Naujasis motoras išvysto 435 arklio galias ir 900 Nm sukimo momentą, kuris bus pasiekiamas vos nuo 1000 aps/min. Ši pajėgi jėgaine leidžia sunkiam visureigiui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.8 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.
Gamintojo teigimu, naujasis aštuonių cilindrų motoras pasižymės pakankamai mažu apetitu degalams. Idealiomis sąlygomis 4.0 litrų motoras šimtui kilometrų suvartos vos 7.4 litro dyzelino ir išmes 194 g/km CO2.
Vis dėlto, viena didžiausių ir įdomiausių naujovių yra elektrinis kompresorius, kuris pradeda veikti varikliui pasiekus 1000 aps/min ir stengiasi panaikinti turbinos vėlavimą mažesniuose variklio sūkiuose. Pasak „Audi“ specialistų, ši naujovė leis visiškai pašalinti turbinų vėlavimą.
„Audi“ specialistų teigimu, naujasis modelis turi pačią pažangiausią pakabą, kurią vėliau turėtų gauti ir kiti sportiški „Audi“ modeliai. „SQ7“ turi adaptyvius amortizatorius, kurių darbą galima reguliuoti mygtuko paspaudimu, „pagalves“, kurios leidžia keisti automobilio kėbulo prošvaisą, keturių vairuojančiųjų ratų sistemą, iš anglies pluošto pagamintus stabdžių diskus ir aktyvius stabilizatorius, kurie posūkiuose sumažina kėbulo pasvyrimą.
Vokietijoje naujas modelis kainuos nuo 89 tūkst. eurų.