REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atnaujintas „Overdrive Hilux“ automobilis ir pagerinta techninė bazė suteikia Antano Juknevičiaus ekipažui naujas galimybes siekti geresnio rezultato sunkiausiame pasaulyje Dakaro ralyje 2019 m. Tai tapo įmanoma pasirašius bendradarbiavimo sutartį su naujuoju komandos partneriu – degalinių tinklu „Viada“.
„Šiuo metu yra aktyviausias techninio pasirengimo kitų metų Dakarui etapas ir labai džiaugiamės, kad pavyko susitarti su „Viada“ dėl solidžios paramos. Ji smarkiai prisidės prie mūsų galimybių geriau pasirodyti kitų metų sausį vyksiančiame Dakaro ralyje.
Jau dabar galiu pasakyti – turime šviežią automobilį ir galime sukomplektuoti solidžią atsarginių dalių bazę, praktiškai dar vieną automobilį atsarginėmis detalėmis. Bent jau iš techninės pusės mūsų galimybės pasiekti daugiau Dakare tik auga“, - džiaugiasi šiemet rekordinę lietuviams 12-ą vietą Dakare užėmęs Antanas Juknevičius.
Naujasis „Overdrive Hilux“ automobilis yra naujausia, prieš 2 m. išleista šio modelio inkarnacija. Jame įdiegti visi įmanomi šiam modeliui patobulinimai, bet, kaip sako Antanas – svarbiausia, kad šis automobilis „šviežias“ – visi mazgai, pakabos ir kėbulo detalės dar nepatyrę dykumų streso ir turi ilgą darbinį rezervą. Senesnįjį, 8 m. senumo „overdraivą“ Antanas jau sėkmingai pardavė.
„Didžiuojamės, kad galime prisidėti prie visų laikų geriausius rezultatus Dakare skinančio Lietuvos ralio ekipažo. Mūsų filosofijos sutampa – aukščiausio lygio profesionalumas, pozityvus požiūris į iššūkius ir drąsa priimti svarbius sprendimus lemiamomis akimirkomis“, - sako „Viada LT“ bendrovės vadovas Linas Vytautas Karlavičius.
Šiuo metu Antanas su komanda baigia techninį naujojo automobilio parengimą, o jau rugsėjį jis bus išbandytas ekstremaliomis lauko sąlygomis – Pabradės ir Ruklos karjeruose ir bekelėse.
Naujasis „Overdrive Hilux“ paprastomis sąlygomis, važiuojant asfaltu sunaudoja iki 30-40 litrų degalų 100 kilometrų. O lenktyniaujant ekstremaliomis bekelės sąlygomis „Overdrive Hilux“ 5 litrų variklis gali „suryti“ iki 70 l. degalų 100 km.
„Turime talpų 500 l. baką, kurį per treniruotes užpildysime aukščiausios kokybės „Viada“ degalais“, – šypsosi Antanas.
Tiesa, daug testuoti naujojo automobilio Antanas Lietuvoje neturės daug laiko, mat pilnai sukomplektuotas naujasis „Overdrive Hilux“ bus išsiųstas į Dakaro ralio parengiamąją stovyklą jau lapkritį. Iki to laiko A. Juknevičiaus komanda privalo pilnai paruošti tiek automobilį, tiek ir save.

Atnaujintas „Overdrive Hilux“ automobilis ir pagerinta techninė bazė suteikia Antano Juknevičiaus ekipažui naujas galimybes siekti geresnio rezultato sunkiausiame pasaulyje Dakaro ralyje 2019 m. Tai tapo įmanoma pasirašius bendradarbiavimo sutartį su naujuoju komandos partneriu – degalinių tinklu „Viada“.
„Šiuo metu yra aktyviausias techninio pasirengimo kitų metų Dakarui etapas ir labai džiaugiamės, kad pavyko susitarti su „Viada“ dėl solidžios paramos. Ji smarkiai prisidės prie mūsų galimybių geriau pasirodyti kitų metų sausį vyksiančiame Dakaro ralyje.
Jau dabar galiu pasakyti – turime šviežią automobilį ir galime sukomplektuoti solidžią atsarginių dalių bazę, praktiškai dar vieną automobilį atsarginėmis detalėmis. Bent jau iš techninės pusės mūsų galimybės pasiekti daugiau Dakare tik auga“, - džiaugiasi šiemet rekordinę lietuviams 12-ą vietą Dakare užėmęs Antanas Juknevičius.
Naujasis „Overdrive Hilux“ automobilis yra naujausia, prieš 2 m. išleista šio modelio inkarnacija. Jame įdiegti visi įmanomi šiam modeliui patobulinimai, bet, kaip sako Antanas – svarbiausia, kad šis automobilis „šviežias“ – visi mazgai, pakabos ir kėbulo detalės dar nepatyrę dykumų streso ir turi ilgą darbinį rezervą. Senesnįjį, 8 m. senumo „overdraivą“ Antanas jau sėkmingai pardavė.
„Didžiuojamės, kad galime prisidėti prie visų laikų geriausius rezultatus Dakare skinančio Lietuvos ralio ekipažo. Mūsų filosofijos sutampa – aukščiausio lygio profesionalumas, pozityvus požiūris į iššūkius ir drąsa priimti svarbius sprendimus lemiamomis akimirkomis“, - sako „Viada LT“ bendrovės vadovas Linas Vytautas Karlavičius.
Šiuo metu Antanas su komanda baigia techninį naujojo automobilio parengimą, o jau rugsėjį jis bus išbandytas ekstremaliomis lauko sąlygomis – Pabradės ir Ruklos karjeruose ir bekelėse.
Naujasis „Overdrive Hilux“ paprastomis sąlygomis, važiuojant asfaltu sunaudoja iki 30-40 litrų degalų 100 kilometrų. O lenktyniaujant ekstremaliomis bekelės sąlygomis „Overdrive Hilux“ 5 litrų variklis gali „suryti“ iki 70 l. degalų 100 km.
„Turime talpų 500 l. baką, kurį per treniruotes užpildysime aukščiausios kokybės „Viada“ degalais“, – šypsosi Antanas.
Tiesa, daug testuoti naujojo automobilio Antanas Lietuvoje neturės daug laiko, mat pilnai sukomplektuotas naujasis „Overdrive Hilux“ bus išsiųstas į Dakaro ralio parengiamąją stovyklą jau lapkritį. Iki to laiko A. Juknevičiaus komanda privalo pilnai paruošti tiek automobilį, tiek ir save.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų