REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi" ir antrąjį metų ketvirtį pradėjo tolimesniu pardavimų augimu. Balandį Ingolštate įsikūrusi kompanija pardavė maždaug 133 500 automobilių ir tai sudaro 6,6 proc. padidėjimą lyginant su atitinkamais praėjusių metų mėnesiais.
Ypatingai paklausi buvo naujoji „A3" šeima, o taip pat „Q3", „Q5" ir „Q7" modeliai, kurie sustiprino keturių žiedų markės pozicijas. Nuo metų pradžios iš viso 503 000 klientų pasirinko „Audi". Tai sudarė 6,7 proc. prieaugį. Pirmą kartą per savo istoriją „Audi" vos per keturis mėnesius pristatė daugiau nei pusę milijono automobilių.
„Esant ypatingai sudėtingai rinkos situacijai Europoje, mūsų pasauliniai pardavimai balandžio mėnesį yra teigiami, o JAV ir Kinija šiuo metu leidžia palaikyti augimo tempus, – sako „Audi" valdybos narys pardavimams ir marketingui Luca de Meo. - Mes ir toliau stipriname savo pozicijas Kinijoje, išleisdami vietoje gaminamą „Audi Q3", kuris varžosi labai dinamiškame segmente. Jau šiandien daugiau nei trečdalis klientų Kinijos prabangių automobilių rinkoje renkasi visureigius.
„Q3" buvo pradėtas gaminti prieš kelias savaites Changchuno „Audi" gamykloje ir tai ketvirtasis markės modelis, papildysiantis „A6 L", „A4 L" ir „Q5" gretas. Naujos kartos „Q5" taip pat labai populiarus Kinijoje – jis pardavimo salonuose pasirodė praėjusį mėnesį. Balandį kartu su „Q7", „Audi" visureigių pardavimai Kinijoje padidėjo 31,3 proc. ir pasiekė 11 784 vienetus. Balandį visos „Audi" gamos paklausa Kinijoje padidėjo 13,1 proc. - pristatyta 38 710 automobilių. Nuo sausio iki balandžio „Audi" klientams Kinijoje pristatė 141 520 automobilių (13,9 proc. prieaugis).
Kitos rinkos taip pat įtakojo dinamišką „Audi" plėtrą Azijos ir Ramiojo vandenyno regione. Stiprus dviejų skaitmenų zonos augimas balandį užfiksuotas Japonijoje, kur „Audi" augimas sudarė 36,3 proc. arba 1 858 automobilių; Korėjoje – 35,7 proc. ir 1 711 vienetų; Indijoje – 37,0 proc. ir 770 automobilių.
Europoje „Audi" visgi nepabėgo nuo ekonominio sunkmečio. Balandį bendroji rinka smuko 1,9 proc. iki 65 500 prabangių markių automobilių. Labiausiai „Audi" prekyba balandį smuko Prancūzijoje (-10,2 proc.; 5 648 vnt.) ir Italijoje (-19,4 proc.; 5 648 vnt.). Vokietijoje „Audi" reikalai suprastėjo -3,7 proc. iki 23 411 parduotų automobilių. Vis dėlto Rusijoje (+11,1 proc.; 3 651 vnt.) ir Didžiojoje Britanijoje (+9,4 proc.; 10 205 vnt.) pardavimų reikalai gerėja. Gerus rezultatus ten įtakojo „A3 Sportback" ir naujos kartos „Q5". Apibendrinant galima pasakyti, jog 2013 metų pirmų keturių mėnesių „Audi" plėtra Europoje išlieka tame pačiame lygyje kaip ir pernai – pardavimai sudaro 253 050 vienetų automobilių (0 proc.). Tai reiškia, kad „Audi" šioje rinkoje laikosi geriau nei vidutiniškai.
Balandį JAV pristatymai išaugo 14,2 proc. (13 157 pristatytų automobilių) Ypač paklausūs buvo didieji automobiliai: 467 klientai įsigijo naująjį „Audi A8" (30,4 proc. daugiau nei 2012-ųjų balandį). Šį mėnesį dyzelinu varomi „A8" pirmą kartą pasirodė JAV atstovybėse. „Audi" ketina pasiūlyti ir „A6", „A7" ir „Q5" dyzelines versijas.
Labiausiai augančia rinka Šiaurės Amerikoje tapo Meksika. Sausio-balandžio mėnesių „Audi" pardavimų augimas čia sudarė net 54,7 proc. (kilo iki 3 553 vienetų) ir leido keturių žiedų markei tapti pirmaujančia prabangia marke šalyje. Balandį, palyginus su praėjusių metų atitinkamu mėnesiu, net 74,8 proc. čia išaugo markės populiarumas. Tokį šuolį labiausiai įtakojo ką tik pasirodęs naujasis „A3".
Beje, 2016-aisiais „Audi" pradės gaminti „Q5" modelį Meksikos San José Chiapa mieste.

„Audi" ir antrąjį metų ketvirtį pradėjo tolimesniu pardavimų augimu. Balandį Ingolštate įsikūrusi kompanija pardavė maždaug 133 500 automobilių ir tai sudaro 6,6 proc. padidėjimą lyginant su atitinkamais praėjusių metų mėnesiais.
Ypatingai paklausi buvo naujoji „A3" šeima, o taip pat „Q3", „Q5" ir „Q7" modeliai, kurie sustiprino keturių žiedų markės pozicijas. Nuo metų pradžios iš viso 503 000 klientų pasirinko „Audi". Tai sudarė 6,7 proc. prieaugį. Pirmą kartą per savo istoriją „Audi" vos per keturis mėnesius pristatė daugiau nei pusę milijono automobilių.
„Esant ypatingai sudėtingai rinkos situacijai Europoje, mūsų pasauliniai pardavimai balandžio mėnesį yra teigiami, o JAV ir Kinija šiuo metu leidžia palaikyti augimo tempus, – sako „Audi" valdybos narys pardavimams ir marketingui Luca de Meo. - Mes ir toliau stipriname savo pozicijas Kinijoje, išleisdami vietoje gaminamą „Audi Q3", kuris varžosi labai dinamiškame segmente. Jau šiandien daugiau nei trečdalis klientų Kinijos prabangių automobilių rinkoje renkasi visureigius.
„Q3" buvo pradėtas gaminti prieš kelias savaites Changchuno „Audi" gamykloje ir tai ketvirtasis markės modelis, papildysiantis „A6 L", „A4 L" ir „Q5" gretas. Naujos kartos „Q5" taip pat labai populiarus Kinijoje – jis pardavimo salonuose pasirodė praėjusį mėnesį. Balandį kartu su „Q7", „Audi" visureigių pardavimai Kinijoje padidėjo 31,3 proc. ir pasiekė 11 784 vienetus. Balandį visos „Audi" gamos paklausa Kinijoje padidėjo 13,1 proc. - pristatyta 38 710 automobilių. Nuo sausio iki balandžio „Audi" klientams Kinijoje pristatė 141 520 automobilių (13,9 proc. prieaugis).
Kitos rinkos taip pat įtakojo dinamišką „Audi" plėtrą Azijos ir Ramiojo vandenyno regione. Stiprus dviejų skaitmenų zonos augimas balandį užfiksuotas Japonijoje, kur „Audi" augimas sudarė 36,3 proc. arba 1 858 automobilių; Korėjoje – 35,7 proc. ir 1 711 vienetų; Indijoje – 37,0 proc. ir 770 automobilių.
Europoje „Audi" visgi nepabėgo nuo ekonominio sunkmečio. Balandį bendroji rinka smuko 1,9 proc. iki 65 500 prabangių markių automobilių. Labiausiai „Audi" prekyba balandį smuko Prancūzijoje (-10,2 proc.; 5 648 vnt.) ir Italijoje (-19,4 proc.; 5 648 vnt.). Vokietijoje „Audi" reikalai suprastėjo -3,7 proc. iki 23 411 parduotų automobilių. Vis dėlto Rusijoje (+11,1 proc.; 3 651 vnt.) ir Didžiojoje Britanijoje (+9,4 proc.; 10 205 vnt.) pardavimų reikalai gerėja. Gerus rezultatus ten įtakojo „A3 Sportback" ir naujos kartos „Q5". Apibendrinant galima pasakyti, jog 2013 metų pirmų keturių mėnesių „Audi" plėtra Europoje išlieka tame pačiame lygyje kaip ir pernai – pardavimai sudaro 253 050 vienetų automobilių (0 proc.). Tai reiškia, kad „Audi" šioje rinkoje laikosi geriau nei vidutiniškai.
Balandį JAV pristatymai išaugo 14,2 proc. (13 157 pristatytų automobilių) Ypač paklausūs buvo didieji automobiliai: 467 klientai įsigijo naująjį „Audi A8" (30,4 proc. daugiau nei 2012-ųjų balandį). Šį mėnesį dyzelinu varomi „A8" pirmą kartą pasirodė JAV atstovybėse. „Audi" ketina pasiūlyti ir „A6", „A7" ir „Q5" dyzelines versijas.
Labiausiai augančia rinka Šiaurės Amerikoje tapo Meksika. Sausio-balandžio mėnesių „Audi" pardavimų augimas čia sudarė net 54,7 proc. (kilo iki 3 553 vienetų) ir leido keturių žiedų markei tapti pirmaujančia prabangia marke šalyje. Balandį, palyginus su praėjusių metų atitinkamu mėnesiu, net 74,8 proc. čia išaugo markės populiarumas. Tokį šuolį labiausiai įtakojo ką tik pasirodęs naujasis „A3".
Beje, 2016-aisiais „Audi" pradės gaminti „Q5" modelį Meksikos San José Chiapa mieste.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų