Niurburgringo apylinkėse pastebėtas užmaskuotas „Toyota GT86“ užminė vieną mįslę. Ar „Toyota“ atnaujintame modelyje montuos galingesnį variklį? Teoriškai - taip.
Kartu su atnaujintu modeliu „Toyota“ turėtų pristatyti galingesnę, sportiškesnę ir dinamiškesnę „GT86“ modelio versiją, kuri patenkintų kiekvieno automano poreikius.
Modernizuotas „GT86“ turėtų būti pristatytas 2016 metų pavasarį. Tuo pačiu metu turėtų pasirodyti ir atsinaujinęs „GT86“ brolis - „Subaru BRZ“.
2011 metais pasirodęs „Toyota GT86“ sulaukė įvairiausių atsiliepimų. Nors kompaktiškas kupė buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, tačiau daugelis neslėpė nusivylimo atmosferiniu varikliu. Nors „Toyota“ inžinieriai šį modelį kūrė su mintimi, jog jį nusipirkę automanai modifikuos atmosferinį variklį ir iš jo išspaus viską, tačiau laikai pasikeitė.
Potencialūs „GT86“ pirkėjai nori turėti automobilį, kuris iškart būtų paruoštas smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje ir joje būtų pakankami konkurencingas. Šiais laikais 200 arklio galių išvystantis variklis montuojamas į mažytes dėžutes, tuo tarpu tokie automobiliai kaip „GT86“ neapsieina be 250 ar 300 arklio galių išvystančių jėgainių.
2011 metais pasirodęs „Toyota GT86“ sulaukė įvairiausių atsiliepimų. Nors kompaktiškas kupė buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, tačiau daugelis neslėpė nusivylimo atmosferiniu varikliu. Nors „Toyota“ inžinieriai šį modelį kūrė su mintimi, jog jį nusipirkę automanai modifikuos atmosferinį variklį ir iš jo išspaus viską, tačiau laikai pasikeitė.
Potencialūs „GT86“ pirkėjai nori turėti automobilį, kuris iškart būtų paruoštas smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje ir joje būtų pakankami konkurencingas. Šiais laikais 200 arklio galių išvystantis variklis montuojamas į mažytes dėžutes, tuo tarpu tokie automobiliai kaip „GT86“ neapsieina be 250 ar 300 arklio galių išvystančių jėgainių.