Praėjo dar viena diena, automobilio savininkas paskambino „Subaru“ atstovybei pasiteirauti - „Kaip sekasi, atsitiko kas nors rimto?“ Tačiau į šiuos klausimus buvo atsakyta paprastai - „Viskas gerai, automobilį sutvarkysime šiandien.“
Po venos valandos automobilio savininkas sulaukia skambučio - „Sveiki, turime blogų naujienų. Automobilis pateko į avariją. Atvykite kuo greičiau į atstovybę, turime sutvarkyti visas smulkmenas dėl draudimo.“
Nuvykęs į atstovybę, automobilio savininką pasitiko „Subaru“ atstovybės vadovas. Jis pasakė, jog mašina pateko į smulkią avariją, kurios metu buvo partrenktas kažkoks gyvūnas. Norint sutvarkyti šį reikalą, savininkas turi paskambinti savo draudimo bendrovei ir praneši apie įvykį.
Automobilio savininkas būdamas ne iš kelmo spirtas, jis paprašė apžiūrėti sugadintą automobilį. Vaizdelis, tiesą sakant, nustebino. Sugadintas kapotas, priekinis buferis, radiatoriaus grotelės ir dar keletas detalių.
Dabar tik norisi paklausti vieno klausimo - Kas davė leidimą atstovybės darbuotojui naudotis svetimo žmogaus automobiliu? Apklausęs visus atstovybės darbuotojus paaiškėjo, jog avariją padaręs vaikinas su juo važiavo į PASKAITAS!
Ok, automobilį sudaužė, tačiau ar atstovybė atlygino žalą? Tiesą sakant - ne. Atstovybė iš pradžių siūlė pristatyti visiškai naują automobilį, tačiau dabar jie siūlo tik už juokingą sumą perpirkti „Subaru WRX“.
Įdomu kas dedasi lietuviškose atstovybėse...