REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne kartą įsitikinome, jog gausus būrys technologijų, kurios šiandien pristatomos kaip visiškai naujos, iš tikrųjų buvo pristatytos žymiai anksčiau negu mums gali pasirodyti tik apie tai pagalvojus. 
„Start/Stop“ sistema - viena iš daugybės technologijų, kurios po truputėlį okupavo visus naujus automobilius. Pasak daugelio gamintojų, „Start/Stop“ sistema padeda kelis kartus sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir vidutines kuro sąnaudas. Nors mes asmeniškai šių sistemų nemėgstame, tačiau šiandien „Audi“ inžinierių pagalba sugriausime mitą, jog tai visiškai nauja technologija, kuri padės išgelbėti pasaulį. Taip tikrai nėra.

Ne kartą įsitikinome, jog gausus būrys technologijų, kurios šiandien pristatomos kaip visiškai naujos, iš tikrųjų buvo pristatytos žymiai anksčiau negu mums gali pasirodyti tik apie tai pagalvojus. 
„Start/Stop“ sistema - viena iš daugybės technologijų, kurios po truputėlį okupavo visus naujus automobilius. Pasak daugelio gamintojų, „Start/Stop“ sistema padeda kelis kartus sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir vidutines kuro sąnaudas. Nors mes asmeniškai šių sistemų nemėgstame, tačiau šiandien „Audi“ inžinierių pagalba sugriausime mitą, jog tai visiškai nauja technologija, kuri padės išgelbėti pasaulį. Taip tikrai nėra.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

audi_80_4


Pirmoji „Start/Stop“ sistema buvo sukurta ir panaudota masinėje gamyboje ne prieš penkis ir ne prieš dešimt metų. 1981 metais „Audi“ pristatė naują „80“ sedano versiją su dyzeliniu varikliu, kuri turėjo pirmąją pasaulyje „Start/Stop“ sistemą. Prie kelis dešimtmečius pristatytas automobilis turėjo ne primityvią, bet normaliai veikiančią „Start/Stop“ sistemą. Vienintelis skirtumas - norint išjungti variklį, reikėdavo paspausti vieną mygtuką ant valytuvų įjungimo svirties. Norint variklį vėl užvesti, reikėdavo paspausti akceleratoriaus arba sankabos pedalą.

REKLAMA

audi_80_3


Moderni „Start/Stop“ sistema veikia beveik tokiu pačiu principu. Vienintelis modernios sistemos privalumas - ji veikia be žmogaus įsikišimo. Sustojate sankryžoje, variklis išsijungia. Paspaudžiate sankabos pedalą arba atleidžiate stabdžio pedalą - variklis užsiveda.
„Formula E“ vardu pavadinta „Audi 80“ modifikacija turėjo ne tik „Start/Stop“ sistemą. Į ekonomišką vairavimą orientuota „Audi 80“ versija turėjo ir naują pavarų dėžę, kuri pasižymėjo ilgesniais perdavimo skaičiais. Suporavus naują pavarų dėžę su „Start/Stop“ sistema, naujasis modelis buvo net 22% ekonomiškesnis nei analogiškas modelis be „Start/Stop“ sistemos bei naujos pavarų dėžės.

REKLAMA
REKLAMA

audi_80_7


Deja, bet 1981 metais pasirodžiusi „Audi 80“ modifikacija nesukėlė didžiulės revoliucijos. Kadangi benzinas ir dyzelinas anuomet kainavo kelis kartus mažiau ir žmonės bei vyriausybės nesuko galvos dėl išmetamųjų dujų ar kuro sąnaudų, tik šiek tiek daugiau nei 5000 žmonių visoje Europoje susidomėjo ekonomiškesne „Audi 80“ versija.
Ar kuklus pagamintų modelių skaičius reiškia, jog dabar „Audi 80 Formula E“ kainuoja kelis kartus daugiau nei standartinis „Audi 80“ modelis? Tiesą sakant - ne. Jeigu jums pavyks jį surasti kuriame nors naudotų automobilių skelbimų portale, jis jūsų piniginę paplonins maždaug 700 - 1000 eurų suma.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų