REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Stipriausiųjų išlikimu šį etapą galima vadinti dėl dviejų priežasčių – visų pirma, kaip niekad toli nuo Lietuvos nutolusi Poznanės trasa – dauguma trečiojo „Autoplius Fast Lap” etapo dalyvių teko sukarti po 800 km iki kelionės tikslo. Visų antra – 37 laipsnius siekusi temperatūra, kuri alinano ne tik vairuotojus, bet ir jų techniką – daugiau nei trečdaliui lenktynių dalyvių teko „Time Attack” lenktynes baigti anksčiau laiko. O kol kai kurie dalyviai po penktadienio lenktynių dienos tebeliejo prakaitą prie savo automobilių tam, jog galėtų dalyvauti šeštadienį vykstančiose „Wolf Race” pozicinėse lenktynėse.
Netradicinis lenktynių tvarkaraštis
Trečiojo „Autoplius Fast Lap” etapo metu, „fastlaperiai” dalinosi trasa kartu su daugybe kolegų iš Lenkijos – čia vyko net keletas Lenkijos žiedinių lenktynių etapų. Taigi norėdami turėti kuo daugiau laiko „prie vairo” daugelis lenktynininkų Poznanės trasą pasiekė dar trečiadienį. Tačiau stekenantis karštis jau nuo trečiadienio pradėjo retinti dalyvių gretas – saujelė dalyvių skundėsi perkaistančiais stabdžiais, kylančiomis variklių temperatūromis, bei 46 laipsnius siekiančiu karščiu automobilio salone.

Stipriausiųjų išlikimu šį etapą galima vadinti dėl dviejų priežasčių – visų pirma, kaip niekad toli nuo Lietuvos nutolusi Poznanės trasa – dauguma trečiojo „Autoplius Fast Lap” etapo dalyvių teko sukarti po 800 km iki kelionės tikslo. Visų antra – 37 laipsnius siekusi temperatūra, kuri alinano ne tik vairuotojus, bet ir jų techniką – daugiau nei trečdaliui lenktynių dalyvių teko „Time Attack” lenktynes baigti anksčiau laiko. O kol kai kurie dalyviai po penktadienio lenktynių dienos tebeliejo prakaitą prie savo automobilių tam, jog galėtų dalyvauti šeštadienį vykstančiose „Wolf Race” pozicinėse lenktynėse.
Netradicinis lenktynių tvarkaraštis
Trečiojo „Autoplius Fast Lap” etapo metu, „fastlaperiai” dalinosi trasa kartu su daugybe kolegų iš Lenkijos – čia vyko net keletas Lenkijos žiedinių lenktynių etapų. Taigi norėdami turėti kuo daugiau laiko „prie vairo” daugelis lenktynininkų Poznanės trasą pasiekė dar trečiadienį. Tačiau stekenantis karštis jau nuo trečiadienio pradėjo retinti dalyvių gretas – saujelė dalyvių skundėsi perkaistančiais stabdžiais, kylančiomis variklių temperatūromis, bei 46 laipsnius siekiančiu karščiu automobilio salone.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_6141


Tačiau ne visų lenktyninkų pasirodymą sustabdė karštis – pirmojo grupės važiavimo metu Karolio Žiedavičiaus Mitsubishi Evo X automobilis vairuotojo pusės šonu trenkėsi į trasos atitvarus ir lenktynių savaitgalis Karoliui baigėsi.
Jau pirmojo važiavimo metu, Jonas Poškus ir jo Mitsubishi Evo demonstravo puikų tempą – geriausias jo laikas 1:44:151, bei nedaug nuo jo atsilikęs, stebinantį greitį „Street” klasės automobiliui demonstravęs Dainius Kablys, bei šių metų „Autoplius Fast Lap” atradimu vadinamas Artiom Blinov.
Antrosios grupės pirmąjame važiavime išsiskyrė Virginijus Gelžinis su BMW E30 (1:50:080), bei Algirdas Gelžinis su Audi TT RS (1:50:297).

REKLAMA


Antrieji „Time Attack” važiavimai
Po pirmųjų dviejų važiavimų trasą dviem valandoms užėmė lenkų lenktynininkai, o į trasą grįžus „Autoplius Fast Lap” dalyviams – vieną po kito lenktynininkus pradėjo pulti su karščiu susijusios problemos – nors ir spėjęs pademonstruoti greičiausią dienos laiką, tačiau lenktynes anksčiau laiko baigė Jonas Poškus. Jo Mitsubishi Evo pavarų dėžė „sprogo” pačioje jo greičiausio rato pabaigoje. Tačiau tai nesutrukdė Jonui užfiksuoti 1:43:465 laiko.
Tauras Tunyla, demonstravęs puikų ryžtą ir nusiteikimą, antrą dieną kovojo su stabdžių sistema, o tik baigus spręsti šią problematišką daugeliui bėdą – Tauro Mazda Miata pavarų dėžė nusprendė baigti savo pasirodymą. Tačiau Tauras nenuleido rankų – vos per porą valandų jis spėjo Lenkijos automobilių dalių skelbimuose surasti tinkančią pavarų dėžę, susitarti dėl jos pristatymo ir kartu su komandos mechanikais pakeisti sugedusią dalį. Tauras nusprendė dieną apvainikuojančiose „Super Lap” varžybose nebedalyvauti ir techniką pasitaupyti „Wolf Race” lenktynėms.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_6439


„Super Lap“ lenktynės
Iš dvidešimties greičiausiųjų „Time Attack” metu prie starto išsirikiavo vos 13 dalyvių, kitus pavedė karščio išsekinta technika. Čia, kaip ir kiekvieno etapo metu, kiekvienas lenktynininkas turėjo vieno „greito rato” metu parodyti ką sugeba. Šįkart, kaip ir praeitame etape, vykysiame Estijoje, greičiausią laiką parodė „Street” klasės automobilis, nušluostęs nosis sportui ruoštiems automobiliams ir jų vairuotojams.
Greičiausi "Super Lap Pro" klasėje: vėl „iššovęs” Artiom Blinov ir jo BMW E36, antrasis – Julius Skirmantas ir jo Honda Civic Type-R, bei Virginijus Gelžinis ir jo BMW E30.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_7150


Greičiausieji "Super Lap Street" klasėje: neįtikėtinai greitas Dainius Kablys ir jo „gatvinis” Mitsubishi EVO X, Mantas Janavičius ir jo Porsche 997, bei dar vienas greitas Evo vairuotojas – Šarūnas Šimanauskas.
Trečiąja dieną Poznanėje leidžiantys lenktynininkai, kurių technika atlaikė treniruotes, bei vakar vykusias „Time Attack“ lenktynes, šeštadienį susigrūmė pozicinėse „Wolf Race“ lenktynėse. Diena prasidėjo nuo lenktynių kvalifikacijos, kurioje geriausią laiką parodė lenktynininkai startavo iš aukščiausių pozicijų pirmajame „Wolf Race“. Šiame etape bendru organizatorių, bei lenktynininkų nutarimu, vietoje tradicinių 10 ratų, distancija buvo sutrumpinta iki 6 – taip, termometrui lipant virš 35 laipsnių, buvo tausojama technika, bei vairuotojų sveikata – visgi daugelio sportinių mašinų salonai įkaisdavo stipriai virš 40 laipsnių.

REKLAMA

IMG_6783


„Wolf Race“ kvalifikacija
Nekreipdami dėmesio į ilgą ir alinančią vakarykštę dieną, lenktynininkai kvalifikacijos startui rykiavosi jau 8:30, taip tikėdamiesi, jog karštis neįtakos automobilių greičio.
Geriausiai kvalifikacijoje pasirodė Artiom Blinov, vairuojantis BMW E36 Coupe – jis užfiksavo 1:46:384 laiką, vos keliomis šimtosiomis aplenkdamas Ugnių Žiedavičių. Tiesa, Ugnius tokiu rezultatu negalėjo labai skųstis – naktį prieš lenktynes jis netgi spėjo pasikeisti pavarų dėžę. Trečiasis kvalifikacijoje liko Tauras Tunyla. Šiandien gimtadienį minintis lenktynininkas vakar dienos lenktynių metu turėjo problemų su pavarų dėže ir stabdžiais, tačiau šiandienos lenktynėse Tauras teigė „pagaliau“ neturys priekaištų automobiliui. Tauro laikas - 1:46:472.

REKLAMA

IMG_6065


Pirmosios „Wolf Race“ lenktynės
Pirmųjų lenktynių starte į priekį, pasinaudodamas keturių varomų ratų sukibimu, iššoko Ugnius Žiedavičius, už jo - Artiom Blinov, bei Tauras Tunyla. Kol Artiomas ir Tauras kovojo tarpusavyje, Ugnius spėjo susikrauti nemažą persvarą, tačiau Evo X varikliui pradėjus rodyti kaprizus, panevėžietis nukrito į trečiają vietą bendroje įskaitoje. Tauras Tunyla, aplenkdamas Artiom Blinov iššoko į pirmąją poziciją, kurioje laikėsi iki lenktynių finišo.
Nedaug nuo jų atsiliko geltonu Mitsubishi Evo važiavęs Arūnas Gečiauskas, stabiliai ir greitai važiavęs viso lenktynių savaitgalio metu. Ugnius Žiedavičius, nenorėdamas visiškai suniokoti savo automobilio variklio, nusprendė antrosiose „Wolf Race“ lenktynėse nebedalyvauti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_7866


Antrosios „Wolf Race“ lenktynės
Kaip ir pirmųjų lenktynių metu, lenktynininkai važiavo sutrumpintą, šešių ratų distanciją. Puikiai startavę Virginijus Gelžinis, bei Arūnas Gečiauskas lenktynių pradžioje pabėgo nuo „kamštyje“ likusių konkurentų. Lenktynių lyderiai spėjo pasikeisti keletą kartų, kol iš 10 vietos startavęs Tauras Tunyla vieną po kito lenkė konkurentus ir galiausiai įsitvirtino pirmoje vietoje.
Puikiai važiavęs Virginijus paskutiniame rate iš antrosios vietos smuktelėjo į ketvirtąją, prieš save užleisdamas Artiom Blinov, bei Arūną Gečiauską. Vakar pakeista Tauro Tunylos Mazda Miata pavarų dėžė paskutiniuose lenktynių ratuose pradėjo gesti, tačiau Taurui užteko vos ketvirtą pavarą turinčios „dėžės“.

REKLAMA

IMG_8256


„Wolf Race“ apdovanojimai
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus, prizininkai vieni kitus keitė ant nugalėtojų pakylos, besigaivindami šaltu vandeniu, bei taškydamiesi tradiciniais šampano purslais.
Silpniausioje R1600 klasėje trečiasis liko Tomas Jatkevičius, vairuojantis VW Golf 1, antrasis – Tomas Buškevičius, važiavęs su Honda Civic, o pirmasis – Aurelijus Beleckis, taip pat vairavęs Honda Civic.

IMG_8444


R2000 klasėje trečiasis buvo Aleksandras Iljinas, bei jo ryškiai geltonas Honda Civic. Ant antrojo podiumo laiptelio užlipo Ivan Zhirnov, o pirmasis – visas lenktynes dominavęs Julius Skirmantas. „Civic“ klasė darkart užsitikrino savo pavadinimą.
R3000 klasėje trečią vietą iškovojo Kasparas Skyrelis, vairuojantis BWM E46 automobilį. Antrasis – Virginijus Gelžinis, su BMW E30. Beveik viso antrojo „Race“ metu Virginijus kovojo su lūžusiu akseleratoriaus pedalu. Pirmasis – abejonių visą savaitgalį nekėlęs klaipėdietis Artiom Blinov, bei jo baltas BMW E36.
Galingiausioje R3000+ klasėje trečiasis tapo Tomas Sveikauskas, vairuojantis žalią Toyota Supra. Antrasis – šių metų naujokas, Arūnas Gečiauskas, vairuojantis geltoną Mitsubishi Evo. O pirmasis – dvigubą dovaną gimtadienio proga pasidovanojęs Tauras Tunyla. Sunku įsivaizduoti geriau atšvęstą gimtadienį, tiesa?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų