REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pavasaris – ilgai lauktas metų laikas, kuris leidžia džiaugtis saulės spinduliais, ilgesne diena bei automobiliais, kurie keletą mėnesių buvo priverstinai uždaryti jiems skirtuose garažuose. Kaip ir praėjusią savaitę aplankytos dirbtuvės, kuriose atradome „
Lada Niva“, taip ir šį kartą mūsų kelionės galutiniu tikslu tapo Kaunas, o tiksliau – Kaune esantys garažų masyvai, kuriuose kiekvieną dieną galima atrasti ne vieną, bet dešimtis automanų, kurie naudodamiesi skirtingais įrankiais bando „sulipdyti“ ilgai brandintus projektus.

Tad kokiu tikslu atvykome į šią vietą? O gi aplankyti Karolinos ir Igno – dėl automobilių pamišusios porelės, kuri dviejuose garažuose „slepia“ šį bei tą įdomaus. Vis dėlto, kiekviena kelionė į sovietmečiu pastatytą garažų masyvą prasideda nuo paieškos ir klausimo kurį norisi sau užduoti – „Kur po velnių tas garažas“?
Mūsų atveju, reikalingo garažo paieškos buvo gerokai lengvesnės, mat įvažiavus į tamsa apgaubtą garažų alėją, orientaciniu tašku tapo jos pabaigoje matoma šviesa, sklindanti iš maždaug 20 kvadratinių metrų garažo. Tik priartėję arčiau išvydome, jog ten mūsų laukia vienas iš dviejų lankytinų projektų.

Pavasaris – ilgai lauktas metų laikas, kuris leidžia džiaugtis saulės spinduliais, ilgesne diena bei automobiliais, kurie keletą mėnesių buvo priverstinai uždaryti jiems skirtuose garažuose. Kaip ir praėjusią savaitę aplankytos dirbtuvės, kuriose atradome „
Lada Niva“, taip ir šį kartą mūsų kelionės galutiniu tikslu tapo Kaunas, o tiksliau – Kaune esantys garažų masyvai, kuriuose kiekvieną dieną galima atrasti ne vieną, bet dešimtis automanų, kurie naudodamiesi skirtingais įrankiais bando „sulipdyti“ ilgai brandintus projektus.

Tad kokiu tikslu atvykome į šią vietą? O gi aplankyti Karolinos ir Igno – dėl automobilių pamišusios porelės, kuri dviejuose garažuose „slepia“ šį bei tą įdomaus. Vis dėlto, kiekviena kelionė į sovietmečiu pastatytą garažų masyvą prasideda nuo paieškos ir klausimo kurį norisi sau užduoti – „Kur po velnių tas garažas“?
Mūsų atveju, reikalingo garažo paieškos buvo gerokai lengvesnės, mat įvažiavus į tamsa apgaubtą garažų alėją, orientaciniu tašku tapo jos pabaigoje matoma šviesa, sklindanti iš maždaug 20 kvadratinių metrų garažo. Tik priartėję arčiau išvydome, jog ten mūsų laukia vienas iš dviejų lankytinų projektų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3 serijos BMW


Bendras pomėgis – automobiliai
Užsukti pas Karoliną ir Igną panorome ne tik dėl automobilių, kuriuos jie vairuoja ir modifikuoja. Mums taip pat pasidarė įdomu ar alyvos ir benzino kokteilį mėgstančios poros vadovaujasi tais pačiais principais kaip ir tos, kurias galima išvysti televizorių ekranuose. Tos, kurios skirtingose laidose šneka apie pagarbą vienas kitam ar kad priešingybės, kaip magnetas, traukia vienas kitą. Na patys suprantate. Kiekvienas reportažas siunčia vieną ir tą pačią žinutę, lyg būtų užstrigusi plokštelė.
Tuo tarpu garažų masyve mus pasitikusi benzingalvių porelė – Karolina ir Ignas, galėtų tvirtai patvirtinti, jog bendras pomėgis ir švelnus pamišimas dėl automobilių yra labai svarbi pamatinė savybė, leidžianti išlaikyti sveiką protą.

REKLAMA

5 serijos BMW ir 3 serijos BMW


„Gyvenime smagiausia yra sutikti tiek pat išprotėjusį žmogų. Taip nutiko ir mums, nes mes susipažinome automobilių avarijomis, alyva, benzinu ir kitais automaniškais ingredientais pažymėtoje vietoje – „Nemuno žiede“. Tuomet Ignas dalyvavo drifto treniruotėje, o aš išsirinkau jo kregždę smagiam „Drift Taxi" pasivažinėjimui. Po to gerą pusvalandį kalbėjome apie mašinas ir taip mes apie jas kalbame jau penktus metus, ir tai geriausias pokalbis įvykęs mūsų gyvenime“, – prisiminimais dalinasi Karolina.
Šalia stovinčiai merginai antrina ir ant ramento pasirėmęs Ignas: „Mums visada labai paprasta išsirinkti ar pinigus skirsime naujiems kailiniams, ar naujoms padangoms (o atsakymas manau visiems aiškus). Motyvacijos pritrūkus vienam, visada pamotyvuos kitas. Automobilių klausimu, mūsų nuomonė ir požiūris vienodas, tad bėdų tikrai nekyla, todėl jeigu turėtume išsirinkti vieną ir vienintelį automobilį, mes vienareikšmiškai pasirinktume „Porsche 911 GT3 RS“.
„Raudoną. Ir tik raudoną“, – priduria Karolina.
Du skirtingi projektai
Atverkime garažų duris. Taip, ne vieno, bet dviejų, kurie vienas nuo kito yra nutolę kelis metrus. Vienas iš jų yra okupavęs Karolinai priklausantis BMW. Ne pirmos jaunystės, bet ne vieną džiuginantį prisiminimą keliantis 3-iukas, kurį ištikimiausi „Automanas.lt“ skaitytojai turėtų labai greitai atpažinti. Juk tai – „Race Police“. Prie žemės prigludęs trečiukas, į kurį iš arti žiūrėjome prieš maždaug porą metų, tačiau per šį laiko tarpą pasikeitė ne tik Karolinos BMW, bet ir pati Karolina.
Kuomet su mergina susipažinome pirmąjį kartą, tuomet išgirdome jos norą dalyvauti žiedinėse lenktynėse. Pajusti tą milžinišką adrenalino injekciją, kuomet sieki „Nemuno žiedo“ trasą įveikti kuo greičiau.

REKLAMA
REKLAMA

3 serijos BMW


Jeigu anksčiau „Race Police“ užrašus dėvintis BMW džiaugsmingai brūžindavo asfaltą mieste ir užmiestyje, tai dabar garaže stovėjęs 3-iukas ilsisi po pakankamai aktyvaus sezono žiedinėse lenktynėse.
Natūralu, jog sezonui pasibaigus ir pailsėjus, atsiranda noras sugrįžti į garažą ir kibti į darbus. Juk naujam sezonui paruoštas automobilis privalo būti geresnis už tą, kuris privalo į žaidimų aikštelę išvažiuoti jau netrukus. Skirtumas tik tas, jog Karolina panoro imtis kardinalių pokyčių.

3 serijos BMW


„Su manąja „Race Police“, regis, pabaigos niekada nebus, nes vis sugalvoju kažką naujo. Artimiausiu metu esame suplanavę sumontuoti saugos lankus. Vėliau į variklio skyrių grūsime galingesnį variklį, o salone atsiras sportinės sėdynės. Taip pat norime iš naujo pergalvoti kaip turėtų elgtis pakabos sistemos, nes žadu pasukti kitu keliu ir iš žiedo persikvalifikuoti į driftą. Skirtingos disciplinos reikalauja atitinkamų modifikacijų, jog „Race Police“ stiliumi papuoštą BMW galėčiau naudoti drifto varžybose“, – žiūrėdama į juodos spalvos BMW pasakoja Karolina.
Tuo tarpu kitame garaže stoviniuojantis „Nissan“ yra Karolinos vairuojamo BMW priešingybė. Tai – iškart labai greitai kiekvieno automano atpažįstamas „Nissan 180SX“ – kone legendinis automobilis, kuris buvo labai mylimas didžiulės drifterių bendruomenės.
Įžengę į garažą, kuriame stūksojo „Nissan“, su lengvabūdiškai kabančiu tarpinio suslėgto oro aušintuvu, pradedame klausytis Igno pasakojamos istorijos apie šį, jeigu galima taip pasakyti, svajonių projektą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nissan 180SX


„Svajonių projektas“ – labai skambus, bet, mūsų nuomone, labai tikslus apibrėžimas, mat jį taip norisi vadinti išgirdus šio „Nissan“ istoriją.
Matote, šį „Nissan SX“ kėbulą Ignas gavo kaip dovaną, prieš maždaug septyneris metus, tačiau artimo bičiulio įteiktą dovaną Ignas išpakavo gerokai vėliau negu buvo planuota.
„Automobilis ilgą laiką stovėjo kaime esančiame garaže ir, ko gero, laukė tos dienos, kada bus iš jo ištemptas, o aš į ranką paimsiu veržliaraktį“, – priduria Ignas.

Nissan 180SX


„Ryškesnis proveržis įvyko praėjusiais metais. Tuomet „Nissan“ paruošimas mėgstamiausiai Igno automobilių sporto šakai judėjo gerokai greičiau ir sklandžiau, o aukštesnę pavarą vaikinas įjungė, kai dėl kojos traumos turėjo išeiti priverstinių atostogų.
„Ilgainiui, nuo sėdėjimo namie ir nuolatinio televizoriaus žiūrėjimo pradeda čiuožti stogas. Kadangi turėjau daug laisvo laiko, retkarčiais atvykdavau iki garažo ir visą dieną ten praleisdavau krapštydamasis prie šio „Nissan“, – pasakoja Ignas ir tuo pačiu iškart atsako į klausimą kaip jis sugeba taip mikliai šokinėti po daiktais apkrautą garažą.
Ne vieną savaitę trunkančios terapijos įrodymas – prietaisų skydelis, kuriame sumontuotus ciferblatus Ignas pasigamino pats. Tai – mažytė, bet labai malonu smulkmena, kuri džiugins kiekvieną kartą atsisėdus už „Nissan“ vairo.

REKLAMA

Nissan 180SX


Pagalvojus apie tai – galimybę atsisėsti už vairo, Ignas tikina, jog į bendro naudojimo kelius automobilis turėtų išriedėti dar šiais metais. Galbūt vasaros pabaigoje, galbūt rudenį. Galutinę ir tikslią datą yra pakankamai sunku prognozuoti, nes iki finišo liko pakankamai ilgas darbų sąrašas.
Šiandien automobilis jau turi funkcionuojantį „SR20DET“ variklį, automobilį puošia „Vertex“ ir „Koguchi Power“ kėbulo dalys. Pagrindiniai elementai – jau sustyguoti, bet horizonte matyti saugos lankai, salono ir važiuoklės surinkimas ir galiausiai – kėbulo dažymas.

REKLAMA

Nissan 180SX


Abu dalyvaus drifte
Akivaizdžią automobilių sporto naudą suprantanti pora labai dažnai dalyvauja ne tik mėgėjiškose varžybose, bet ir planuoja dalyvavimą Lietuvos drifto čempionate.
„Praėjusį sezoną dalyvavau žiedinių lenktynių čempionate, tačiau giliai širdyje visada norėjosi išbandyti save drifte, tad pasitarę tarpusavyje nusprendėme, jog mūsų sekanti stotelė – Lietuvos drifto čempionatas“, – pasakoja Karolina.

3 serijos BMW


„Driftas visada buvo be galo smagi ir daug teigiamų emocijų kelianti autosporto šaka. Tas automobilio kontroliavimas, jam slystant per keliasdešimt centimetrų nuo varžovo automobilio, kelia neapsakomus šiurpuliukus! Turime puikią drifto bendruomenę, kuri per ilgus metus tikrai išaugo į rimtas varžybas, tad ten dalyvauti bus vienas malonumas“, – disciplinos keitimo priežastis įvardija mergina.
Vis dėlto, dėl automobilių pamišusios porelės debiutas Lietuvos drifto pirmenybėse įvyks dar ne greitai. Greičiausiai tai įvyks ne šiemet, bet kitąmet.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nissan 180SX


2020-ieji bus skirta automobilių paruošimui, jų testavimui ir be abejonės treniruotėms: „Karolinai reikia dar daug mokytis norint dalyvauti Lietuvos drifto čempionate, tačiau aš esu pasiryžęs jai padėti ir patarti“, – pasakoja Ignas.
„Nepaisant visų iššūkių, esame įsitikinę, jog jau greitai galėsime remti vienas kito dureles slystant šonu“, – priduria Ignas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų