REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Debiutavęs „Opel Cascada” kabriolete, naujos kartos vidutinio dydžio1,6 l „SIDI Turbo” benzininis, 125 kW/170 AG variklis, dabar bus galimas ir „ZafiraTourer“ modelyje. Naujo variklio, su tiesioginio degalų įpurškimo sistema, maksimalus sukamasis momentas 280 Nm – tai 12 proc. daugiau nei gali pasiūlyti konkurentai kompaktinių vienatūrių, kurių galia yra 150 – 180 AG, segmente. Puikūs variklio elastingumo rodikliai – maksimalus sukamasis momentas bei didžiulė traukos jėga pasiekiami jau esant 1650 aps./min.
Naujas 1,6 l „SIDI Turbo“ variklis komplektuojamas su „Zafira Tourer“ pasižymi mažu triukšmingumu bei vibracijos lygiu. Degalų sąnaudų ir anglies dvideginio taršos rodikliai taip pat geriausi segmente – 6,6 l/100 km (mišriu ciklu) bei 154 g/km CO2, nes kartu su varikliu montuojama pažangi „Opel Start/Stop“ sistema. Šis variklis „Zafira Tourer“ modelyje komplektuojamas su naujos kartos šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri atitinka aukščiausius standartus. Atlikus nemažai patobulinimų pavarų perjungimo mechanizme bei sutrumpinus pavarų perjungimo eigą, užtikrinamas sklandus pavarų perjungimas. Nauja mažos trinties šešių laipsnių automatinė transmisija turi „Active Select“ funkciją, todėl čia pavaras galima perjungti ir mechaniniu būdu bei pajusti sportiškesnį važiavimą.
„Zafira Tourer” kaina su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ prasideda nuo 24 418 eurų, o su automatine šešių laipsnių pavarų dėže nuo 25 618 eurų (rekomenduojama mažmeninė kaina Baltijos šalyse). Šių variantų užsakymai jau priimami ir bus įvykdyti dar prieš prasidedant vasarai.
Naujas 1,6 l „SIDI Turbo“ agregatas yra vienas iš trijų pagrindinių variklių, kuris bus komplektuojamas su „Zafira Tourer“ modeliu 2013 metais.

Debiutavęs „Opel Cascada” kabriolete, naujos kartos vidutinio dydžio1,6 l „SIDI Turbo” benzininis, 125 kW/170 AG variklis, dabar bus galimas ir „ZafiraTourer“ modelyje. Naujo variklio, su tiesioginio degalų įpurškimo sistema, maksimalus sukamasis momentas 280 Nm – tai 12 proc. daugiau nei gali pasiūlyti konkurentai kompaktinių vienatūrių, kurių galia yra 150 – 180 AG, segmente. Puikūs variklio elastingumo rodikliai – maksimalus sukamasis momentas bei didžiulė traukos jėga pasiekiami jau esant 1650 aps./min.
Naujas 1,6 l „SIDI Turbo“ variklis komplektuojamas su „Zafira Tourer“ pasižymi mažu triukšmingumu bei vibracijos lygiu. Degalų sąnaudų ir anglies dvideginio taršos rodikliai taip pat geriausi segmente – 6,6 l/100 km (mišriu ciklu) bei 154 g/km CO2, nes kartu su varikliu montuojama pažangi „Opel Start/Stop“ sistema. Šis variklis „Zafira Tourer“ modelyje komplektuojamas su naujos kartos šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri atitinka aukščiausius standartus. Atlikus nemažai patobulinimų pavarų perjungimo mechanizme bei sutrumpinus pavarų perjungimo eigą, užtikrinamas sklandus pavarų perjungimas. Nauja mažos trinties šešių laipsnių automatinė transmisija turi „Active Select“ funkciją, todėl čia pavaras galima perjungti ir mechaniniu būdu bei pajusti sportiškesnį važiavimą.
„Zafira Tourer” kaina su nauju 1,6 l „SIDI Turbo“ prasideda nuo 24 418 eurų, o su automatine šešių laipsnių pavarų dėže nuo 25 618 eurų (rekomenduojama mažmeninė kaina Baltijos šalyse). Šių variantų užsakymai jau priimami ir bus įvykdyti dar prieš prasidedant vasarai.
Naujas 1,6 l „SIDI Turbo“ agregatas yra vienas iš trijų pagrindinių variklių, kuris bus komplektuojamas su „Zafira Tourer“ modeliu 2013 metais.

REKLAMA


Kiti – tai 2,0 l „BiTurbo CDTI“ variklis su kuriuo „Zafira Tourer“ tapo greičiausiu dyzeliniu kompaktinio dydžio vienatūriu bei 1,6 l turbodyzelinis variklis, kurio azoto oksidų emisija sumažinta 70 proc. ir atitinka „Euro 6“ išmetamų teršalų standartus. Modernaus variklio maksimalus sukamasis momentas 320 Nm, degalų sąnaudos 4,1 l/100 km, o tarša tik 109 g/km CO– tai išskirtiniai erdvaus septynviečio rodikliai.
Inžinerijos menas: galingesnis ir tylesnis
Naujas 1,6 l „SIDI Turbo“ variklis papildo benzininių agregatų, komplektuojamų su „Zafira Tourer“, gretas – tai 1,8 l, 88 kW/120 AG natūralaus apsiravimo variklis ir 1,4 l variklis su turbina, kuris galimas dviejų skirtingų galių: 88 kW/120 AG ir 103 kW/140 AG.
Visų „Zafira Tourer“ konkurentų maksimalus sukamasis momentas yra nuo 240 Nm iki 250 Nm, o naujo 1,6 l „SIDI Turbo“ variklio maksimalus sukamasis momentas 280 Nm, esant nuo 1650 iki 4250 aps./min. Vienatūris su šiuo varikliu nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 9,2 s, o važiuojant penkta pavara nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėja per 9,5 s. Maksimalus greitis 212 km/h.
Siekiant puikių techninių savybių ir važiavimo komforto, pagrindiniai šio naujo 1,6 l „SIDI“ variklio vystymo tikslai buvo sumažinti keliamą triukšmą ir vibraciją. Buvo optimizuotos indukcinių ir dujų išmetimų sistemų darbas, kumštelio dangtelį atskiriant nuo cilindro galvutės specialia tvirtino ir sandarinimo sistema. Triukšmo ir vibracijos lygį inžinieriams pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Šis „garso inžinerijos” rezultatas – tylus ir sklandus variklio tuščios pavaros darbas, be jokių neįprastų garsų bei ausiai malonus variklio ūžesys esant dideliam greičiui ar didelėm variklio apsukom.
Naujas 1,6 l vidutinio dydžio variklis yra pirmasis mūsų pavaros sistemų atnaujinimo etapas. Šis variklis teikia tolygų pagreitį ir stiprią trauką esant mažoms apsukoms, dirba tyliai ir yra draugiškas gamtai,“ – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ valdybos narys ir GME inžinerijos vice prezidentas. „1,6 l „SIDI Turbo“ variklio puikios techninės savybės, elegantiškam universalumo čempionui „Zafira Tourer“ suteikia dar daugiau patrauklumo.“
Apdovanojimų pelnęs „poilsis ant ratų“: aukščiausio lygio įranga ir apdaila
Ne vieną apdovanojimą pelniusi „Zafira Tourer“ (vienas pastarųjų – Europos automobilinių žurnalų skaitytojų skirtas „Auksinis vairas 2012“) klientams siūlo aukščiausios klasės salono interjero ir naujausių technologijų, užtikrinančių saugumą ir komfortą, derinį.
„Zafira Tourer“ montuojama mechatroninė „FlexRide“ važiuoklės sistema, antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera, adaptyviniai AFL+ priekiniai žibintai, panoraminis priekinis stiklas, dėl ko saloną užpildo natūrali dienos šviesa.
Universalumo salono viduje suteikia naujos kartos „Flex7“ sėdynių sistema, turinti „lounge“ funkciją, todėl antroje eilėje sėdintys keleiviai gali džiaugtis didele erdve.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų