REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Teoriškai, įžymiosios G klasės gamyba turėjo būti sustabdyta prieš keletą dešimtmečių arba tuomet, kai vis daugiau žmonių užsikrėtė stilingų krosoverių liga.
Šiuolaikiniame pasaulyje G klasė atrodo kaip svetimkūnis, kuris praktiškai neturi jokios paskirties. Vis dėlto, išskirtinis G klasės dizainas, puikios pravažumo savybės ir fantastiškai skambantys 8 cilindrų varikliai padeda nekreipti dėmesio į trūkumus. Pavyzdžiui, garso izoliacijos trūkumą.
Kampuotų, griežtų formų visureigis iki šiol džiaugiasi pakankamai didžiule paklausa, kuri skatina „Mercedes Benz“ inžinierius atsitraukti nuo raudono mygtuko ant kurio švyti užrašas - „Užteks. Gana. Laikas sustabdyti gamybą.“
Neužmušamo visureigio įvaizdį turinti G klasė labai dažnai patekdavo į tam tikrų gamintojų akiratį, kurie nuolatos svajodavo savo rankose turėti tokį modelį, kuriam nereikia reklaminių siužetų ar milžiniškų plakatų šalia prekybos centrų.
Šiandien norime Jums pristatyti legendinio G klasės visureigio kopijas, kurios buvo sukurtos Kinijoje, Indijoje ir kitose pasaulio valstybėse.

PUCH


Visi puikiai žinome, jog G klasė nuo pat pirmųjų dienų buvo gaminama Austrijoje esančioje „Magna Steyr“ gamykloje, bet ar žinojote, jog G klasė buvo parduodama ne tik po „Mercedes Benz“, bet ir po „Puch“ markės sparnu?
„Puch“ ženkliuku padabintas visureigis buvo gaminamas toje pačioje gamykloje. Skirtumai buvo matyti tik ant radiatoriaus grotelių.
Vis dėlto, štai ši G klasės versija buvo parduodama tik keliose pasaulio šalyse: Austrijoje, Šveicarijoje, Serbijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Makedonijoje ir keliose Afrikos valstybėse.

Teoriškai, įžymiosios G klasės gamyba turėjo būti sustabdyta prieš keletą dešimtmečių arba tuomet, kai vis daugiau žmonių užsikrėtė stilingų krosoverių liga.
Šiuolaikiniame pasaulyje G klasė atrodo kaip svetimkūnis, kuris praktiškai neturi jokios paskirties. Vis dėlto, išskirtinis G klasės dizainas, puikios pravažumo savybės ir fantastiškai skambantys 8 cilindrų varikliai padeda nekreipti dėmesio į trūkumus. Pavyzdžiui, garso izoliacijos trūkumą.
Kampuotų, griežtų formų visureigis iki šiol džiaugiasi pakankamai didžiule paklausa, kuri skatina „Mercedes Benz“ inžinierius atsitraukti nuo raudono mygtuko ant kurio švyti užrašas - „Užteks. Gana. Laikas sustabdyti gamybą.“
Neužmušamo visureigio įvaizdį turinti G klasė labai dažnai patekdavo į tam tikrų gamintojų akiratį, kurie nuolatos svajodavo savo rankose turėti tokį modelį, kuriam nereikia reklaminių siužetų ar milžiniškų plakatų šalia prekybos centrų.
Šiandien norime Jums pristatyti legendinio G klasės visureigio kopijas, kurios buvo sukurtos Kinijoje, Indijoje ir kitose pasaulio valstybėse.

PUCH


Visi puikiai žinome, jog G klasė nuo pat pirmųjų dienų buvo gaminama Austrijoje esančioje „Magna Steyr“ gamykloje, bet ar žinojote, jog G klasė buvo parduodama ne tik po „Mercedes Benz“, bet ir po „Puch“ markės sparnu?
„Puch“ ženkliuku padabintas visureigis buvo gaminamas toje pačioje gamykloje. Skirtumai buvo matyti tik ant radiatoriaus grotelių.
Vis dėlto, štai ši G klasės versija buvo parduodama tik keliose pasaulio šalyse: Austrijoje, Šveicarijoje, Serbijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Makedonijoje ir keliose Afrikos valstybėse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Puch G-Klasse 1


Puch G-Klasse


PEUGEOT


Prancūziškų automobilių gamintoja nėra užkietėjusi visureigių gamintoja – atvirkščiai. Todėl nenuostabu, jog kuomet Prancūzijos armijos vadovai kreipėsi į „Peugeot“ su prašymu sukurti pravažų visureigį, vienos didžiausių automobilių gamintojų vadovai paskambino į „Mercedes Benz“ ir uždavė klausimą - „Ar sutiktumėte mums parduoti G klasės visureigio gamybos licenciją?“
Vokiečiams gavus riebų kąsnį, į Prancūzijos armijos parką atkeliavo „Peugeot P4“ – prancūziška G klasės visureigio versija, kuri buvo labai panaši į savo brolį iš Vokietijos.
Techninė automobilio pusė nebuvo identiška. Dyzelinis motoras atkeliavo iš „Peugeot 504“, pavarų dėžė iš „Peugeot 604“. Nors visureigis nebuvo itin greitas, tačiau jis buvo patikimas, ištvermingas ir puikiai atlikdavo savo pareigas.

REKLAMA

Peugeot P4 1


Peugeot P4


BAIC


„BAIC“ ir „Daimler“ koncernas šiuo metu glaudžiai bendradarbiauja, tačiau anksčiau akiplėšiškumu pasižymintys automobilių gamintojai iš Kinijos įkvėpimo semdavosi iš japoniškų arba europietiškų mašinų kūrėjų.
„BAIC BJ80“ yra kiniška G klasės visureigio kopija. Nelabai vykusi kopija, tačiau daugeliui Kinijos respublikos vairuotojų patiko faktas, jog jie gali turėti pigesnę vokiško visureigio alternatyvą.
Jiems buvo nesvarbu, jog pakaba atkeliaudavo iš 10 metų senumo „Land Rover Defender“, o varikliai iš jau nebegaminamų „Saab“.
Reikėtų paminėti, jog „BAIC“ yra įsigijusi teisę gaminti senus „Saab“ turbininius motorus ir pirmos kartos „9-3“ bei „9-5“ modelius.

REKLAMA
REKLAMA

BAIC BJ80 1


BAIC BJ80


FORCE


Indijos automobilių pramonė nėra taip stipriai pažengusi kaip kaimynės Kinijos. Nepaisant to, Indijoje gyvena gausus būrys auksarankių, kurie laisvalaikiu sulipdo štai tokias populiarių europietiškų automobilių kopijas.
Indijos pilietis šią G klasės visureigio kopiją sukūrė pasinaudodamas „Force Gurkha“ pagrindu. Tai Indijoje populiaraus visureigio griaučiai ant kurių buvo užtempta pakankamai gerai atrodanti G klasės oda.

Force Gurkha 1


Force Gurkha


MAHINDRA


Dar vienas projektas iš tolimosios Indijos. Šį kartą jis buvo sukurtas „Mahindra Bolero“ visureigio pagrindu.
Šis projektas nuo kitų skiriasi tuo, jog G klasės kopijos autoriai buvo pradėję masinę gamybą. „Jeep Studio“ atstovai siūlydavo bet kuriam mirtingajam atsivežti „Mahindra Bolero“ automobilį, sumokėti apvalią sumelę ir po poros savaičių į gatves išriedėti su G klasės kopija.

Mahindra Bolero 1


Mahindra Bolero


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų