REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz“ automobiliai visuomet buvo brangūs ir ne visiems prieinami, tačiau pažvelgus į šios markės pardavimų statistiką susidaro įspūdis, jog pasaulyje tikrai netrūksta žmonių, kurie nori turėti automobilį ant kurio radiatoriaus grotelių būtų trikampė žvaigždė. 
Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, taip ir „Mercedes Benz“ vengia kurti ribotos laidos modelius. Ne dėl to, jog vokiečiams nepatiktų kurti ribotos laidos modelius, bet dėl to, jog koncerno vadovai orientuojasi į masinę gamybą, o ne į vienetinius modelius.
Vis gi, prieš daugiau nei 20 metų iš „Mercedes Benz“ gamyklos išriedėjo itin reta „SL“ kabrioleto versija - „SL 72 AMG“. Anuomet „AMG“ buvo nepriklausoma kompanija ir tik glaudžiai bendradarbiavo su „Mercedes Benz“, tad kiekvienas modelis, kuris buvo patobulintas „AMG“ specialistų buvo labai, labai brangus ir labai, labai retas.

„Mercedes Benz“ automobiliai visuomet buvo brangūs ir ne visiems prieinami, tačiau pažvelgus į šios markės pardavimų statistiką susidaro įspūdis, jog pasaulyje tikrai netrūksta žmonių, kurie nori turėti automobilį ant kurio radiatoriaus grotelių būtų trikampė žvaigždė. 
Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, taip ir „Mercedes Benz“ vengia kurti ribotos laidos modelius. Ne dėl to, jog vokiečiams nepatiktų kurti ribotos laidos modelius, bet dėl to, jog koncerno vadovai orientuojasi į masinę gamybą, o ne į vienetinius modelius.
Vis gi, prieš daugiau nei 20 metų iš „Mercedes Benz“ gamyklos išriedėjo itin reta „SL“ kabrioleto versija - „SL 72 AMG“. Anuomet „AMG“ buvo nepriklausoma kompanija ir tik glaudžiai bendradarbiavo su „Mercedes Benz“, tad kiekvienas modelis, kuris buvo patobulintas „AMG“ specialistų buvo labai, labai brangus ir labai, labai retas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SL 72 AMG (7)


Mercedes Benz SL 72 AMG“ buvo parduodamas tik vienerius metus - 1995 metais. Neoficialiais duomenimis, vokiečiai pagamino tik 35 vienetus iš kurių - net 25 vienetus įsigijo Brunėjaus sultonas.
Tad kuo „SL 72 AMG“ skiriasi nuo kitų „SL“ modelių? O gi tuo, jog jis turėjo 7,0 litrų darbinio tūrio, 525 arklio galias išvystantį 12 cilindrų motorą, kuris šį ištaigingą modelį priversdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4,8 sekundės ir pasiekti 250 km/val. greitį.
Praėjus porai metų, jo vietą užėmė naują - „SL 73 AMG“ versija, kuri turėjo naujutėlį 7,3 litro darbinio tūrio jėgos agregatą. Pastaroji versija šį kartą buvo gaminama ilgiau - nuo 1997 iki 2001 metų. Be to, 7,3 litro motoras buvo montuojamas ir į vieną greičiausių to meto superautomobilių - „Pagani Zonda“.
Netrukus įvyksiančiame automobilių aukcione štai šis „SL 72 AMG“ bus parduodamas už maždaug 100 000 eurų sumą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų