REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną kartą ieškodami įspūdingų, įdomių automobilių, susiduriame su vienu ir tuo pačiu faktu. Patys geriausi automobiliai gimdavo ne buhalterių, bet gabių inžinierių ir lenktynininkų galvose. Būtent lenktynininkams reikėtų dėkoti už daugelį devintame dešimtmetyje sukurtų automobilių. 
„Audi“ automobilių sporto divizijos gimimas nebuvo toks pats kaip , pavyzdžiui, „BMW Motorsport“ ar net jau nebeegzistuojančiu „Alfa Romeo“ padaliniu. Iki antrojo pasaulinio karo pradžios, tuomet egzistavusi kompanija lenktynių trasose varžydavosi su „Auto-Union“ vardu pažymėtais bolidais. Puikūs pasirodymai ir gausus iškovotų pergalių skaičius, deja, nepakeitė Vokietijos lyderio norų užkariauti visą likusią Europą. Šis Hitlerio noras palietė ne tik Vokietijos kaimynus, bet ir pačią Vokietiją, jos gyventojus. Tačiau didžiausią smūgį patyrė automobilių industrija, kuri turėjo atsisakyti savo svajonių ir pereiti prie kitokios technikos gamybos.
„Auto-Union“,o tiksliau - „Audi“, po antrojo pasaulinio karo atsigavo praėjus tik keliems dešimtmečiams. Vokiškų automobilių gamintojas patekęs po „Volkswagen“ markės sparnu tikėjosi, jog naujieji šeimininkai leis legendinei markei atgimti ir tapti tokia, kokia ji buvo iki antrojo pasaulinio karo. Įprastai, šiuo momentu, bet kuriame dokumentiniame filme pasakomas žodis - bet. Tačiau „Volkswagen“ ir „Audi“ atveju viskas išėjo tik į gerą.

Kiekvieną kartą ieškodami įspūdingų, įdomių automobilių, susiduriame su vienu ir tuo pačiu faktu. Patys geriausi automobiliai gimdavo ne buhalterių, bet gabių inžinierių ir lenktynininkų galvose. Būtent lenktynininkams reikėtų dėkoti už daugelį devintame dešimtmetyje sukurtų automobilių. 
„Audi“ automobilių sporto divizijos gimimas nebuvo toks pats kaip , pavyzdžiui, „BMW Motorsport“ ar net jau nebeegzistuojančiu „Alfa Romeo“ padaliniu. Iki antrojo pasaulinio karo pradžios, tuomet egzistavusi kompanija lenktynių trasose varžydavosi su „Auto-Union“ vardu pažymėtais bolidais. Puikūs pasirodymai ir gausus iškovotų pergalių skaičius, deja, nepakeitė Vokietijos lyderio norų užkariauti visą likusią Europą. Šis Hitlerio noras palietė ne tik Vokietijos kaimynus, bet ir pačią Vokietiją, jos gyventojus. Tačiau didžiausią smūgį patyrė automobilių industrija, kuri turėjo atsisakyti savo svajonių ir pereiti prie kitokios technikos gamybos.
„Auto-Union“,o tiksliau - „Audi“, po antrojo pasaulinio karo atsigavo praėjus tik keliems dešimtmečiams. Vokiškų automobilių gamintojas patekęs po „Volkswagen“ markės sparnu tikėjosi, jog naujieji šeimininkai leis legendinei markei atgimti ir tapti tokia, kokia ji buvo iki antrojo pasaulinio karo. Įprastai, šiuo momentu, bet kuriame dokumentiniame filme pasakomas žodis - bet. Tačiau „Volkswagen“ ir „Audi“ atveju viskas išėjo tik į gerą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

0123


Pagal 1978 metais patvirtintą strategiją, „Audi“ turėjo tapti pasaulinio lygio auto-sporto komanda. Pirmasis „Audi“ kompanijos žingsnis buvo B ralio grupė ir legenda tapęs „Audi Quattro“ bolidas. Antrasis žingsnis - tarptautiniai žiedinių lenktynių čempionatai ir automobilis, kuris būtų įkandamas privačioms ekipoms. Trečiasis žingsnis - „Pikes Peak“ rekordas, kurį „Audi“ markei pavyko pagerinti 1987 metais.
„Audi Coupe Kamei“ gimė tik dėl vienos priežasties - noro dominuoti žiedinių lenktynių čempionatuose. Kitaip negu kiti gamintojai, kurie galvodavo tik apie pergalę, vokiečiai pasirinko kitokią strategiją.
Automobilio kūrimas prasidėjo 1979 metų pabaigoje ir baigėsi 1980 metų pavasarį. Prieš pat naują žiedinių lenktynių čempionatų startą. Iš pradžių, „Kamei“ kėbulo apdaila aprūpintą „Audi“ automobilį į trasą išvairavo garsusis Henri Lotterer. 1981 metų, Belgijos žiedinių lenktynių čempionate, ryškiomis kėbulo spalvomis nudažytas „Audi“ automobilis sugebėjo iškovoti net tris pergales.

REKLAMA

114853015


1982 metais spalvingų „Audi“ automobilių gretas papildė net penkios privačios komandos, kurios dalyvavo ne tik Belgijos, bet ir Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ir net Ispanijos žiedinių lenktynių čempionatuose.
Prie automobilio kūrimo ženkliai prisidėjęs Henris Lottereris kalbėdamas apie šį automobilį, nuolatos kartodavo du žodžius - „Greitas ir triukšmingas.“ Būtent toks jis ir buvo. 2.0 litrų, 240 arklio galių išvystantį benzininį variklį turėjęs „Audi Coupe“ labai lengvai susidorodavo su savo varžovais tiek tiesiojoje, tiek posūkiuose.
Iki šių dienų išliko tik trys „Audi Coupe“ bolidai prie kurio kūrimo prisidėjo garsusis lenktynininkas ir visiems automanams žinomos „Kamei“ kompanijos specialistai. Vieną iš jų prieš keletą metų restauravo Henrio Lottererio sūnus, Andre Lottereris.






REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų