REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Audi gamintojai paskelbė iš pagrindų atnaujinantys Audi A6 šeimyną. Visi jos modeliai praturtės ne tik naujais varikliais, bet ir transmisijomis bei žibintais. A6 sedanas ir hečbekas energetiškai taps dar efektyvesni, o pravažiajam A6 Allroad quattro nebus baisūs dar sudėtingesni bekelės iššūkiai. Padidintos galios S6, S6 Avant ir RS 6 įgis dar daugiau veržlumo ir prabangos.
„Atnaujindami A6, atverčiame dar vieną šios šeimynos sėkmės metraščio puslapį“, – sakė Audi vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas. Jis pažymėjo, jog Audi A6 šeimyna jau ne pirmus metus džiugina ištisu paketu klasės standartų, nuolat versdama pasitempti konkurentus. Čia ir lengvo lydinio konstrukcijų dėka sumažėjęs automobilio svoris, ir nuolat auganti variklių galia lygiagrečiai mažėjant pastarųjų matmenims, masei bei degalų sąnaudoms, ir vis ilgėjantis vairavimą lengvinančių pagalbininkų sąrašas bei multiterpės pramogų asortimentas.
Preciziškai tiesios linijos, pabrėžti horizontalūs paviršiai ir kiti kintančio dizaino elementai – tai tik keletas naujų pastarojo meto kėbulų madas atspindinčių atnaujintojo A6 dizaino bruožų. Jie buvo kruopščiai integruoti į laiko patikrintą, pirkėjų gerai  atpažįstamą siluetą, praturtindami jį šiuolaikiškumu vengiant visiškai radikalių pokyčių. Nedidelių, bet pastebimų ir naujaip nuteikiančių pokyčių patyrė tradicinės „singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, apatinės oro įsiurbimo kiaurymės, žibintų kontūrai, durelių slenksčiai ir išmetimo vamzdžiai. Atnaujintame A6 kėbulo dizaine puikiai dera papildomai įsigyjami LED arba matrix LED tipo žibintai su dinaminiais posūkio signalais.

Audi gamintojai paskelbė iš pagrindų atnaujinantys Audi A6 šeimyną. Visi jos modeliai praturtės ne tik naujais varikliais, bet ir transmisijomis bei žibintais. A6 sedanas ir hečbekas energetiškai taps dar efektyvesni, o pravažiajam A6 Allroad quattro nebus baisūs dar sudėtingesni bekelės iššūkiai. Padidintos galios S6, S6 Avant ir RS 6 įgis dar daugiau veržlumo ir prabangos.
„Atnaujindami A6, atverčiame dar vieną šios šeimynos sėkmės metraščio puslapį“, – sakė Audi vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas. Jis pažymėjo, jog Audi A6 šeimyna jau ne pirmus metus džiugina ištisu paketu klasės standartų, nuolat versdama pasitempti konkurentus. Čia ir lengvo lydinio konstrukcijų dėka sumažėjęs automobilio svoris, ir nuolat auganti variklių galia lygiagrečiai mažėjant pastarųjų matmenims, masei bei degalų sąnaudoms, ir vis ilgėjantis vairavimą lengvinančių pagalbininkų sąrašas bei multiterpės pramogų asortimentas.
Preciziškai tiesios linijos, pabrėžti horizontalūs paviršiai ir kiti kintančio dizaino elementai – tai tik keletas naujų pastarojo meto kėbulų madas atspindinčių atnaujintojo A6 dizaino bruožų. Jie buvo kruopščiai integruoti į laiko patikrintą, pirkėjų gerai  atpažįstamą siluetą, praturtindami jį šiuolaikiškumu vengiant visiškai radikalių pokyčių. Nedidelių, bet pastebimų ir naujaip nuteikiančių pokyčių patyrė tradicinės „singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, apatinės oro įsiurbimo kiaurymės, žibintų kontūrai, durelių slenksčiai ir išmetimo vamzdžiai. Atnaujintame A6 kėbulo dizaine puikiai dera papildomai įsigyjami LED arba matrix LED tipo žibintai su dinaminiais posūkio signalais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi A6


Dar platesnis (lyginant su pirmtaku) lengvų lydinių naudojimas kėbulo konstrukcijose neturėjo neigiamų padarinių konstrukcijos standumui ir patikimumui. Pažangiausiomis priemonėmis formuojami aliuminio ir plieno derinio pagrindiniai kėbulo elementai  maksimaliai standūs ir tvirti. Naujojo A6 1.8 TFSI tuščio automobilio svoris be vairuotojo siekia tik 1535 kg, nors dar neseniai apie tokį rezultatą tokios klasės automobilyje buvo tik svajojama.
Priekinės sėdynės – dailios ir patogios. Pageidaujantys daugiau prabangos gali užsisakyti vėdinamas ir arba ventiliuojamas sėdynes. Visos valdymo priemonės patogiai išdėstytos ir yra intuityviai suprantamos. Didžioji dalis priešais vairuotoją esančių valdymo priemonių priklauso baziniame komplekte esančiai MMI daugiafunkcinei automagnetolai ir aukštos klasės oro kondicionavimo sistemai. Pageidaujantiems talpesnio krovinių skyriaus rekomenduojama atkreipti dėmesį į A6 universalą, kurio 565 l tūrio bagažinė esant reikalui gali transformuotis iki 1680 l tūrio krovinių erdvės. Papildomo patogumo suteikia pagal užsakymą montuojamos jutiklių valdomos universalo bagažinės durelės ir išmanus bagažinės dangalas.
Multiterpės ir informacinių pramogų sąraše pirmu smuiku griežia MMI automagnetola su navigacine sistema ir MMI touch jutikliniu ekranu. Navigacinės sistemos ir kiti rodmenys informatyviai ir patogiai rodomi automatiškai iškeliamame 9 colių ekrane. Grafinių duomenų apdorojimą atlieka Audi informacinių technologijų partnerio – bendrovės Nvidia sukurta Tegra 30 sistema. Aukščiausios klasės junglumą ir patikimą interneto ryšį garantuoja LTE standarto mobiliojo ryšio įranga, visiškai paruošta naudotis automobilyje įvairiomis tinklo paslaugomis, įskaitant nuolat plečiamą Audi connect paslaugų ir taikomųjų programų seriją ir vis populiarėjančias srautines transliacijas.
Saugiai ir patogiai vairuoti padeda daugybė vairavimo pagalbininkų. Ypač patogus adaptyvinis tempomatas su stop&go funkcija. Persirikiuojant ir važiuojant eismo juostoje ypač praverčia glaudžiai tarpusavyje sąveikaujančios Audi side assist ir Audi active lane assist sistemos. Pirmoji padeda persirikiuoti, o antroji neleidžia išklysti iš savo eismo juostos. Praėjusios kartos Audi A6 automobiliuose įdiegtą naktinio vairavimo pagalbininką papildė keletas naujų svarbių funkcijų, padedančių vairuoti tamsiuoju paros metu ir riboto matomumo sąlygomis.
Įvairią papildomą informaciją gali rodyti už atskirą mokestį įrengiamas ant lubų tvirtinamas papildomas ekranas.

REKLAMA

Audi A6


Variklių gama
Atnaujintame variklių asortimente 3 benzininiai TFSI ir net 5 dyzeliniai TDI varikliai. Visi jie atitinka griežtus Euro 6 standarto reikalavimus, o jų CO2 tarša net 22% mažesnė nei pirmtakų. Kukliausias benzininis variklis išvysto 140 kW (190 AG) galią, o galingiausias - net 245 kW (333 AG). Paprasčiausio dyzelinio variklio pajėgumas - 110 kW (150 AG), o galingiausias agregatas išvysto įspūdingą 240 kW (326 AG) galią.
Visi varikliai gali turėti padidintos galios arba didesnio ekologiškumo modifikaciją. Į jubiliejinius ir smulkiaserijinius A6 šeimynos modelius bus montuojami ir modifikiuoti motorai. Visa tai akivaizdžiai demonstruoja atnaujintos variklių gamos lankstumą ir pritaikomumą konkrečiam automobiliui.
Galingiausias dyzelinis variklis komplektuojamas su 8 laipsnių tiptronic pavarų dėže. Visi kiti varikliai komplektuojami arba su naujoviškos konstrukcijos 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, arba laiko patikrintu 7 laipsnių S tronic „automatu“. Galima rinktis automobilį su priekiniais varomaisiais ratais arba firmine quattro visų ratų pavara, kurios konstrukciją kai kuriuose modeliuose galima papildyti atskirai užsakomu sportiniu diferencialu.

REKLAMA
REKLAMA

Audi A6


Atnaujinti S6, S6 Avant ir RS 6 Avant: dar daugiau sportiškumo
Audi S6 ir S6 Avant pozicionuojami kaip sportiniai automobiliai kasdieniniam važinėjimui. Po variklio gaubtu montuojamas V8 formos 4.0 TFSI biturbo variklis, išvystantis įspūdingą 331 kW (450 AG) galią. Šiam galiūnui visai nesunku iš vietos iki 100 km/val. sedaną nuskraidinti per 4,4 sek. Universalas įsibėgėja vos lėčiau – per 4,6 sek. Vidutinės degalų sąnaudos: 9,2 l/100 km (sedano) ir 9,4 l/ 100 km (universalo). Vidutinė CO2 tarša atitinkamai 214 ir 219 g/km kelio.
Audi S6 ir S6 Avant standartinėje komplektacijoje yra Quattro visų ratų pavara ir adaptyvinė pakaba, reguliuojanti automobilio aukštį ir spyruoklių standumą. Jos dėka automobilį galima nuleisti iki 20 mm. Baziniame komplekte taip pat yra įspūdingi 19 colių ratlankiai.
Audi RS 6 Avant – galingiausias Audi A6 šeimynos modelis. Jis 100 km/val. greitį pasiekia per 3,9 sek. ir gali išvystyti maksimalų 305 km/val. greitį. Po variklio gaubtu montuojamas 4.0 TFSI engine produces 412 kW (560 AG) galios TFSI variklis, stebinantis savo ekonomiškumu. Vidutinės jo degalų sąnaudos – tik 9,6 l benzino 100 km kelio.
Naujojo Audi A6 prekyboje laukiama jau šių metų rudenį. 1.8 TFSI sedanas kainuos nuo 38 900 eurų (132587 litų). A6 Avant 1.8 TFSI universalo kainos prasidės nuo 41 500 eurų (140220 litų). Už padidinto pravažumo A6 allroad quattro 3.0 TDI teks atseikėti nuo 59 900 eurų (195600 litų). Audi S6 kaina 75 900 eurų (260340 litų), o galingojo Audi RS 6 Avant kaina prasidės nuo 111 200 eurų (376000 litų).

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų