REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Jei paskaičiuotume, kiek vidutiniškai pasaulinio garso tiuningo firmos išleidžia į pasaulį atgarsio susilaukusių projektų, gautas skaičius būtų panašus į vieną projektą per metus. Tačiau tokios aritmetikos nepritaikytumėte amerikiečiams iš "Rotiform", kurių naujasis darbas - oranžinė "Audi RS4".
Mes jau rašėme apie vieną jų produktą -
tai mėlynas "Scion FR-S". Tiek jį, tiek "Audi RS4" šiemet buvo galima pamatyti SEMA parodoje. Pagrindinis šių projektų tikslas - reklamuoti "Rotiform" produktus. Kadangi šiems vyručiams puikiai sekasi gaminti vienus pagrindinių automobilio stilistinių elementų, ratlankius, geriausiai juos reklamuoti sekasi sukuriant apatinį žandikaulį atvėpiantį projektą.
O šis oranžinis sedanas yra ypatingas. Būtent dėl apautų ratų ir jų ryšio su pačiu automobiliu. "Rotiform" kurdami šiuos "Rotiform DIA" ratlankius įkvėpimo sėmėsi iš 20 amžiaus pabaigoje plakatuose dažniausiai vaizduoto automobilio - "Lamborghini Diablo". Paklausite, kaip pasiutęs dvidešimties metų senumo superautomobilis yra susijęs su moderniu supersedanu? O gi nieko. Žvelgiant kiek giliau, galima nuspėti, kodėl buvo pasirinktas "Audi" automobilis - šiuo metu "Lamborghini" priklauso "Audi" koncernui.




Na dabar apie patį, stulbinamai atrodantį automobilį. Pradėkime nuo to, kad originali,  mieste kaip kamufliažas veikianti, sidabrinė spalva buvo pakeista, kėbulą įvyniojant į "3M" firmos plėvelę. Kaip ir minėjome, automobiliui išskirtinumo suteikia "Rotiform DIA" 19 colių ratai. Kaip ir madinga šiais laikais, nėra jokio "pripumpuoto" aerodinaminio paketo, viskas tiesiog iššaukiančiai subtilu.
Iš techninės pusės, atlikti taip pat keli patobulinimai. Visų pirma, dėka "Magnaflow" firmos išmetimo sistemos, vieno geriausių visų laikų variklių baritonas, skambės dar ryškiau. Nors "Audi" 4,2 litro V8 motoro su 420 arklių šiam sedanui pakanka, tačiau keletą papildomų kilovatų atrado "GIAC" čipas. Sužeminant automobilį, "Rotiform" bendradarbiavo su šios srities specialistais iš "Air Lift Perfomance". Šie vyrukai "RS4" sumontavo reguliuojamą orinę važiuoklę "Autopilot V2", kuri automatiškai išlaiko automobilį viename lygyje. Galiausiai buvo sumontuoti "Brembo" aštuonių cilindriukų stabdžių suportai.
Salone - keli intelektualūs patobulinimai. Galinės nuostabių "RS4" sėdynių dalys buvo apklijuotos ta pačia plėvele, kaip ir automobilio kėbulas, taip salonui perteikiant išorės išskirtinumą. Projekto autoriai originalų vairą pakeitė kitu iš "Audi R8 GT", kuris labiau dera prie anglies pluošto apdailos elementų.
Na štai galime pasidžiaugti, dar vienu ryškiu ir išskirtiniu "Ratiform" projektu, kuris jau privertė aikčioti SEMA automobilių parodos lankytojus. Kas toliau jų planuose nežinoma, tačiau sklinda gandai, kad vyrukai jau dirba prie naujo projekto.








Nuotraukos: Stance Works



Jei paskaičiuotume, kiek vidutiniškai pasaulinio garso tiuningo firmos išleidžia į pasaulį atgarsio susilaukusių projektų, gautas skaičius būtų panašus į vieną projektą per metus. Tačiau tokios aritmetikos nepritaikytumėte amerikiečiams iš "Rotiform", kurių naujasis darbas - oranžinė "Audi RS4".
Mes jau rašėme apie vieną jų produktą -
tai mėlynas "Scion FR-S". Tiek jį, tiek "Audi RS4" šiemet buvo galima pamatyti SEMA parodoje. Pagrindinis šių projektų tikslas - reklamuoti "Rotiform" produktus. Kadangi šiems vyručiams puikiai sekasi gaminti vienus pagrindinių automobilio stilistinių elementų, ratlankius, geriausiai juos reklamuoti sekasi sukuriant apatinį žandikaulį atvėpiantį projektą.
O šis oranžinis sedanas yra ypatingas. Būtent dėl apautų ratų ir jų ryšio su pačiu automobiliu. "Rotiform" kurdami šiuos "Rotiform DIA" ratlankius įkvėpimo sėmėsi iš 20 amžiaus pabaigoje plakatuose dažniausiai vaizduoto automobilio - "Lamborghini Diablo". Paklausite, kaip pasiutęs dvidešimties metų senumo superautomobilis yra susijęs su moderniu supersedanu? O gi nieko. Žvelgiant kiek giliau, galima nuspėti, kodėl buvo pasirinktas "Audi" automobilis - šiuo metu "Lamborghini" priklauso "Audi" koncernui.




Na dabar apie patį, stulbinamai atrodantį automobilį. Pradėkime nuo to, kad originali,  mieste kaip kamufliažas veikianti, sidabrinė spalva buvo pakeista, kėbulą įvyniojant į "3M" firmos plėvelę. Kaip ir minėjome, automobiliui išskirtinumo suteikia "Rotiform DIA" 19 colių ratai. Kaip ir madinga šiais laikais, nėra jokio "pripumpuoto" aerodinaminio paketo, viskas tiesiog iššaukiančiai subtilu.
Iš techninės pusės, atlikti taip pat keli patobulinimai. Visų pirma, dėka "Magnaflow" firmos išmetimo sistemos, vieno geriausių visų laikų variklių baritonas, skambės dar ryškiau. Nors "Audi" 4,2 litro V8 motoro su 420 arklių šiam sedanui pakanka, tačiau keletą papildomų kilovatų atrado "GIAC" čipas. Sužeminant automobilį, "Rotiform" bendradarbiavo su šios srities specialistais iš "Air Lift Perfomance". Šie vyrukai "RS4" sumontavo reguliuojamą orinę važiuoklę "Autopilot V2", kuri automatiškai išlaiko automobilį viename lygyje. Galiausiai buvo sumontuoti "Brembo" aštuonių cilindriukų stabdžių suportai.
Salone - keli intelektualūs patobulinimai. Galinės nuostabių "RS4" sėdynių dalys buvo apklijuotos ta pačia plėvele, kaip ir automobilio kėbulas, taip salonui perteikiant išorės išskirtinumą. Projekto autoriai originalų vairą pakeitė kitu iš "Audi R8 GT", kuris labiau dera prie anglies pluošto apdailos elementų.
Na štai galime pasidžiaugti, dar vienu ryškiu ir išskirtiniu "Ratiform" projektu, kuris jau privertė aikčioti SEMA automobilių parodos lankytojus. Kas toliau jų planuose nežinoma, tačiau sklinda gandai, kad vyrukai jau dirba prie naujo projekto.








Nuotraukos: Stance Works

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų