė (mm) 1596
Bagažinės tūris (l) 570 - 1700
Kuro bako talpa (l) 66













Svoris (tuščio) (kg) 2120
Maks. leistinas svoris (kg) 2610





VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų