REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„AMG“ vardą šiais laikais galite išvysti ant praktiškai bet kurio naujutėlio „Mercedes-Benz“ modelio. Nesvarbu ar tai būtų kompaktiška A klasė ar šešiaženklę sumą kainuojanti S klasė. 
Žvelgdami ant kiekvieno kampo stovintį „Mercedes-Benz“ su „AMG“ atributika pradedame galvoti, jog šis raidžių darinys po truputėlį praranda išskirtinumą ir unikalumą, tačiau visos šios abejonės labai greitai pradingsta pažvelgus į štai šią „AMG“ automobilių kolekciją.
Kiekvienas iš jų priklausė „Swiss Youngtimer Collection“ vardu pavadintai kolekcijai, kurią sudarė kelios dešimtys skirtingų mašinų, tačiau mūsų dėmesį labiausiai pritraukė štai ši „AMG“ šeimyna: „SL 60 AMG“, „SL 73 AMG“, „560 SEC 6.0“ ir „E60 AMG“. Kiekvienas iš jų – retas, brangus ir šiandien – labai geidžiamas automobilių kolekcionierių.

SL


Dvi ypatingai retos „Mercedes-Benz SL“ modelio versijos savo funkciją atliko tam, jog galėtų pademonstruoti kokią paskirtį turi AMG“ meistrų patobulinti automobiliai.
„AMG“ dirbtuvėse patobulinti „Mercedes-Benz SL“ modeliai buvo ypatingai reti ir ypatingai brangūs.
1993-aisiais pirmą kartą pademonstruota „Mercedes-Benz SL 60 AMG“ versija naudojo gigantišką 6 litrų, 8 cilindrų variklį, kuris vokiškam rodsteriui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,4 sekundės.

„AMG“ vardą šiais laikais galite išvysti ant praktiškai bet kurio naujutėlio „Mercedes-Benz“ modelio. Nesvarbu ar tai būtų kompaktiška A klasė ar šešiaženklę sumą kainuojanti S klasė. 
Žvelgdami ant kiekvieno kampo stovintį „Mercedes-Benz“ su „AMG“ atributika pradedame galvoti, jog šis raidžių darinys po truputėlį praranda išskirtinumą ir unikalumą, tačiau visos šios abejonės labai greitai pradingsta pažvelgus į štai šią „AMG“ automobilių kolekciją.
Kiekvienas iš jų priklausė „Swiss Youngtimer Collection“ vardu pavadintai kolekcijai, kurią sudarė kelios dešimtys skirtingų mašinų, tačiau mūsų dėmesį labiausiai pritraukė štai ši „AMG“ šeimyna: „SL 60 AMG“, „SL 73 AMG“, „560 SEC 6.0“ ir „E60 AMG“. Kiekvienas iš jų – retas, brangus ir šiandien – labai geidžiamas automobilių kolekcionierių.

SL


Dvi ypatingai retos „Mercedes-Benz SL“ modelio versijos savo funkciją atliko tam, jog galėtų pademonstruoti kokią paskirtį turi AMG“ meistrų patobulinti automobiliai.
„AMG“ dirbtuvėse patobulinti „Mercedes-Benz SL“ modeliai buvo ypatingai reti ir ypatingai brangūs.
1993-aisiais pirmą kartą pademonstruota „Mercedes-Benz SL 60 AMG“ versija naudojo gigantišką 6 litrų, 8 cilindrų variklį, kuris vokiškam rodsteriui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,4 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ribotos laidos Mercedes-Benz SL 60 AMG


„SL 60 AMG“ kompaniją palaikantis „SL 73“  atsisakė 8 cilindrų konfigūracijos ir ją pakeitė didingu V12 tipo motoru. 7,3 litro, 525 arklio galios ir 750 Nm sukimo momentas – taip, tai tas pats variklis, kurį „AMG“ tiekė savo kolegoms Italijoje, o jie jį montuodavo į „Pagani Zonda“.
Iš visų „AMG“ specialistų patobulintų „Mercedes-Benz SL“ modelių, būtent „SL 73“ laikomas rečiausiu. Jų buvo pagaminta tik 85 vienetai.

REKLAMA

Ribotos laidos Mercedes-Benz SL 73 AMG


SEC


Vienas vertingiausių ir geidžiamiausių „AMG“ specialistų sukurtų modelių yra štai šis gražuolis - „Mercedes Benz 560 SEC 6.0 AMG“. 6.0 litrų darbinio tūrio variklis buvo sukurtas ir patobulintas „AMG“ specialistų, kurie iš originalaus 5.6 litro „Mercedes Benz“ motoro paliko tik variklio bloką. Tačiau „560 SEC 6.0 AMG“ turėjo ne tik galingesnį variklį.
„AMG“ specialistai šį automobilį aprūpino naujomis kėbulo, pakabos detalėmis, sumontavo specialiai šiam modeliui pasiūtas sėdynes, pakeitė durų apmušalus. Todėl nenuostabu, jog 1990 metais pristatytas modelis buvo įkainotas 182 tūkst. eurų arba maždaug 355 tūkst. Vokietijos markių.

REKLAMA
REKLAMA

Ribotos laidos Mercedes-Benz 560 SEC Widebody


E60


1990 metų pabaigoje, Vokietijoje sukurtas automobilis buvo išsiųstas į „AMG“ specialistų treniruočių stovyklą, kurioje jis turėjo praleisti net dvejus metus. „AMG“ specialistai dvejus metus plušo ties nauja „W124“ modelio versija, kurią vėliau visas pasaulis vadins „E60 AMG“ vardu.
Dabar po „Mercedes Benz“ sparnu esanti „AMG“ divizija nusprendė pakeisti beveik visus standartinius komponentus. „E60 AMG“ priekyje buvo sumontuotas 6.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, sugebėjęs išvystyti 367 arklio galias esant 5500 aps/min. ir 580 Nm sukimo momentą esant 3750 aps/min. Su šiuo jėgos agregatu „E60 AMG“ galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį, kuris buvo ribojamas elektronikos.
Per dvejus automobilio gamybos metus „AMG“ į pasaulį išleido vos 126 „E60 AMG“ modelio vienetus. Tad norint dabar įsigyti tikrą, originalų, autentišką „E60 AMG“, reikės pasiruošti paploninti piniginę arba ieškoti kokiame nors tvarte numesto egzemplioriaus, kuris būtų parduodamas už pakankamai mažą sumą.

Ribotos laidos Mercedes-Benz E60 AMG

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų