Pagal 1978 metais patvirtintą strategiją, „Audi“ turėjo tapti pasaulinio lygio auto-sporto komanda. Pirmasis „Audi“ kompanijos žingsnis buvo B ralio grupė ir legenda tapęs „Audi Quattro“ bolidas. Antrasis žingsnis - tarptautiniai žiedinių lenktynių čempionatai ir automobilis, kuris būtų įkandamas privačioms ekipoms. Trečiasis žingsnis - „Pikes Peak“ rekordas, kurį „Audi“ markei pavyko pagerinti 1987 metais.
„Audi Coupe Kamei“ gimė tik dėl vienos priežasties - noro dominuoti žiedinių lenktynių čempionatuose. Kitaip negu kiti gamintojai, kurie galvodavo tik apie pergalę, vokiečiai pasirinko kitokią strategiją.
Automobilio kūrimas prasidėjo 1979 metų pabaigoje ir baigėsi 1980 metų pavasarį. Prieš pat naują žiedinių lenktynių čempionatų startą. Iš pradžių, „Kamei“ kėbulo apdaila aprūpintą „Audi“ automobilį į trasą išvairavo garsusis Henri Lotterer. 1981 metų, Belgijos žiedinių lenktynių čempionate, ryškiomis kėbulo spalvomis nudažytas „Audi“ automobilis sugebėjo iškovoti net tris pergales.
1982 metais spalvingų „Audi“ automobilių gretas papildė net penkios privačios komandos, kurios dalyvavo ne tik Belgijos, bet ir Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ir net Ispanijos žiedinių lenktynių čempionatuose.
Prie automobilio kūrimo ženkliai prisidėjęs Henris Lottereris kalbėdamas apie šį automobilį, nuolatos kartodavo du žodžius - „Greitas ir triukšmingas.“ Būtent toks jis ir buvo. 2.0 litrų, 240 arklio galių išvystantį benzininį variklį turėjęs „Audi Coupe“ labai lengvai susidorodavo su savo varžovais tiek tiesiojoje, tiek posūkiuose.
Iki šių dienų išliko tik trys „Audi Coupe“ bolidai prie kurio kūrimo prisidėjo garsusis lenktynininkas ir visiems automanams žinomos „Kamei“ kompanijos specialistai. Vieną iš jų prieš keletą metų restauravo Henrio Lottererio sūnus, Andre Lottereris.