Tad kuo šis „mažylis“ skiriasi nuo savo brolių? Visų pirma – variklio. „BAC Mono R“ varo 2,5 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų „Ford“ variklis, kuris dabar išvysto 340 arklio galių. Aha, arba tiek pat kaip ir aukščiausios prabos sportiškas hečbekas. Skirtumas tas, jog „BAC Mono R“ sveria perpus mažiau negu šildomas sėdynes ir elektra valdomus langus turintis hečbekas. Be to, „Ford“ variklis sugeba tachometro rodyklę užlaužti iki šiurpą keliančių 8800 sūkių.
Jeigu norite išgirsti riebiau skambančius parametrus – skaitykite toliau. 0 iki 100 km/val. per 2,5 sekundės, maksimalus greitis – 270 km/val. , ir 612 arklio galių vienai tonai.
„BAC“ norėdama užtikrinti, jog „Mono R“ suteiktų daugiau įspūdingų įspūdžių jį vairuojant, verta paminėti, jog „Mono R“ dabar yra 25 kilogramais lengvesnis. Štai – anglies pluošto keramikos stabdžiai, iš anglies pluošto pagamintos grindys, iš titano pagaminta išmetimo sistema. Visi šie pakeitimai turi milžinišką įtaką lenktynių trasoje – žaidimų aikštelėje, kurioje dažniausiai surastume „BAC Mono“.
Pokyčių sąrašėlyje taip pat surastume didesnį degalų baką (na, nes patys suprantate dėl ko), akumuliatorius dabar montuojamas po vairuotojo sėdyne, o tam tikros kėbulo dalys buvo pagamintos pasinaudojus 3D spausdintuvu.
Viso šio gėrio kaina? Pasiruoškite atsikosėti. 211 000 eurų. Bam!