REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant ilgųjų nuotolių čempionato startui, vis daugiau komandų pradeda demonstruoti savo atnaujintus bolidus, kalbėti apie šių metų planus ir pan. Pačioje aukščiausioje klasėje dalyvaujančios komandos pristatyti naujų bolidų neskubėjo. Na, išskyrus „Porsche“, kuri atnaujintą bolidą pristatė prieš gerą mėnesį. Tuo tarpu praėjusių metų čempionė - „Toyota“ ir praėjusių metų autsaiderė - „Audi“ neskubėjo.
Po ilgų treniruočių, bemiegių naktų ir pastangų ištaisyti praėjusių metų klaidas, viena tituluočiausių WEC čempionato dalyvių - „Audi“, pagaliau oficialiai pristatė atnaujintą „Audi R18 e-Tron Quattro“.
Palyginus su praėjusiais metais WEC čempionate dalyvavusiu bolidu, naujasis išsiskiria aerodinamiškesniu kėbulu. „R18 e-Tron Quattro“ gavo didesne oro paėmimo angas, kitaip atrodančius ratų sparnus, naujo dizaino žibintus su „LED“ ir lazerių technologija.

Artėjant ilgųjų nuotolių čempionato startui, vis daugiau komandų pradeda demonstruoti savo atnaujintus bolidus, kalbėti apie šių metų planus ir pan. Pačioje aukščiausioje klasėje dalyvaujančios komandos pristatyti naujų bolidų neskubėjo. Na, išskyrus „Porsche“, kuri atnaujintą bolidą pristatė prieš gerą mėnesį. Tuo tarpu praėjusių metų čempionė - „Toyota“ ir praėjusių metų autsaiderė - „Audi“ neskubėjo.
Po ilgų treniruočių, bemiegių naktų ir pastangų ištaisyti praėjusių metų klaidas, viena tituluočiausių WEC čempionato dalyvių - „Audi“, pagaliau oficialiai pristatė atnaujintą „Audi R18 e-Tron Quattro“.
Palyginus su praėjusiais metais WEC čempionate dalyvavusiu bolidu, naujasis išsiskiria aerodinamiškesniu kėbulu. „R18 e-Tron Quattro“ gavo didesne oro paėmimo angas, kitaip atrodančius ratų sparnus, naujo dizaino žibintus su „LED“ ir lazerių technologija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

146184920448988778


„LMP1“ klasės bolidas šiemet sveria tik 870 kilogramų, tuo tarpu hibridinės jėgainės galingumas padidėjo iki 832 arklio galių. Ją sudaro 4.0 litrų dyzelinis 6 cilindrų variklis išvystantis 560 arklio galių. Tuo tarpu elektrinis motoras išvysto net 272 arklio galias.
Pasak „Audi“ komandos atstovų, atnaujinta jėgaine suvartoja 2.5% mažiau dyzelino ir yra ištvermingesnė. Kadangi šiemet visos komandos per visą sezoną savo atsargoje galės turėti tik penkis variklius, daugelis ekipų šiemet labai didelį dėmesį skyrė variklių patikimumui.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų