REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį pasibaigė pirmieji „Autoplius Fast Lap” važiavimai. Dalyviai džiaugėsi idealiomis oro sąlygomis ir nors lyderiai skėsčiojo rankomis dėl lūžtančios technikos, per kvalifikacinius „Time Attack“ važiavimus Jonas Poškus pagerino „Nemuno žiedo“ trasos rekordą.
Ilgai laukti nereikėjo
Kaip ir buvo prognozuota anksčiau, greičiausias ne tik dienos, bet ir „Autoplius Fast Lap” rezultatas „Nemuno žiede“ buvo išrašytas šalia Jono Poškaus pavardės. Su savo baltąja „Mitsubishi Evo VIII“ jis greičiausią ratą įveikė per 1:13.315. Lenktynininkas per daug rekordo nesureikšmina ir gudriai šypsosi, kad sekmadienį gali atvažiuoti dar greičiau.
„Nevažiavau labai greitai, nes automobilyje buvo nustatyta „mažesnių arklių“ programa. Dabar į ratus ateina apie 440 AG ir tai yra gerokai mažiau nei įprastai”, - braukdamas prakaitą atskleidė greičiausias Lietuvos dantų gydytojas.
Šiemet yra pirmieji metai, kai lenktynių dalyviai galėjo važiuoti su „slick“ tipo padangomis, todėl pagrindinę lenktynių dieną bus galima tikėtis dar geresnių rezultatų.

Šeštadienį pasibaigė pirmieji „Autoplius Fast Lap” važiavimai. Dalyviai džiaugėsi idealiomis oro sąlygomis ir nors lyderiai skėsčiojo rankomis dėl lūžtančios technikos, per kvalifikacinius „Time Attack“ važiavimus Jonas Poškus pagerino „Nemuno žiedo“ trasos rekordą.
Ilgai laukti nereikėjo
Kaip ir buvo prognozuota anksčiau, greičiausias ne tik dienos, bet ir „Autoplius Fast Lap” rezultatas „Nemuno žiede“ buvo išrašytas šalia Jono Poškaus pavardės. Su savo baltąja „Mitsubishi Evo VIII“ jis greičiausią ratą įveikė per 1:13.315. Lenktynininkas per daug rekordo nesureikšmina ir gudriai šypsosi, kad sekmadienį gali atvažiuoti dar greičiau.
„Nevažiavau labai greitai, nes automobilyje buvo nustatyta „mažesnių arklių“ programa. Dabar į ratus ateina apie 440 AG ir tai yra gerokai mažiau nei įprastai”, - braukdamas prakaitą atskleidė greičiausias Lietuvos dantų gydytojas.
Šiemet yra pirmieji metai, kai lenktynių dalyviai galėjo važiuoti su „slick“ tipo padangomis, todėl pagrindinę lenktynių dieną bus galima tikėtis dar geresnių rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

4 Dalyvių paradas (A. Venskaus_Autoplius FastLap nuotr.)


Kelios nesėkmės
Kitas pretendentas į trasos rekordą Dainius Matijošaitis pasitraukė iš lenktynių be nuožmesnės kovos. Antrą kartą per „Autoplius Fast Lap“ sezoną jo mėlynąją jo „Mitsubishi Evo Xtra“ kankina techninės problemos.
„Visą savaitę bandymų metu kovoję su tepalo slėgio problemomis, šiandien mes su komanda esame priversti pasitraukti iš varžybų anksčiau laiko“, - savo feisbuke rašė lenktynininkas.
Jis neatsisveikina ir žada sekmadienį atvažiuoti į „Low Parking“ aikštelę su viena iš savo senųjų „damučių“.

REKLAMA

5 Dalyvių paradas (A. Venskaus_Autoplius FastLap nuotr.)


Bemiegė šeštadienio naktis
Techninės problemos kamavo ir kitus garsius „Autoplius Fast Lap“ bolidus. „Autoreivo“ plakato herojaus Eimanto Einikio „Audi S2” patyrė rimtų problemų su smagračiu. „Einikio mėlynė“ spėjo pravažiuoti beveik visą „Time Attack“ kvalifikacinį važiavimą , tačiau į techninę zoną jau puškavo su įjungtu avariniu signalu. Vis dėlto panevėžiečiai nestokoja kovingumo ir žada socialinių tinklų „bombą“ sekmadienį grąžinti į trasą.
Vaikų numylėtinis Tauras Tunyla su „Volkswagen Lupo“ šiandien demonstravo puikų tempą, tačiau ir jį sustabdė techninės problemos. „Pakalikui“ sugedo pavarų dėžė, todėl jis nereaguoja pavarų svirties komandas. T. Tunyla žada visą naktį praleisti po automobiliu, kad sekmadienį jis tikrai atsidurtų „Nemuno žiede“.

REKLAMA
REKLAMA

6 Lenktynių akimirka (Autoplius FastLap nuotr.)


Rezultatai
Kvalifikaciniuose važiavimuose virė labai rimta kova, nes kiekvienas pilotas norėjo patekti į sekmadienio „Time Attack“ lenktynes. „Pro“ klasėje pilotai siekė kuo greičiau priartėti prie rekordo, „Street“ klasės atstovai tokie konkurencingi, kad jų rezultatus skyrė tik akimirksnis.
„PRO“ klasėje geriausią rezultatą parodžiusį Joną Poškų vytis bandė Egidijus Bulotas su „Porsche“ ir Antanas Vėbra su „Mazda RX8“. Tuo tarpu „Street“ klasėje greičiausias buvo svečias iš Latvijos Arturs Batraks. Jis žadėjo būti greitas, toks ir buvo. Visą dieną jį vijosi etatinis „Street“ klasės nugalėtojas Dainius Kablys, bet pritrūko mažiau nei dešimtosios sekundės.
Beje, „Street“ ir „PRO“ rezultatų lyginti nereikėtų – gatvei skirti automobiliai varžosi lėtesnėje trasps konfigūracijoje su trimis stabdymo zonomis. Tuo tarpu „PRO“ lenktynininkai ir visi „Wolf Race“ dalyviai lekia greitesne trasos versija tik su viena stabdymo zona starto-finišo tiesiojoje.
Top 5 „Street“


  1. Arturs Batraks, Mitsubishi Lancer Evo VI,

  2. 1:24.651 2. Dainius Kablys, Mitsubishi Lancer Evo X, 1:24.723

  3. Algirdas Gelžinis, Audi TTRS, 1:26.278

  4. Simonas Urbonas, Subaru Impreza, 1:26.992

  5. Augis Dusevičius, Mitsubishi Colt, 1:27.969


Top 5 „PRO“
1. Jonas Poškus, Mitsubishi Lancer Evo VIII, 1:13.315
2. Egidijus Bulotas, Porsche 968EBR, 1:17.488
3. Antanas Vėbra, Mazda RX8, 1:19.687
4. Mantas Jančauskas, Volkswagen Golf, 1:19.885
5. Julius Skirmantas, Honda Civic, 1:19.630
Didžioji diena sekmadienį
Nereikia pamiršti, kad tai tik apšilimas ir tikrosios kovos prasidės sekmadienį. Trasoje santykius išsiaiškins ne tik „Time Attack“ dalyviai, bet ir azartiškųjų „Wolf Race“ vairuotojai. Lengviau sekmadienio kovų leis sulaukti naktinis šeštadienio „driftas“, kurio įspūdžių sulauksite labai greitai.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų