REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną kartą, kai išgirstate „Audi 100“, prieš jūsų akis išnyra visiems puikiai žinoma silkė, kurią kadaise turėjo bent pusė Lietuvos gyventojų. Puikų vardą užsitarnavęs modelis padėjo labai tvirtus pamatus ne bet kuriai nors kitai, o „Audi“ markei, kuri populiarumu nenusileidžia „Volkswagen“, „BMW“ ar „Opel“. 
Kai po nepriklausomybės paskelbimo į Lietuvą pradėjo plūsti vokiški, prancūziški ar japoniški automobiliai, mums visiems puikiai žinoma silkė atrodė kaip kosminis erdvėlaivis. Tuo tarpu prie tokių automobilių įpratę vakariečiai pasakytų, jog tikra „Audi 100“ buvo gaminama aštuntame dešimtmetyje.
Pirmos kartos „Audi 100“ - visų silkių ir kitų populiaraus modelio kartų tėvas, kuris iki šiol spinduliuoja elegancija ir vokiškiems automobiliams nebūdingu išskirtinumu.
Štai šis gražuolis priklauso Belgijoje gyvenančiam automanui, kuris per maždaug dvejus metus eksploatacijos pakeitė ne vieną kėbulo ir interjero detalę. Automobilis daugybės modifikacijų neturi, tiesą sakant - jų čia yra labai mažai.
Matote „Gotti“ firmos ratlankius? Matote sužemintą pakabą? Matote chromuotas kėbulo detales? Viskas.

Kiekvieną kartą, kai išgirstate „Audi 100“, prieš jūsų akis išnyra visiems puikiai žinoma silkė, kurią kadaise turėjo bent pusė Lietuvos gyventojų. Puikų vardą užsitarnavęs modelis padėjo labai tvirtus pamatus ne bet kuriai nors kitai, o „Audi“ markei, kuri populiarumu nenusileidžia „Volkswagen“, „BMW“ ar „Opel“. 
Kai po nepriklausomybės paskelbimo į Lietuvą pradėjo plūsti vokiški, prancūziški ar japoniški automobiliai, mums visiems puikiai žinoma silkė atrodė kaip kosminis erdvėlaivis. Tuo tarpu prie tokių automobilių įpratę vakariečiai pasakytų, jog tikra „Audi 100“ buvo gaminama aštuntame dešimtmetyje.
Pirmos kartos „Audi 100“ - visų silkių ir kitų populiaraus modelio kartų tėvas, kuris iki šiol spinduliuoja elegancija ir vokiškiems automobiliams nebūdingu išskirtinumu.
Štai šis gražuolis priklauso Belgijoje gyvenančiam automanui, kuris per maždaug dvejus metus eksploatacijos pakeitė ne vieną kėbulo ir interjero detalę. Automobilis daugybės modifikacijų neturi, tiesą sakant - jų čia yra labai mažai.
Matote „Gotti“ firmos ratlankius? Matote sužemintą pakabą? Matote chromuotas kėbulo detales? Viskas.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų