REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsus Vokietijos automobilių gamintojas AUDI  visada turėjo didžiulį gerbėjų būrį visame pasaulyje. Ne taip dažnai minėtose transporto priemonėse galima rasti defektų. Neseniai nuskambėjo netikėta naujiena, - AUDI atstovai oficialiai paskelbė informaciją, kad jie atšaukia 70 tūkstančių savo automobilių.
Pagrindinė šio sprendimo priežastis - sutrikimai stabdžių sistemoje. Mašinų gamybos metu inžinieriai buvo įsitikinę jų tradicine aukščiausia kokybe, bet po tam tikro laiko papildomi patikrinimai gamintojams jų preliminariuose tyrimuose aiškiai nurodė trūkumus.
Tarp modelių, kurie netrukus bus grąžinti gamintojui yra Q5, Q7, A4 ir A5 imtinai. Pagrindinis Vokietijos specialistų interesas bus nukreiptas į transporto priemones, kurios nuriedėjo nuo konvejerio iki 2012 metų gruodžio mėnesio. Ekspertai įsitikinę, kad šiose transporto priemonėse stabdžio stiprintuvas negali visiškai kokybiškai susidoroti su savo mechaninėmis pareigomis.
Tokia transporto priemonė tam tikru momentu gali nevisai teisingai reaguoti į stabdžio pedalo paspaudimą. Neatidėliotinoje situacijoje padėtį kelyje gali apsunkinti būtent šis netikėtai aptiktas defektas. Net įprastai važiuojant plentu, silpnai stabdant, taip pat gali atsirasti nenumatytų neigiamų pasekmių.
Preliminarūs duomenys rodo, kad pats stabdžių stiprintuvas buvo pagamintas kokybiškai. Problemos jo darbe gali tiesiogiai priklausyti nuo periodinio variklio tepalo prasisunkimo. Perteklinis skystis lėtina stabdžių pedalo reakciją, o tai ir yra pačių garsiausių Vokietijos automobilių inžinierių aktyvių diskusijų priežastis. Šiuo metu nežinoma apie esamus eismo įvykius, kurie būtų įvykę dėl šios priežasties. Tai visiškai nereiškia, kad gamintojai gali nusiraminti. Geriau iš anksto pašalinti visus trūkumus, nei vėliau būti atsakingiems už avarijos padarinius.
Kai kurie ekspertai yra įsitikinę, kad toks defektas nekelia grėsmės vairuotojui, nes stabdant variklio tepalas gali sukelti minimalų uždelsimą. Patyrę vairuotojai nesutinka su šia nuomone, nes kartais kelyje yra situacijų, kai net sekundės dalis gali būti lemtinga. Štai todėl visi pavojingi AUDI modeliai, išleisti laikotarpiu nuo 2012 metų kovo iki gruodžio mėnesio, būtinai turi būti grąžinti gamintojams, kurie po papildomo techninio patikrinimo, susidoros su esamomis problemomis. Nepriklausomi specialistai anksčiau taip pat minėjo, kad būtent šios vokiškos transporto priemonės periodiškai susiduria su tam tikromis stabdymo sistemos problemomis.
Audi paskelbė apie naujausios kartos Audi TT

Masterforex-V akademijos ekspertai pastebėjo, kad nepaisant nesklandumų, susijusių su senesniais modeliais, Audi kompanija nesiruošia stabdyti savo pelningą pardavimų konvejerį. Šių metų kovo mėnesį garsiajame Ženevos automobilių salone įvyko oficiali naujausios kartos Audi TT automobilio prezentacija. Iškart po savo debiuto automobilis susilaukė daug teigiamų atsiliepimų iš pasaulio specialistų ir išpopuliariėjo visoje Europoje, kur visada buvo vertinama aukščiausios kokybės vokiečių gamybą. Automobilį bus galima įsigyti ne anksčiau 2015 metų.

Logo 3

Garsus Vokietijos automobilių gamintojas AUDI  visada turėjo didžiulį gerbėjų būrį visame pasaulyje. Ne taip dažnai minėtose transporto priemonėse galima rasti defektų. Neseniai nuskambėjo netikėta naujiena, - AUDI atstovai oficialiai paskelbė informaciją, kad jie atšaukia 70 tūkstančių savo automobilių.
Pagrindinė šio sprendimo priežastis - sutrikimai stabdžių sistemoje. Mašinų gamybos metu inžinieriai buvo įsitikinę jų tradicine aukščiausia kokybe, bet po tam tikro laiko papildomi patikrinimai gamintojams jų preliminariuose tyrimuose aiškiai nurodė trūkumus.
Tarp modelių, kurie netrukus bus grąžinti gamintojui yra Q5, Q7, A4 ir A5 imtinai. Pagrindinis Vokietijos specialistų interesas bus nukreiptas į transporto priemones, kurios nuriedėjo nuo konvejerio iki 2012 metų gruodžio mėnesio. Ekspertai įsitikinę, kad šiose transporto priemonėse stabdžio stiprintuvas negali visiškai kokybiškai susidoroti su savo mechaninėmis pareigomis.
Tokia transporto priemonė tam tikru momentu gali nevisai teisingai reaguoti į stabdžio pedalo paspaudimą. Neatidėliotinoje situacijoje padėtį kelyje gali apsunkinti būtent šis netikėtai aptiktas defektas. Net įprastai važiuojant plentu, silpnai stabdant, taip pat gali atsirasti nenumatytų neigiamų pasekmių.
Preliminarūs duomenys rodo, kad pats stabdžių stiprintuvas buvo pagamintas kokybiškai. Problemos jo darbe gali tiesiogiai priklausyti nuo periodinio variklio tepalo prasisunkimo. Perteklinis skystis lėtina stabdžių pedalo reakciją, o tai ir yra pačių garsiausių Vokietijos automobilių inžinierių aktyvių diskusijų priežastis. Šiuo metu nežinoma apie esamus eismo įvykius, kurie būtų įvykę dėl šios priežasties. Tai visiškai nereiškia, kad gamintojai gali nusiraminti. Geriau iš anksto pašalinti visus trūkumus, nei vėliau būti atsakingiems už avarijos padarinius.
Kai kurie ekspertai yra įsitikinę, kad toks defektas nekelia grėsmės vairuotojui, nes stabdant variklio tepalas gali sukelti minimalų uždelsimą. Patyrę vairuotojai nesutinka su šia nuomone, nes kartais kelyje yra situacijų, kai net sekundės dalis gali būti lemtinga. Štai todėl visi pavojingi AUDI modeliai, išleisti laikotarpiu nuo 2012 metų kovo iki gruodžio mėnesio, būtinai turi būti grąžinti gamintojams, kurie po papildomo techninio patikrinimo, susidoros su esamomis problemomis. Nepriklausomi specialistai anksčiau taip pat minėjo, kad būtent šios vokiškos transporto priemonės periodiškai susiduria su tam tikromis stabdymo sistemos problemomis.
Audi paskelbė apie naujausios kartos Audi TT

Masterforex-V akademijos ekspertai pastebėjo, kad nepaisant nesklandumų, susijusių su senesniais modeliais, Audi kompanija nesiruošia stabdyti savo pelningą pardavimų konvejerį. Šių metų kovo mėnesį garsiajame Ženevos automobilių salone įvyko oficiali naujausios kartos Audi TT automobilio prezentacija. Iškart po savo debiuto automobilis susilaukė daug teigiamų atsiliepimų iš pasaulio specialistų ir išpopuliariėjo visoje Europoje, kur visada buvo vertinama aukščiausios kokybės vokiečių gamybą. Automobilį bus galima įsigyti ne anksčiau 2015 metų.

Logo 3

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų