REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Automobilių gamintojai gamina automobilius. Viskas labai paprasta. Tačiau retkarčiais, vienas kitas iš jų įmerkia pirštus į vandenį. Mes čia kalbame ne apie mašinas amfibijas bet apie bendradarbiavimą, kuomet gimsta kateriai. Kai kurie iš jų tėra dizaino studijos, kiti yra reklaminiais tikslais sukurti projektai. Bet visi turi kai ką to paties – norą pritaikyti automobilinį dizainą marinistinėje technikoje. Štai penki mūsų mėgstamiausi bandymai.



Štai vienas iš naujausių projektų atkeliauja iš „AMG“ ir „Cigarett Racing“ komandos. Greitaeigis kateris sėmėsi įkvėpimo iš „Mercedes-Benz G63 AMG“ – 536 arklio galias turinčio sausumos užkariautojo. Taigi, panaši filosofija buvo pritaikyta „Cigarette 42‘ Huntless“ kateryje. Ant šio masyvaus laivo, kurio ilgis siekia 12 metrų, galo stovi penketas, sudarytas iš šešių cilindrų su kompresoriumi variklių, kurių bendra galia siekia 1750 ristūnų. Tai leidžia kateriui įsibegėti iki maksimalaus 125km/h greičio.




Kol „AMG“ dirbo kartu su „Cigarette“, „Jaguar“ patys pasigamino katerį, kuris buvo pristatytas kartu su „XF Sportbrake“ modeliu. Anglai įsivaizdavo, kad naujasis universalas be problemų temps šią šešių metrų jachtą. Laivo korpusui panaudotas stiklo pluoštas, o viršutinėje dalyje puikuojasi iš anglies pluošto pagamintas pelekas, kurio idėja atkartoja „Jaguar D-Type“. Gaila, tačiau „Jaguar“ kol kas yra pagaminę vos vieną egzempliorių ir nežada šio katerio pasiūlyti potencialiems pirkėjams.




Jūsų matomo trimarano koncepsiją sukūrė studentas iš Pforzheimo technikos universiteto. Stefanie Behringer bendradarbiavo su „Audi“ konceptų studija, kad sukurtu šį penkiolikos metrų ilgio gražuolį. Pagal dizainerius, trimaranas turėtų būti hibridinis. Kiekviename iš autrigerių (tie šoniniai pelekai) stovi po vieną 100 arklio galių išvystantį elektrinį variklį, kurie padeda dviems „Audi“ dvylikos cilindrų dyzeliniams varikliams manevruoti laivą.




Šis greitaeigis kateris taip pat yra koncepcija. Jos autorius yra Ben Walsh, kurį įkvėpė „Bugatti Veyron Sang Bleu“ superautomobilis. Dizaineris teigia, jog realybėje laivas būtų devynių metrų ilgi, o jo širdimi taptų „Bugatti“ šešiolikos cilindrų su keturiomis turbinomis agregatas, generuojantis tūkstantį arklio galių. Nors realybėje tai būtų greitas kateris, tačiau labiausiai stebina jo dizainas, kuris atrodo lyg iš kitos planetos.




Mūsų sąrašą užbaigia „Porsche Design“ sukurtas ir „Fearless Yachts“ pagamintas kateris. Jo ilgis siekia aštuonis su puse metro, o ją į priekį varo dešimties cilindrų, 525 arklio galių variklis iš „Dodge Viper“. Tai leidžia kateriui įsibegėti iki maksimalaus 130 km/h greičio. Laivas atrodo beveik taip pat įspūdingai, kaip ir tas, kuris primena „Bugatti“ superautomobilį, tačiau skirtumas tas, kad šį aparatą gali įsigyti bet kuris norintis. Jo kaina siekia apie 900 tūkstančių litų.



Automobilių gamintojai gamina automobilius. Viskas labai paprasta. Tačiau retkarčiais, vienas kitas iš jų įmerkia pirštus į vandenį. Mes čia kalbame ne apie mašinas amfibijas bet apie bendradarbiavimą, kuomet gimsta kateriai. Kai kurie iš jų tėra dizaino studijos, kiti yra reklaminiais tikslais sukurti projektai. Bet visi turi kai ką to paties – norą pritaikyti automobilinį dizainą marinistinėje technikoje. Štai penki mūsų mėgstamiausi bandymai.



Štai vienas iš naujausių projektų atkeliauja iš „AMG“ ir „Cigarett Racing“ komandos. Greitaeigis kateris sėmėsi įkvėpimo iš „Mercedes-Benz G63 AMG“ – 536 arklio galias turinčio sausumos užkariautojo. Taigi, panaši filosofija buvo pritaikyta „Cigarette 42‘ Huntless“ kateryje. Ant šio masyvaus laivo, kurio ilgis siekia 12 metrų, galo stovi penketas, sudarytas iš šešių cilindrų su kompresoriumi variklių, kurių bendra galia siekia 1750 ristūnų. Tai leidžia kateriui įsibegėti iki maksimalaus 125km/h greičio.




Kol „AMG“ dirbo kartu su „Cigarette“, „Jaguar“ patys pasigamino katerį, kuris buvo pristatytas kartu su „XF Sportbrake“ modeliu. Anglai įsivaizdavo, kad naujasis universalas be problemų temps šią šešių metrų jachtą. Laivo korpusui panaudotas stiklo pluoštas, o viršutinėje dalyje puikuojasi iš anglies pluošto pagamintas pelekas, kurio idėja atkartoja „Jaguar D-Type“. Gaila, tačiau „Jaguar“ kol kas yra pagaminę vos vieną egzempliorių ir nežada šio katerio pasiūlyti potencialiems pirkėjams.




Jūsų matomo trimarano koncepsiją sukūrė studentas iš Pforzheimo technikos universiteto. Stefanie Behringer bendradarbiavo su „Audi“ konceptų studija, kad sukurtu šį penkiolikos metrų ilgio gražuolį. Pagal dizainerius, trimaranas turėtų būti hibridinis. Kiekviename iš autrigerių (tie šoniniai pelekai) stovi po vieną 100 arklio galių išvystantį elektrinį variklį, kurie padeda dviems „Audi“ dvylikos cilindrų dyzeliniams varikliams manevruoti laivą.




Šis greitaeigis kateris taip pat yra koncepcija. Jos autorius yra Ben Walsh, kurį įkvėpė „Bugatti Veyron Sang Bleu“ superautomobilis. Dizaineris teigia, jog realybėje laivas būtų devynių metrų ilgi, o jo širdimi taptų „Bugatti“ šešiolikos cilindrų su keturiomis turbinomis agregatas, generuojantis tūkstantį arklio galių. Nors realybėje tai būtų greitas kateris, tačiau labiausiai stebina jo dizainas, kuris atrodo lyg iš kitos planetos.




Mūsų sąrašą užbaigia „Porsche Design“ sukurtas ir „Fearless Yachts“ pagamintas kateris. Jo ilgis siekia aštuonis su puse metro, o ją į priekį varo dešimties cilindrų, 525 arklio galių variklis iš „Dodge Viper“. Tai leidžia kateriui įsibegėti iki maksimalaus 130 km/h greičio. Laivas atrodo beveik taip pat įspūdingai, kaip ir tas, kuris primena „Bugatti“ superautomobilį, tačiau skirtumas tas, kad šį aparatą gali įsigyti bet kuris norintis. Jo kaina siekia apie 900 tūkstančių litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų