Tad pradėkime nuo variklių, kuris turėtų palikti įspūdį net ir didžiausiems skeptikams. Variklių gamoje bus penki šešių ir aštuonių cilindrų motorai iš kurių net trys bus dyzeliniai agregatai. Visi iki vieno atitiks griežtus Euro 6 reikalavimus.
Mūsų nuomone, daugiausiai dėmesio sulauks visiškai naujas 3 litrų, šešių cilindrų dyzelinis motoras, kuris priklausomai nuo versijos, išvystys 272 arba 320 arklio galių. Pasak kompanijos atstovų, naujasis variklis šimtui kilometrų suvartos 4.7 litro ir išmes vos 122 g/km CO2.
Benzininių variklių gamoje bus du varikliai : 3 litrų, šešių cilindrų motoras, kuris išvystys 333 arklio galias. Tas pats agregatas šiuo metu montuojamas į Audi S5. Tuo tarpu norintiems tikro skanėsto, galės pasirinkti 4 litrų, 8 cilindrų motorą, kuris išvysto 450 arklio galių.
Vis dėlto, kompanijos atstovai teigia, jog svarbiausios naujienos yra trys : priekiniai, galiniai žibintai ir pramogų sistema. Kaip matote patys, atnaujintas modelis gavo visiškai naujus priekinius ir galinius žibintus, kuriuos yra sumontuoti LED tipo žibintai. Pamirškite ksenonus, nes pasak Audi specialistų, LED tipo žibintai šviečia efektyviau ir tarnauja ilgiau.
Kalbant apie pramogų sistemą „MMI“. Nuo šiol ši sistema turės Nvidia firmos procesorių ir bus valdoma ne tik mygtukais, bet ir jūsų pirštais. Nuo šiol visos „Audi MMI“ sistemos turės lietimui jautrų ekraną.
Kainos? Bazinis modelis kainuos nuo 51.300 eurų arba nuo maždaug 177.000 litų.
Galerija :