REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš keletą dienų su Jumis pasidalinome vieno „Subaru“ šeimininko istorija, kuri privertė labai gerai susimastyti - „Ar naujas automobilis visada yra geresnis už naudotą?“ Vadovaujantis nelaimingo kanadiečio istorija, perkant naują automobilį, iš pradžių reikėtų labai gerai susipažinti ne tik su norimu automobiliu, bet ir su atstovybe, kurioje ruošiatės jį pirkti. Tai greičiausiai bus sutapimas, tačiau šiandienos istorija bus apie dar vieną „Subaru“ atstovybę Jungtinėse Valstijose.
Vienas vaikinas iš Jungtinių Valstijų prieš keletą savaičių įsigijo savo svajonių automobilį - visiškai naują „Subaru WRX“. Kadangi šis automobilis naudojamas kasdien, per kelias savaites jis sugebėjo nuvažiuoti daugiau nei 1300 mylių arba šiek tiek daugiau nei 2000 kilometrų. Vieną rytą, užvedus automobilį, prietaisų skydelyje užsidegė variklio lemputė.
Nenorėdamas turėti rūpesčių, automobilio savininkas tą pačią dieną nuvežė į vietinę „Subaru“ atstovybę ir joje paliko dar gamyklos dažais kvepiantį „WRX“. Praėjo viena diena, tačiau „Subaru“ atstovybė tylėjo.

Prieš keletą dienų su Jumis pasidalinome vieno „Subaru“ šeimininko istorija, kuri privertė labai gerai susimastyti - „Ar naujas automobilis visada yra geresnis už naudotą?“ Vadovaujantis nelaimingo kanadiečio istorija, perkant naują automobilį, iš pradžių reikėtų labai gerai susipažinti ne tik su norimu automobiliu, bet ir su atstovybe, kurioje ruošiatės jį pirkti. Tai greičiausiai bus sutapimas, tačiau šiandienos istorija bus apie dar vieną „Subaru“ atstovybę Jungtinėse Valstijose.
Vienas vaikinas iš Jungtinių Valstijų prieš keletą savaičių įsigijo savo svajonių automobilį - visiškai naują „Subaru WRX“. Kadangi šis automobilis naudojamas kasdien, per kelias savaites jis sugebėjo nuvažiuoti daugiau nei 1300 mylių arba šiek tiek daugiau nei 2000 kilometrų. Vieną rytą, užvedus automobilį, prietaisų skydelyje užsidegė variklio lemputė.
Nenorėdamas turėti rūpesčių, automobilio savininkas tą pačią dieną nuvežė į vietinę „Subaru“ atstovybę ir joje paliko dar gamyklos dažais kvepiantį „WRX“. Praėjo viena diena, tačiau „Subaru“ atstovybė tylėjo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3k5iVMxl


Praėjo dar viena diena, automobilio savininkas paskambino „Subaru“ atstovybei pasiteirauti - „Kaip sekasi, atsitiko kas nors rimto?“ Tačiau į šiuos klausimus buvo atsakyta paprastai - „Viskas gerai, automobilį sutvarkysime šiandien.“
Po venos valandos automobilio savininkas sulaukia skambučio - „Sveiki, turime blogų naujienų. Automobilis pateko į avariją. Atvykite kuo greičiau į atstovybę, turime sutvarkyti visas smulkmenas dėl draudimo.“
Nuvykęs į atstovybę, automobilio savininką pasitiko „Subaru“ atstovybės vadovas. Jis pasakė, jog mašina pateko į smulkią avariją, kurios metu buvo partrenktas kažkoks gyvūnas. Norint sutvarkyti šį reikalą, savininkas turi paskambinti savo draudimo bendrovei ir praneši apie įvykį.
Automobilio savininkas būdamas ne iš kelmo spirtas, jis paprašė apžiūrėti sugadintą automobilį. Vaizdelis, tiesą sakant, nustebino. Sugadintas kapotas, priekinis buferis, radiatoriaus grotelės ir dar keletas detalių.
Dabar tik norisi paklausti vieno klausimo - Kas davė leidimą atstovybės darbuotojui naudotis svetimo žmogaus automobiliu? Apklausęs visus atstovybės darbuotojus paaiškėjo, jog avariją padaręs vaikinas su juo važiavo į PASKAITAS!
Ok, automobilį sudaužė, tačiau ar atstovybė atlygino žalą? Tiesą sakant - ne. Atstovybė iš pradžių siūlė pristatyti visiškai naują automobilį, tačiau dabar jie siūlo tik už juokingą sumą perpirkti „Subaru WRX“.



Įdomu kas dedasi lietuviškose atstovybėse...

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų