REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis žmonių yra įsitikinę, jog patys geriausi automobiliai gaminami Vokietijoje. Nors šis posakis gali įžeisti japoniškų, itališkų, prancūziškų ir amerikietiškų bei korėjietiškų automobilių gerbėjus, tačiau šį teiginį šiek tiek pakoregavus, su juo turėtume sutikti visi.
Daugiausiai nuopelnų ir ovacijų nusipelno ne Vokietijoje „gyvenantys“ gamintojai, bet Vokietijoje užauginti inžinieriai. Beveik kiekviename automobilių gamintojo padalinyje dirba kelios dešimtys inžinierių, kurie savo išsilavinimą gavo ne kur kitur, o Vokietijoje.
Tad, kai Vokietijoje šviežiai iškepta kompanija nusprendžia patobulinti japonišką „Nissan 370Z“, teoriškai, jis turėtų tapti pačiu geriausiu sportišku automobiliu pasaulyje, ar ne?
„Halcón“ vardu pasivadinęs gamintojas savo pirmąjį modelį nusprendė sukurti pasinaudodami „Nissan 370Z“. Visiems puikiai pažįstamu klasikinės komponuotės japonišku kupė, kuris, deja, mūsų šalyje oficialiai nėra parduodamas.
Iš standartinio „Nissan 370Z“ liko tik keletas komponentų. Visos kėbulo detalės buvo sukurtos „Halcón“ inžinierių ir pagamintos iš anglies pluošto. Šis sprendimas „Halcón“ kompanijos specialistams leido sumažinti automobilio svorį ir gravitacijos centrą.

Daugelis žmonių yra įsitikinę, jog patys geriausi automobiliai gaminami Vokietijoje. Nors šis posakis gali įžeisti japoniškų, itališkų, prancūziškų ir amerikietiškų bei korėjietiškų automobilių gerbėjus, tačiau šį teiginį šiek tiek pakoregavus, su juo turėtume sutikti visi.
Daugiausiai nuopelnų ir ovacijų nusipelno ne Vokietijoje „gyvenantys“ gamintojai, bet Vokietijoje užauginti inžinieriai. Beveik kiekviename automobilių gamintojo padalinyje dirba kelios dešimtys inžinierių, kurie savo išsilavinimą gavo ne kur kitur, o Vokietijoje.
Tad, kai Vokietijoje šviežiai iškepta kompanija nusprendžia patobulinti japonišką „Nissan 370Z“, teoriškai, jis turėtų tapti pačiu geriausiu sportišku automobiliu pasaulyje, ar ne?
„Halcón“ vardu pasivadinęs gamintojas savo pirmąjį modelį nusprendė sukurti pasinaudodami „Nissan 370Z“. Visiems puikiai pažįstamu klasikinės komponuotės japonišku kupė, kuris, deja, mūsų šalyje oficialiai nėra parduodamas.
Iš standartinio „Nissan 370Z“ liko tik keletas komponentų. Visos kėbulo detalės buvo sukurtos „Halcón“ inžinierių ir pagamintos iš anglies pluošto. Šis sprendimas „Halcón“ kompanijos specialistams leido sumažinti automobilio svorį ir gravitacijos centrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

image_02 (1)


Po ekstravagantiška išvaizda slypi 3.7 litro,  6 cilindrų motoras, kuris su dviejų turbinų pagalba išvysto 640 arklio galių. Gamintojo teigimu „SuperSport Falcarto“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau nei 3.5 sekundės, o prieš akis atsivėrus tuščiam kelio ruožui - pasiekti 321 km/val. maksimalų greitį.
„Halcón“ taip pat siūlo versiją su 420 arklio galių išvystančiu motoru, tačiau vargu ar bent vienas potencialus pirkėjas norės sumokėti 170 tūkst. eurų už automobilį, kuris nebus greitesnis už bet kurį nors kitą panašaus tipo modelį.
Vokiečiai teigia, jog pasaulį išvys tik 15 šio modelio vienetų. Nei daugiau, nei mažiau.
Už nuotraukas dėkojame Eimantui.
Norite papildyti 
„Automanų gatvės“ rubriką? Susisiekite 
el.paštu arba parašykite žinutę „
Facebook“ socialiniame tinkle.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų