REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį Estijoje vykusių didžiųjų finalų metu paaiškėjo sezono geriausieji „BEC 4H“ ir „BaTCC“ lenktynių serijose.
Šiais metais „GSR Motorsport“ šventė trigubą pergalę: komandinėse endurance lenktynėse komanda pasiekė čempiono titulą ne tik „A3000+t” klasėje, bet ir „BEC 4H” serijoje absoliučiai. Be to, dar vienas čempiono titulas pasiektas trumpųjų nuotolių „BaTCC“ lenktynių serijoje: čia komandos lenktynininkė Ernesta Globytė nuo konkurentų metinėje įskaitoje atsiplėšė net 51 tašku.

Praėjusį savaitgalį Estijoje vykusių didžiųjų finalų metu paaiškėjo sezono geriausieji „BEC 4H“ ir „BaTCC“ lenktynių serijose.
Šiais metais „GSR Motorsport“ šventė trigubą pergalę: komandinėse endurance lenktynėse komanda pasiekė čempiono titulą ne tik „A3000+t” klasėje, bet ir „BEC 4H” serijoje absoliučiai. Be to, dar vienas čempiono titulas pasiektas trumpųjų nuotolių „BaTCC“ lenktynių serijoje: čia komandos lenktynininkė Ernesta Globytė nuo konkurentų metinėje įskaitoje atsiplėšė net 51 tašku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

GSR Motorsport (7)


Komandos tikslus pavyko pasiekti
Žvelgiant į visą 2018 metų sezoną, komandos strategas ir inžinierius Rokas Steponavičius džiaugėsi. „Komandos išsikeltą tikslą pavyko pasiekti. Visada kartojome, kad mes siekiame tik pirmos vietos, tad sezonas tikrai pateisino mūsų lūkesčius“.
„Didžiąją laiko dalį dirbamas „Speed factory racing“ komandoje „European LeMans“ bei „VDEV“ ištvermės lenktynių serijose, „GSR Motorsport“ komandos sezono pergales sekė net ir būdamas už kelių tūkstančių kilometrų: „Džiaugiuosi visos komandos indėliu, tiek mechanikų, tiek komandos vadovo pareigas ėjusio Martyno. Komandos lenktynininkai Mikk Maaten ir Ernesta Globytė puikiai susitvarkė su naujuoju komandos bolidu ir viso sezono įtampa. Žinoma, dar liko neišnaudoto potencialo“, – pasakojo Rokas Steponavičius.
Pirmojo etapo metu Rygoje komanda prarado daug laiko kuro pylimo zonoje: prarastos pozicijos užtikrino įtampą iki pat sezono pabaigos. Komandos lenktynininkės Ernestos Globytės teigimu, sezonas buvo smagus.
„Visada smagiau važiuoti ten, kur didesnė konkurencija, kuo daugiau automobilių klasėje ar stiprių konkurentų – tuo smagiau. Pastebėčiau, kad ir pačios endurance lenktynės Baltijos šalyse auga, tampa įdomesnės, tad ir važiuoti darosi smagiau, ypač kai dėl pergalės reikia kovoti iki paskutinių lenktynių ratų“, – su šypsena apie sezoną pasakojo sportininkė. „Tikslus išsikėlėme, juos ir pasiekėme – tad ir sezoną laikome vykusiu. Tiesa, jis mums dar ne visai baigėsi“, – apie dar vienas šių metų lenktynes užsiminė sezono čempionė.

REKLAMA

GSR Motorsport (9)


Vietoj sezono fejerverko - 12 valandų lenktynės Belgijoje
Kol didžiojoje dalyje dirbtuvių sportiniai automobiliai jau po truputį ruošiasi poilsiui, „GSR Motorsport“ garaže – pats darbų įkarštis. Po dviejų sudalyvautų lenktynių Estijoje komandos automobilis paženklintas daug įbrėžimų, o jo aerodinaminiai elementai – lūžiais, o iki didžiųjų „komandos sezono iššūkiu“ vadinamų „SPA 12H” lenktynių Belgijoje liko vos dvi savaitės. Pastarosiose komanda varžysis „TCR“ įskaitoje, kurioje jau šiandien galima suskaičiuoti 20 dalyvių.
Komandos bolidą iki finišo ketina vairuoti Ernesta Globytė, Julius Adomavičius, Vytenis Gulbinas ir Arūnas Gečiauskas. Nors R.Steponavičiaus teigimu, komandos tikslas – finišuoti, pergalė tikrai nesutrukdytų. Ilgametę darbo patirtį tokiose lenktynėse turintis komandos inžinierius žada pritaikyti visas sukauptas žinias ir žada tikrai įdomią kovą.
„Ernestai ši trasa nėra naujiena – čia ji buvo dar dalyvaudama „Radical European Series“ varžybose. Arūnas jau ne pirmą sezoną demonstruoja gebėjimą greitai važiuoti ir greitai mokytis, o Vytenis – jau daug metų patirties turintis sportininkas. Julius, nors ir jaunas, bet tikrai perspektyvus ir greitas lenktynininkas. Šis finalinis komandos iššūkis, manau, bus įdomus, ypač žinant, kad ir trasa – ne pati lengviausia ir, greičiausiai, varžybos vyks lietui lyjant“, – pasakojo R.Steponavičius.
Varžybos vyks Belgijos „Spa Francorchamps“ trasoje šalia Spa miestelio. Trasos ilgis – beveik 7 kilometrai, sutalpinti į ganėtinai sudėtingus posūkius. Vienas jų – garsusis „Eau Rouge“ posūkis, reikalaujantis didelio meistriškumo. Apie trasos niuansus paklausta Ernesta Globytė teigė, kad iki šiol jos negali pamiršti.
„Tai viena įspūdingiausių ir sudėtingiausių trasų, kurioje teko lenktyniauti. Žinant tendencijas, galime tikėtis stipraus lietaus, o gal net ir sniego, tad lenktynės laukia tikrai intensyvios“, – mintimis dalinosi sportininkė. Jau šiandien dalyvių sąraše puikuojasi 81 komanda, kovojanti dėl podiumo 10 skirtingų klasių  („A6“, „SPX“, „991“, „SP2“, „GT4“, „TCR“, „SP3“, „A3“, „Cup1“ bei „A2“ įskaitose) ir lenktynėse absoliučiai.
Lenktynės vyks spalio 12-13 dienomis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų