REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Super-automobilių receptas yra pakankamai paprastas. Inžinieriams reikia sukurti lengvą, labai tvirtą struktūrą, per vidurį sumontuoti galingą 8 ar 10 cilindrų variklį, pasirūpinti puikiu svorio paskirstymu tarp ašių ir leisti dizaineriams nupiešti seksualias, kvapą gniaužiančias kėbulo formas. Tačiau „Audi“ inžinieriai žada labai greitai perrašyti super-automobilių kūrimo taisykles.
Artimiausioje ateityje „Audi R8“ montuojamą 8 cilindrų variklį pakeis mažesnio darbinio tūrio, 5 cilindrų turbo-benzininis agregatas, kuris šiuo metu pralinksmina „Audi RS3“ hečbekų savininkus.
Super-automobilyje planuojantis atsirasti agregatas nebus visiškai identiškas „Audi RS3“ automobilyje esančiai jėgainei. „Audi“ inžinieriai pasirūpins didesnius krūvius galinčiu atlaikyti alkūniniu velenu, našesniais purkštukais ir žymiai didesnėmis bei efektyvesnėmis turbinomis.
„Audi RS3“ modelyje esantis motoras išvysto 362 arklio galias, tačiau į „R8“ pateksiantis agregatas turėtų išspausti ne mažiau kaip 400 arklio galių. Vis dėlto, kuris šiuolaikinis super-automobilis sugeba išsiversti su 360 arklio galių?
Neoficialių šaltinių teigimu, 8 cilindrų motorą gali pakeisti ne tik 5 cilindrų, 2.5 litro darbinio tūrio variklis. Kandidatų sąraše taip pat yra 3.0 litrų, 6 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuris neseniai buvo pradėtas montuoti į „Audi S4“, o vėliau bus dedamas ir į „Audi RS4“.
„Audi“ atrodo žengia tuo pačiu keliu kaip ir „Ford“. Amerikietiškų automobilių gamintoja norėdama naujos kartos „Mustang“ pardavinėti senajame žemyne, galiniais ratais varomą kupė siūlo įsigyti su 4 cilindrų turbo-benzininiu arba su 8 cilindrų atmosferiniu agregatais. Ateityje panašiai atrodys ir „Audi R8“ variklių gama. Norintiems aštriausių pojūčių bus skirtas 10 cilindrų, o norintiems turėti tik vokišką super-autombilį - 5 arba 6 cilindrų jėgos agregatai.

Super-automobilių receptas yra pakankamai paprastas. Inžinieriams reikia sukurti lengvą, labai tvirtą struktūrą, per vidurį sumontuoti galingą 8 ar 10 cilindrų variklį, pasirūpinti puikiu svorio paskirstymu tarp ašių ir leisti dizaineriams nupiešti seksualias, kvapą gniaužiančias kėbulo formas. Tačiau „Audi“ inžinieriai žada labai greitai perrašyti super-automobilių kūrimo taisykles.
Artimiausioje ateityje „Audi R8“ montuojamą 8 cilindrų variklį pakeis mažesnio darbinio tūrio, 5 cilindrų turbo-benzininis agregatas, kuris šiuo metu pralinksmina „Audi RS3“ hečbekų savininkus.
Super-automobilyje planuojantis atsirasti agregatas nebus visiškai identiškas „Audi RS3“ automobilyje esančiai jėgainei. „Audi“ inžinieriai pasirūpins didesnius krūvius galinčiu atlaikyti alkūniniu velenu, našesniais purkštukais ir žymiai didesnėmis bei efektyvesnėmis turbinomis.
„Audi RS3“ modelyje esantis motoras išvysto 362 arklio galias, tačiau į „R8“ pateksiantis agregatas turėtų išspausti ne mažiau kaip 400 arklio galių. Vis dėlto, kuris šiuolaikinis super-automobilis sugeba išsiversti su 360 arklio galių?
Neoficialių šaltinių teigimu, 8 cilindrų motorą gali pakeisti ne tik 5 cilindrų, 2.5 litro darbinio tūrio variklis. Kandidatų sąraše taip pat yra 3.0 litrų, 6 cilindrų turbo-benzininis variklis, kuris neseniai buvo pradėtas montuoti į „Audi S4“, o vėliau bus dedamas ir į „Audi RS4“.
„Audi“ atrodo žengia tuo pačiu keliu kaip ir „Ford“. Amerikietiškų automobilių gamintoja norėdama naujos kartos „Mustang“ pardavinėti senajame žemyne, galiniais ratais varomą kupė siūlo įsigyti su 4 cilindrų turbo-benzininiu arba su 8 cilindrų atmosferiniu agregatais. Ateityje panašiai atrodys ir „Audi R8“ variklių gama. Norintiems aštriausių pojūčių bus skirtas 10 cilindrų, o norintiems turėti tik vokišką super-autombilį - 5 arba 6 cilindrų jėgos agregatai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų