REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Kiekvienais metais prasidėjęs šaltasis metų sezonas gali sukelti rūpesčių ne vienam vairuotojui. Paspaudus rytiniam šaltukui automobilio variklis gali neužsivesti dėl ant mirties slenksčio buvusio akumuliatoriaus, žvakių ir kitų svarbių komponentų, kurie yra atsakingi už degimo sistemą. 


Kiekvienais metais prasidėjęs šaltasis metų sezonas gali sukelti rūpesčių ne vienam vairuotojui. Paspaudus rytiniam šaltukui automobilio variklis gali neužsivesti dėl ant mirties slenksčio buvusio akumuliatoriaus, žvakių ir kitų svarbių komponentų, kurie yra atsakingi už degimo sistemą. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto, žiema dažniausiai asocijuojama su kelininkų barstomu mišiniu, kuris vėliau labai skaudžiai atsiliepia automobilių kėbulams. Nuo korozijos prasčiau apsaugoti automobilių kėbulai pavasarį pradeda demonstruoti pirmuosius sunkios ligos požymius. Korozijos židiniai taip pat atsiranda ir pas tuos automobilius, kurie kadaise buvo patekę į avariją, o automobilį tvarkę meistrai į savo darbą nežiūrėjo labai atsakingai.

REKLAMA

Volkswagen Golf VI hečbekas
Volkswagen Golf VI hečbekas

Kanadoje įsikūrusi „Automobile Protection Association“ kiekvienais metais išanalizuoja šimtus automobilių ir įvertina jų apsaugą nuo korozijos. Nors žiemos mūsų šalyje nebėra tokios atšiaurios, tačiau Kanadoje žiema ir šaltasis metų sezonas trunka žymiau ilgiau.


Automobiliai su labai prasta antikorozine apsauga : 


  • Mazda 3
  • Mazda 6
  • Mazda 5
  • Mazda Tribute
  • Dodge Caliber
  • Jeep Wrangler
  • Jeep Patriot
  • Jeep Compas

„Mazda“ atrodo iki šiol nesugebėjo išspręsti didžiausios problemos. Kaip ir pirmos kartos „Mazda 6“ taip ir naujesni modeliai turi labai prastą apsaugą nuo rūdžių ir tai patvirtina „Automobile Protection Association“ tyrimai. Net 4 automobiliai iš 10 po vienerių metų eksploatavimo turėjo pirmuosius korozijos židinius.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu „Dodge“ ir „Jeep“ markės automobiliai buvo įvertinti pačiais žemiausiais balais.


Automobiliai su prasta antikorozine apsauga : 


  • Ford Focus
  • Ford Kuga
  • Suzuki Swift
  • Suzuki Grand Vitara

„Ford Focus“ yra vienas populiariausių automobilių ne tik Kanadoje, bet ir visame pasaulyje. Nors „Ford“ automobiliai nuo rūdžių apsaugoti geriau, tačiau kiekvienas „Focus“ savininkas turėtų būti pasiruošęs po dviejų ar trijų metų išvysti pirmuosius korozijos židinius.


Automobiliai su vidutine antikorozine apsauga : 


  • Chrysler Voyager
  • Chevrolet Aveo

  • Chevrolet Equinox / Opel Antara

    REKLAMA
    REKLAMA
    REKLAMA


Pasak tyrimą atlikusių specialistų, amerikietiški vienatūriai „Chrysler Voyager“ turi keletą silpnųjų vietų. Po dviejų metų eksploatacijos korozijos židiniai atsiranda ant bagažinės dangčio, ant galinių sparnų.


Į šią kategoriją patekę „Chevrolet“ modeliai išsiskiria tuo, jog vos po vienerių metų pradeda rūdyti slenksčiai. Maži korozijos židiniai atsiranda ant variklio bei bagažinės dangčio.


Automobiliai su gera antikorozine apsauga : 


  • 3 serijos „BMW“
  • Mini Cooper
  • Lexus LS
  • Honda Jazz
  • Honda Civic
  • Toyota Yaris
  • Toyota Prius
  • Toyota RAV 4
  • Hyundai Santa Fe
  • Hyundai iX 35

Turbūt tuo stebėtis nereikėtų, tačiau puikią formą pademonstravo europietiški, japoniški ir korėjietiški automobiliai. Pasak „Automobile Protection Association“, praėjus vieneriems arba dviems eksploatacijos metams, šie automobiliai neturėjo ne vieno trūkumo.

REKLAMA

Automobiliai su puikia antikorozine apsauga : 


  • Audi A3
  • Audi A4
  • Volkswagen Golf
  • Volkswagen Jetta
  • Volkswagen Beetle
  • Volkswagen Passat
  • Volkswagen Passat CC
  • Volvo S60
  • Volvo V70
  • Volvo XC70

Nepriekaištingai tyrime pasirodę automobiliai - europietiški. Labiausiai neturėtų stebinti „Volvo“ markės modelių pasirodymas. Juk Skandinavijoje žiemos trunka žymiai ilgiau nei bet kurioje kitoje Europos šalyje.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų